Gå til innhold

Har jeg en SA?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Endelig fikk vi positiv test på lørdag , men gleden forsvant fort . Begynte å blø litt på mandag , blør i dag med . Men er ikke som en vanlig menstrasjon. Er ikke store mengder å i går va det litt frisk blod . Tenker at det er en SA , så håpet har forsvunnet litt.Men har ingen smerter . Fikk time med gynokolog på fredag så da får jeg vite sikkert om jeg har mistet . Så da må vi prøve igjen , har prøvd siden august/september så bynner å tvile på om jeg virkelig blir gravid igjen .Er det noen som har hatt det samme som det har gått bra med å allikevel har vært gravid ? 

Anonymkode: 6c632...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Er i samme situasjon som deg 😏

Veldig forvirrende å ikkje vite .

 

Anonymkode: b4d58...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan gikk det hos gyn? Jeg blødde  de 4 første mnd i mitt forgje svangerskap og det gikk bra. Har nå en gutt på 1 år. Men er gravid igjen og har blødd type mensen blod i 3 dager så spent på om jeg har mistet. Grusomt å ikke vite 😔

Anonymkode: a40ef...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk nok som vi trodde , jeg hadde en SA igjen . Mistet 2 ganger sist vi prøvde å bli gravide før spiren satt på tredje gangen . Men vi gir ikke oss enda , vet jeg kan bli gravid så vi fortsetter å prøver . Men det er like trist hver gang man mister . Så håper på å bli gravid raskt igjen å at den da sitter . 

Anonymkode: 6c632...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Så utrolig trist at det endte opp i SA. Håper det går bra  neste gang❤

Kan jeg spørre om du hadde smerter? Jeg går å lurer på om jeg har mistet. Blødde mye i 3 dager så ga det seg. Blødde du lite hele tiden? Var det pga blødningene du mistenkte SA? 

 

Anonymkode: a40ef...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Det er også fullt mulig å ikke miste ved blødning. Jeg blødde i hele fem uker og resultatet blir snart 3 år ❤️😊 

det var alt fra stor til vanlig og brun sluttmens. 

Ønsker alle som lurer på dette lykke til og håper at det vil gå deres vei!

Anonymkode: ac69c...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...