Gå til innhold

IKM uke 13


Knerten <3

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Jeg ser en strek heldige deg :hjerte: Så utrolig gøy!!

Nå blir det spennende de neste dagene med nye tester da. 

Ja❤️ Jeg tenker å teste igjen på torsdag!! håper på sterkere strek da :)  eller kanskje jeg kjøper en digital en:):) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Hope123 skrev:

Jeg testet i dag tidlig, er det bare meg eller ser jeg to streker?? Er det gravid-strek eller skyggestrek??🤞🏼🙈🤔

4F922B6B-549A-4FC9-9EB5-989D05319B52.jpeg

Det der er ikke skyggestrek 😁😁😁 gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Zarina skrev:

Det der er ikke skyggestrek 😁😁😁 gratulerer!

Håper det er en spire, og at den klamrer seg fast😊🤞🏼 Takk!!😁😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hope123 skrev:

Håper det er en spire, og at den klamrer seg fast😊🤞🏼 Takk!!😁😁 

Så utrolig bra at noen blir gravide i hver ukesgruppe 💙 det gir jo et lite håp.

spent på neste test fra deg 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nesten ut som dagens test er svakere enn den fra i går?! Øverste fra i går og nederste fra i dag.. hmm.. 

DAED8FC6-3C2C-461B-91F7-FE38D443D08E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Hope123 skrev:

Ser nesten ut som dagens test er svakere enn den fra i går?! Øverste fra i går og nederste fra i dag.. hmm.. 

DAED8FC6-3C2C-461B-91F7-FE38D443D08E.jpeg

Hmmm jeg syns de ser ganske like ut. Streken er jo der helt klart!

Hvordan ser det ut hvis man har kjemisk da? Er det bare strek én dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Hmmm jeg syns de ser ganske like ut. Streken er jo der helt klart!

Hvordan ser det ut hvis man har kjemisk da? Er det bare strek én dag da?

Aner ikke.. blir helt gal her😂 jeg har veldig ømme pupper, murringer nederst i magen og litt småkvalm om jeg ikke spiser, så noe er det jo🙈 tror jeg tar den digitale testen i morgen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hope123 skrev:

Uff.. lest litt om kjemisk nå, og fikk en skikkelig dårlig følelse.. håper ikke dette er en kjemisk😭 

Nei vi satser på at det er en liten spire der 💗💙💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hope123 skrev:

Uff.. lest litt om kjemisk nå, og fikk en skikkelig dårlig følelse.. håper ikke dette er en kjemisk😭 

Jeg har troa på at du har en liten spire 😘 og vil tro at du får positiv digital også. Strekene er jo absolutt synlige selv om de er svake ennå ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Nei vi satser på at det er en liten spire der 💗💙💗

 

13 minutter siden, Zarina skrev:

Jeg har troa på at du har en liten spire 😘 og vil tro at du får positiv digital også. Strekene er jo absolutt synlige selv om de er svake ennå ☺

Haha Åå, dere er gode!!💗💙 

jeg får teste videre de neste dagene, og satser på at tr holder seg unna😁🤞🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hope123 skrev:

Fikk sterkere streker i dag, og positiv digital😁😁😁 måtte spiren klamre seg fast!!!!💗💙 

AD68F4B5-6E6A-4499-BC97-C321871AB13D.jpeg

Åååå herlighet nå ble jeg glad 💗 så fantastisk! Gratulerer så mye m desemberbarn!💗

Hvilke symptomer? Rams opp vær så snill 🤣 åssen har utfloden vært? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Knerten <3 skrev:

Åååå herlighet nå ble jeg glad 💗 så fantastisk! Gratulerer så mye m desemberbarn!💗

Hvilke symptomer? Rams opp vær så snill 🤣 åssen har utfloden vært? 🙈

Ååå takk💗💗🙌🏼 

Haha jeg har jo nevnt litt tidligere da, men ja.. 6 dpo hadde jeg jo stikkinger nederst på høyre side gjennom hele dagen, og 7 dpo våkna jeg med stikking i livmorområdet.. etter det har det vert litt murring av og på i magen, ømme pupper og litt småkvalm her og der.. 

har hatt ganske lite utflod denne syklusen🤔 såå, men det varierer vel.. har kanskje hatt litt sånn lotion utflod😂 men ikke mye! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hope123 skrev:

Fikk sterkere streker i dag, og positiv digital😁😁😁 måtte spiren klamre seg fast!!!!💗💙 

AD68F4B5-6E6A-4499-BC97-C321871AB13D.jpeg

Gratulerer hope123 😃❤️ Jeg sniker inne hos dere fra ikm uke 12 siden det ikke er noe aktivitet der 🙈 Har selv testet positivt i noen dager og venter også desemberbarn 😍😍 Håper spiren sitter både for meg, deg og alle andre her 🙏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Smågodt1 skrev:

Gratulerer hope123 😃❤️ Jeg sniker inne hos dere fra ikm uke 12 siden det ikke er noe aktivitet der 🙈 Har selv testet positivt i noen dager og venter også desemberbarn 😍😍 Håper spiren sitter både for meg, deg og alle andre her 🙏 

Tusen takk😍🙌🏼 Gratulerer til deg også!! Gøy at det er flere!! Ja, nå håper jeg på flere positive tester her inne!!🤞🏼😘 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer! Jeg kaster meg på her! Er 3dpo i dag. Tiden går saaaakte. Har vel egentlig IKM mandag/tirsdag uke 14, men hiver meg inn med dere siden det ikke er noen uke 14 gruppe. Vi har vært til oppstartssamtale for ivf tidligere denne mnd, men spesialist ville vente til over sommeren. Vi prøver med hardt kjør Letrozol gjennom hele våren/sommeren. Krysser fingrene for at det må fungere 🤞🏼

Så gøy med positive tester! Håper det blir flere 😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Hope123 skrev:

Tusen takk😍🙌🏼 Gratulerer til deg også!! Gøy at det er flere!! Ja, nå håper jeg på flere positive tester her inne!!🤞🏼😘 

Tusen takk selv 😍 Har så lyst på tidlig ul rundt uke 8 denne gangen, siden vi mistet i uke 12 sist, men tiden kommer nok bare til å snegle av gårde.. Krysser fingre og tær 🙏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Rullgardin skrev:

Hei damer! Jeg kaster meg på her! Er 3dpo i dag. Tiden går saaaakte. Har vel egentlig IKM mandag/tirsdag uke 14, men hiver meg inn med dere siden det ikke er noen uke 14 gruppe. Vi har vært til oppstartssamtale for ivf tidligere denne mnd, men spesialist ville vente til over sommeren. Vi prøver med hardt kjør Letrozol gjennom hele våren/sommeren. Krysser fingrene for at det må fungere 🤞🏼

Så gøy med positive tester! Håper det blir flere 😄😄

Spennende tider,  er det første runde med letrozol? Håper det klaffer for dere denne måneden 🤞👶🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Smågodt1 skrev:

Spennende tider,  er det første runde med letrozol? Håper det klaffer for dere denne måneden 🤞👶🏼

Ja det blir spennende! Har satt meg første testdato påskeaften, så håper å holde det 😄 Nei, det er fjerde runde med letrozol, så satser på at alle gode ting er fire 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rullgardin skrev:

Ja det blir spennende! Har satt meg første testdato påskeaften, så håper å holde det 😄 Nei, det er fjerde runde med letrozol, så satser på at alle gode ting er fire 😂

Når er ikm? Det er jo ikke sååå lenge til, får satse på at det går fort:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 13 dpo, og testet negativt på morgenurin. Ser ganske mørkt ut! Håper allikevel på at tanta ikke kommer og jeg tester positivt etter helgen. Ingen tegn til tanta rent fysisk i hvert fall! 
Sikkert idiotisk å være håpefull, og går vel inn i pp7. #lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test 8-9 dpo her. Var da jeg testet positivt forrige gang, så regner med at det ikke blir noen spire denne mnd. heller. men på den positive siden så har ennå ikke TR kommet da, så jeg har et lite håp om at syklusen/lutealfasene mine begynner å stabilisere seg :) så da er det bare å krysse fingrene for et januarbarn i stedet da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Smågodt1 skrev:

Når er ikm? Det er jo ikke sååå lenge til, får satse på at det går fort:) 

Regner med at IKM er mandag eller tirsdag over påske. Litt usikker på når EL var, men omtrent i det området. Testet positivt 11dpo før jul (som senere endte i MA). Håper påsken kommer fort 😄😂🐣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som at testen fra i dag er svakere enn den fra i går... har en så dårlig følelse nå :( vet ikke om dette går veien altså... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...