Gå til innhold

IKM uke 13


Knerten <3

Anbefalte innlegg

Tusen takk! Håper denne blir sittende 🙏🏻 Mistet før jul, så er litt spent på hvordan jeg vil tenke og føle fremover... 

Testet med Babyplan sin med sensitivitet på 25. Jeg hadde egentlig forkastet den, men tok en ekstra kikk, og jaggu var det ikke strek 😄

Endret av Rullgardin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Rullgardin skrev:

Svak positiv i dag, 12dpo 😳 🙈😄 Prøver meg på en digital senere, så kan mannen få fint påskeegg 🐣☺️☺️☺️

Gratulerer så masse! Håper digital test blir positiv og at mannen blir glad for påskeegget 😄 

Veldig moro med så mange positive tester på denne gruppa 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Rullgardin skrev:

Tusen takk! Håper denne blir sittende 🙏🏻 Mistet før jul, så er litt spent på hvordan jeg vil tenke og føle fremover... 

Testet med Babyplan sin med sensitivitet på 25. Jeg hadde egentlig forkastet den, men tok en ekstra kikk, og jaggu var det ikke strek 😄

Da skjønner jeg at du har litt ekstra følelser å kjenne på ja! Krysser fingrene mine for deg :) 

Jeg venter på tester fra babyplan i posten, men de rakk selvfølgelig ikke frem før påske, så nå får jeg bare vente i spenning til de kommer i posten! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Yvonne123 skrev:

Testet meg i dag med CB digital (den som kan teste tidlig) og den ble negativ :( Er 11-12 dpo, så hadde håpt at jeg snart fikk oppleve en form for strek på noen tester, fordi jeg føler meg gravid. Føler jeg har trent magemusklene mine hard (noe jeg absolutt ikke har gjort) og har følt meg lemster i nedre del av magen de 3-4 siste dagene. Har i tillegg også fortsatt veldig vondt i nedre del av ryggen. Men igjen er jeg redd jeg leter etter symptomer siden ønsket er så stort! 

Hold på håpet så lenge TR ikke er kommet! Fortsatt tidlig å teste. Jeg har brukt et par ulike tester fra ebay og den ene type viser fortsatt veldig svak strek selv om de andre viser kjempetydelig og cb digital viser 2-3 uker. Alle strimmeltestene mine har følsomhet på 10, men helt klart at de er veldig ulike i praksis... Så kan jo være at testen du tok ikke var så sensitiv som den skulle vært? Jeg krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Zarina skrev:

Hold på håpet så lenge TR ikke er kommet! Fortsatt tidlig å teste. Jeg har brukt et par ulike tester fra ebay og den ene type viser fortsatt veldig svak strek selv om de andre viser kjempetydelig og cb digital viser 2-3 uker. Alle strimmeltestene mine har følsomhet på 10, men helt klart at de er veldig ulike i praksis... Så kan jo være at testen du tok ikke var så sensitiv som den skulle vært? Jeg krysser fingrene for deg!

Nei, skal iallefall ikke gi opp håpet! 😊 har fortsatt noen dager igjen! ☀️Haha, men denne spenningen tar livet av meg 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde testa med digital på samme morgenurin som strimmel. Den var nok ikke konsentrert nok nå til lunsj, for fikk opp ikke gravid. Jeg har likevel ikke mistet håpet da det er tydelig strek på strimmel. Prøver å få tak i en ny digital jeg kan ta i morgen på morgenurin 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Rullgardin skrev:

Burde testa med digital på samme morgenurin som strimmel. Den var nok ikke konsentrert nok nå til lunsj, for fikk opp ikke gravid. Jeg har likevel ikke mistet håpet da det er tydelig strek på strimmel. Prøver å få tak i en ny digital jeg kan ta i morgen på morgenurin 😄

Ikke mist håpet nei! 😊 Si ifra hvordan det går med neste digitaltest da 👍🏼🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øverste strimmel fra i går, nederste strimmel + digital fra i dag. Strimmelen slår tydeligvis sent ut.. Er 13dpo i dag

6A9A0578-7F6B-4AA1-9B98-B3B5C76AD7E6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Rullgardin skrev:

