Gå til innhold

IKM uke 13


Knerten <3

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, Hope123 skrev:

Ser ut som at testen fra i dag er svakere enn den fra i går... har en så dårlig følelse nå :( vet ikke om dette går veien altså... 

Åh nei. Gå å ta en blodprøve? Den digitale var jo helt sikker 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Zarina skrev:

Negativ test 8-9 dpo her. Var da jeg testet positivt forrige gang, så regner med at det ikke blir noen spire denne mnd. heller. men på den positive siden så har ennå ikke TR kommet da, så jeg har et lite håp om at syklusen/lutealfasene mine begynner å stabilisere seg :) så da er det bare å krysse fingrene for et januarbarn i stedet da :) 

Testen kan enda bli positiv da 💗 jeg krysser fingrene for spire hos deg.

Her er jeg 8 dpo og ikke testet enda. Vært å tatt ny blodprøve idag for å se om jeg har hatt el. Ingen spes symptomer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, liiamarsen skrev:

I dag er jeg 13 dpo, og testet negativt på morgenurin. Ser ganske mørkt ut! Håper allikevel på at tanta ikke kommer og jeg tester positivt etter helgen. Ingen tegn til tanta rent fysisk i hvert fall! 
Sikkert idiotisk å være håpefull, og går vel inn i pp7. #lei

Åh så kjipt! Er det noen trøst så er jeg enda ett par pper foran deg 🙈 Tør ikke teste jeg.. er bare 8 dpo da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Rullgardin skrev:

Ja det blir spennende! Har satt meg første testdato påskeaften, så håper å holde det 😄 Nei, det er fjerde runde med letrozol, så satser på at alle gode ting er fire 😂

Hva var Letrozol igjen?🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Åh så kjipt! Er det noen trøst så er jeg enda ett par pper foran deg 🙈 Tør ikke teste jeg.. er bare 8 dpo da..

Jeg har bestemt meg for å kutte ut all testing før ikm fra og med ny pp! Det er jo å kaste penger ut av vinduet, og utsette seg selv for unødvendige skuffelser. Håper spiren sitter for deg nå, Knerten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Åh nei. Gå å ta en blodprøve? Den digitale var jo helt sikker 💗

Får se over helgen igjen.. hvis jeg fortsatt er like usikker, så går jeg å tar en blodprøve💗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Knerten <3 skrev:

Hva var Letrozol igjen?🙈 

Hormonelt medikament som skal fremme EL ☺️ Har pcos så får ikke EL av meg selv 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Rullgardin skrev:

Hormonelt medikament som skal fremme EL ☺️ Har pcos så får ikke EL av meg selv 😐

Ok. 😊Er det noe av det samme som jeg tar... Clomyfen.. spent på om jeg har hatt el denne md. Tatt blodprøve idag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, liiamarsen skrev:

Jeg har bestemt meg for å kutte ut all testing før ikm fra og med ny pp! Det er jo å kaste penger ut av vinduet, og utsette seg selv for unødvendige skuffelser. Håper spiren sitter for deg nå, Knerten! 

Uff ja.. d er så kjipt. Jeg kutta også ut den testinga for en stund siden. Blir helt rar av å tenke på om d skjer, når eller faktisk ikke. Syns d er så vanskelig å ikke vite 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hope123 skrev:

Får se over helgen igjen.. hvis jeg fortsatt er like usikker, så går jeg å tar en blodprøve💗 

💗💗💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Knerten <3 skrev:

Ok. 😊Er det noe av det samme som jeg tar... Clomyfen.. spent på om jeg har hatt el denne md. Tatt blodprøve idag. 

Ja det stemmer nok ☺️ Første gang med medikament?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rullgardin skrev:

Ja det stemmer nok ☺️ Første gang med medikament?

Ja første pp m enkeltkur. Må vel ha en pausemd før jeg prøver dobbel. Ble et skikkelig hormontroll da. Syns d var helt grusomt..

