Gå til innhold

noen som erfaring med Gator 3 GPS klokke?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er dere fornøyd? Vurderer å kjøpe den til tross for at det er med abonnement.

Anonymkode: be0c0...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei, vi kjøpte klokken i fjor. Så byttet de system og den fungerte aldri mer. Ba om hjelp til kryptering, men det fikk vi aldri. Ba om å få den levert tilbake - men da ville Gator plutselig hjelpe oss. Vi fikk levert den til XXL der vi kjøpte den, men det er fremdeles styrete med abonnementet. Antakelig må vi betale for den perioden selv om vi ikke har klokka. Det var vår historie. 

 

Jeg anbefaler på ingen måte klokka, den er ikke så enkel å bruke som de markedsfører. GPS’en er ikke nøyaktig og bruker tid til å oppdatere. Kundeservicen er elendig, faktisk det verste jeg har opplevd. I tillegg stilles det spørsmål til sikkerheten deres. Var jeg deg ville jeg aldri kjøpt. Om du allerede har gjort det, benytt deg av angrefristen før det er for sent! 

 

Lykke til!

Anonymkode: e280b...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei, vi kjøpte klokken i fjor. Så byttet de system og den fungerte aldri mer. Ba om hjelp til kryptering, men det fikk vi aldri. Ba om å få den levert tilbake - men da ville Gator plutselig hjelpe oss. Vi fikk levert den til XXL der vi kjøpte den, men det er fremdeles styrete med abonnementet. Antakelig må vi betale for den perioden selv om vi ikke har klokka. Det var vår historie. 

 

Jeg anbefaler på ingen måte klokka, den er ikke så enkel å bruke som de markedsfører. GPS’en er ikke nøyaktig og bruker tid til å oppdatere. Kundeservicen er elendig, faktisk det verste jeg har opplevd. I tillegg stilles det spørsmål til sikkerheten deres. Var jeg deg ville jeg aldri kjøpt. Om du allerede har gjort det, benytt deg av angrefristen før det er for sent! 

 

Lykke til!

Anonymkode: e280b...c80

Bestillte heller en som jeg kan bruke kontantkort med.

Anonymkode: be0c0...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...