Øverste strimmel fra i går, nederste strimmel + digital fra i dag. Strimmelen slår tydeligvis sent ut.. Er 13dpo i dag

6A9A0578-7F6B-4AA1-9B98-B3B5C76AD7E6.jpeg

Gratulerer😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2018 den 9.22, Rullgardin skrev:

Svak positiv i dag, 12dpo 😳 🙈😄 Prøver meg på en digital senere, så kan mannen få fint påskeegg 🐣☺️☺️☺️

Gratulerer!💗 så utrolig gøy at så.mange av dere ble gravide på denne gruppa! Lykke til 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig at man fortsatt kan være gravid selv om testen viser negativ den dagen man skulle hatt mensen? 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Yvonne123 skrev:

Er det mulig at man fortsatt kan være gravid selv om testen viser negativ den dagen man skulle hatt mensen? 🤔 

Ja det er fullt mulig :-) Det kan være at man har hatt sen eggløsning, eller at hcg stiger seint (noe som også er normalt) 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dag på overtid med tr, og tok denne testen før i dag! Er jeg heelt paranoid eller kan man se antydning til strek? Har også lest at CB har hatt mange ugyldige skyggestreker? 🤔🤔 

0AC45B9B-71EB-49EE-95AF-7631A3EA16FF.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Yvonne123 skrev:

1 dag på overtid med tr, og tok denne testen før i dag! Er jeg heelt paranoid eller kan man se antydning til strek? Har også lest at CB har hatt mange ugyldige skyggestreker? 🤔🤔 

0AC45B9B-71EB-49EE-95AF-7631A3EA16FF.png

Den burde være tydelig når du er over ikm. Hvordan ser den ut uten redigering?

Anonymkode: e87cf...25b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yvonne123 skrev:

1 dag på overtid med tr, og tok denne testen før i dag! Er jeg heelt paranoid eller kan man se antydning til strek? Har også lest at CB har hatt mange ugyldige skyggestreker? 🤔🤔 

0AC45B9B-71EB-49EE-95AF-7631A3EA16FF.png

Denne testen er dessverre kjent for skyggestrek :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det var det jeg fryktet! 

Fikk ikke noe tydelig bilde av «streken» med mobilen dessverre, men følte liksom jeg så noe .. jaja, da ventes nok tr rett rundt hjørnet .. 😢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN skal sies at testen ikke ble tatt med morgenurin da! Kanskje det også spiller inn? 🙈 jeg har jo aldri gjort dette før, så ikke le av meg om spørsmålene mine er dumme 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tro at testen skulle vært så tydelig at det ikke var noen tvil 1 dag etter ikm, men det kan jo så klart være at du produserer sent hcg... hvis ikke tr dukker opp innen et par dager ville jeg testet igjen 😊 evt kan du jo ta en digital test, da slipper du jo et veldig klart svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Zarina skrev:

Ville tro at testen skulle vært så tydelig at det ikke var noen tvil 1 dag etter ikm, men det kan jo så klart være at du produserer sent hcg... hvis ikke tr dukker opp innen et par dager ville jeg testet igjen 😊 evt kan du jo ta en digital test, da slipper du jo et veldig klart svar.

Ja, sant det. Har pleid å være litt uregelmessig på når tr kommer, pleier av og til komme en dag før, av og til en dag etter jeg har trodd den skulle komme, så jeg får nesten bare vente å se da! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen flotte damer! 

Skulle hatt tr på mandag, men har ikke kommet en dråpe rødt.. Graviditetstestene viser negativt, så nå skjønner jeg ingenting! Noen som har vært borte i lignende? Har som sagt bare vært 1-2 dager før eller etter den dagen jeg trodde tr skulle komme .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Yvonne123 skrev:

Hei igjen flotte damer! 

Skulle hatt tr på mandag, men har ikke kommet en dråpe rødt.. Graviditetstestene viser negativt, så nå skjønner jeg ingenting! Noen som har vært borte i lignende? Har som sagt bare vært 1-2 dager før eller etter den dagen jeg trodde tr skulle komme .. 

Kan være at el ikke kom denne syklusen eller at el kom senere enn du trodde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...