Idag er jeg vel 10 dpo. Våknet med mensmerter og følte at tr kom. Men kom bare mye gul utflod 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende knerten😁😁 det kan jo være et godt tegn..?!🤞🏼 

Jeg fikk mye sterkere strek i dag enn i går, så nå ble jeg sykt lettet!! 🤰🏼 Så nå skal jeg ikke teste på noen dager tror jeg, ble jo helt gal av all testingen disse dagene!!! Så nååå sier jeg bare at jeg er gravid, også skal jeg prøve å slappe av!!😂😁💗💙 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Test i går kveld viste en svak skyggestrek som ble mer synlig etter at den tørket. Tok en ny test i morges og der kan man også skimte en skyggestrek, men de er så svake at jeg ikke har troa på at det kan være positiv test... fortsatt ingen tr heller og livmortappen er lukket, så lutealfasen min er i alle fall kommet mer til normalen igjen ☺ flere som har testet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Zarina skrev:

Test i går kveld viste en svak skyggestrek som ble mer synlig etter at den tørket. Tok en ny test i morges og der kan man også skimte en skyggestrek, men de er så svake at jeg ikke har troa på at det kan være positiv test... fortsatt ingen tr heller og livmortappen er lukket, så lutealfasen min er i alle fall kommet mer til normalen igjen ☺ flere som har testet?

Oii, spennende!! Hvor mage dpo er du? Håpet er jo ikke ute før tr kommer da😁 Og så bra at lutefasen er i orden😁👍🏼💗 

Endret av Hope123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet på nytt nå nettopp og jeg tror jeg ser streker 🙈 er ca 9-10dpo. Er det bare meg eller er det svak strek der? Det jeg tror er streker kom innen tiden, så kanskje kanskje det kan være noe? Nederste bildet er tatt etter ca 15 min...

20180324_175454.jpg

20180324_175405.jpg

20180324_180827.jpg

Endret av Zarina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zarina skrev:

Testet på nytt nå nettopp og jeg tror jeg ser streker 🙈 er ca 9-10dpo. Er det bare meg eller er det svak strek der? Det jeg tror er streker kom innen tiden, så kanskje kanskje det kan være noe? Nederste bildet er tatt etter ca 15 min...

20180324_175454.jpg

20180324_175405.jpg

20180324_180827.jpg

Oiii, på nederste bilde ser jeg iallefall to streker😁😁 spent på å se flere tester fra deg de neste dagene💗🙌🏼 Spennende!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en svak strek og til å være 9-10 dpo synes jeg de ser lovene du, zarina😍 Spennende å følge med videre 🤞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Rullgardin skrev:

Det er definitivt noe på de nederste bildene 👌🏼 Gratulerer!! ☺️

Takk! Tør ikke helt å håpe før strekene er litt sterkere og digital test sier positiv 🙈😅 men får jo et lite håp da 😁 tok en testerunde til nå i kveld og det er ikke tvil om at det er noe der. Men fortsatt tidlig så mye kan jo skje frem til ikm... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svakere streker i morges, m3n tok en digital nå 1.5 timer etter forrige dobesøk. Så da blir det spennende å se om denne spiren klorer seg fast da 🤞🤞 

Håper det blir flere positive tester på resten av gjengen her! 

20180325_104606.jpg

20180325_092342.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zarina skrev:

Fikk svakere streker i morges, m3n tok en digital nå 1.5 timer etter forrige dobesøk. Så da blir det spennende å se om denne spiren klorer seg fast da 🤞🤞 

Håper det blir flere positive tester på resten av gjengen her! 

20180325_104606.jpg

20180325_092342.jpg

Ååå gratulerer så mye!!!💗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zarina skrev:

Fikk svakere streker i morges, m3n tok en digital nå 1.5 timer etter forrige dobesøk. Så da blir det spennende å se om denne spiren klorer seg fast da 🤞🤞 

Håper det blir flere positive tester på resten av gjengen her! 

20180325_104606.jpg

20180325_092342.jpg

Åh gratulerer såå mye!

Så gøy m så mange gravide i denne gruppa 💗

Her spotter jeg igjen 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2018 den 10.15, Hope123 skrev:

Spennende knerten😁😁 det kan jo være et godt tegn..?!🤞🏼 

Jeg fikk mye sterkere strek i dag enn i går, så nå ble jeg sykt lettet!! 🤰🏼 Så nå skal jeg ikke teste på noen dager tror jeg, ble jo helt gal av all testingen disse dagene!!! Så nååå sier jeg bare at jeg er gravid, også skal jeg prøve å slappe av!!😂😁💗💙 

Det er helt helt fantastisk 💗 så glad på dine vegne 😘

Gratulerer så mye igjen 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Knerten <3 skrev:

Åh gratulerer såå mye!

Så gøy m så mange gravide i denne gruppa 💗

Her spotter jeg igjen 😥

Takk, hadde virkelig ikke troa på at den satt denne gangen! 

Kjipt at du spottet 😞 når venter du ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...