Gå til innhold

Erfaring med pergo


Knerten <3

Anbefalte innlegg

Skal prøve det for første gang nå. Noen med erfaring? Ble dere gravide?

Er i pp 10, 37 år og begynner å tro at dette ikke går. Hjelper pergo selvom jeg allerede har el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke hell med pergo eller IVF, men ble spontant gravid to ganger og har to barn. De ble født da jeg var 37 og 40. Men jeg vet pergo funker for mange. Lykke til! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Amatørmamma skrev:

Jeg hadde ikke hell med pergo eller IVF, men ble spontant gravid to ganger og har to barn. De ble født da jeg var 37 og 40. Men jeg vet pergo funker for mange. Lykke til! :) 

Så herlig å høre 💗 prøvde du pergo etter lang tids prøving, men så ble du gravid uten senere?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Jeg prøvde pergo etter lang tids prøving, ja. Da det ikke fungerte, hadde vi flere IVF-forsøk, men det fungerte ikke heller. Så ble jeg spontant gravid. Da vi prøvde å få barn nr. 2, prøvde vi også pergo, uten hell. Og etter det ble jeg spontant gravid. Tror ikke dette er særlig vanlig, men det kan åpenbart skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amatørmamma skrev:

Hei igjen! Jeg prøvde pergo etter lang tids prøving, ja. Da det ikke fungerte, hadde vi flere IVF-forsøk, men det fungerte ikke heller. Så ble jeg spontant gravid. Da vi prøvde å få barn nr. 2, prøvde vi også pergo, uten hell. Og etter det ble jeg spontant gravid. Tror ikke dette er særlig vanlig, men det kan åpenbart skje.

Ok takk for svar. Tok blodprøve litt over en uke etter el sist. Fikk svar idag og den var på 8. Det er vel altfor lavt.. skal starte med pergo idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Knerten <3 skrev:

Ok takk for svar. Tok blodprøve litt over en uke etter el sist. Fikk svar idag og den var på 8. Det er vel altfor lavt.. skal starte med pergo idag.

Ønsker deg lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...