Gå til innhold

Hei


Gjest Mari Y

Anbefalte innlegg

På 4. mars 2018 den 22.34, Anonym bruker skrev:

Det der er ren og skjær løgn

Anonymkode: ce093...73c

Jepp.

Anonymkode: a7a1c...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

56 minutter siden, Mari Y skrev:

Vet du jeg har allerede meldt ifra. Jeg gidder ikke å svare på en så lang skrift, og ikke så sent på natta. 

Men hvis du ser rundt deg, så er det ikke vanskelig å se hvem som setter i gang, og at det flere som får gjennomgaa  og at folk gjoer lite for å sette dem på på plass. 

Og å skrive lange innlegg om dette blir bare bortkastet, og har egentlig ingenting med denne tråden å gjøre. 

Jo, det jeg skrev har absolutt noe med det du selv har valgt å starte en tråd om og om det du selv har valgt å ta opp videre i tråden. At du ikke liker det jeg skriver, det er noe helt annet, men jeg holder meg absolutt til tema, for når du kommer med helt klart usanne påstander om både meg og andre i tråden og hva du selv har gjort og ikke gjort på forumet, da må du bare forvente at du blir motsagt.

Det er fint at du har meldt fra, for det har jeg også gjort.

Anonymkode: a2995...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mari Y
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud. Hun har jo rett. Ta det til deg.

Jeg sier at når du blir tatt i å gjøre en feil med anonymkodene, så svarer personen f eks slik: "Det var ikje jeg som sa de greiene, det er en helt annen du siterer, og jeg kan ikke ta ansvar for hva hun sier."

Så klarer du ikke bare å si "beklager, blingsa på kodene", menns stedet begynner du med "sjekke koder trenger jeg ikke, og dessuten, selv om du ikke personlig har ansvar for det den andre sa, så er du ansvarlig for ikke å henge på de andre!"

Og akkurat det kan du svare samme person 50 ganger. For alle som er til stede i tråden, de "henger på", de forstår seg jo! Men et kjapt lite unnskyld, nei, det ble visst for vanskelig...

Hvis du i alle relasjoner er like sikker på at du selv aldri trenger å trekke noe tilbake, så skjønner jeg at du har dilla på mobbing som tema. For da vil du fortsette å komme i konflikter fram til Dommedags ettermiddag, og du vil fortsette å insistere på at alt er noen andres skyld. 

Anonymkode: a7a1c...952

Dersom du hadde skrevet mindre tekst, hadde jeg tatt meg bryet are å lese mer. Lang tekst blir bare slitsomt aa lese 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mari Y
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jepp.

Anonymkode: a7a1c...952

Det stemmer ikke, men du får tro hva du vil. Jeg har uansett bedt admin stenge denne tråden, fordi det har avsporet helt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mari Y skrev:

Dersom du hadde skrevet mindre tekst, hadde jeg tatt meg bryet are å lese mer. Lang tekst blir bare slitsomt aa lese 

Med andre ord så mener du deg berettiget til å ikke forholde deg til anonymkoder fordi det er for krevende for deg å holde orden på. Hvis du er ufin mot en anonym som ikke har kritisert deg så mener du at det må den anonyme tåle fordi man kan ikke forvente at du skal klare å skille de forskjellige anonyme her inne. Hvis noen svarer for langt etter din mening så er det galt også, og det er selvfølgelig den som skriver et langt og utfyllende svar som må tilpasse seg deg fordi man kan jo ikke forvente at du tar deg bryet med å lese det andre har brukt både tankevirksomhet og tid og skrive. Du påstår at du sier unnskyld når du har trådd feil, men i alle unnskyldningene så kommer du med et men som klart viser at du mener andres adferd gjorde at du var ufin. Altså er det noen gang du tar selvkritikk, eller er det alltid alle andre sin skyld?

Anonymkode: 7e0e8...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mari Y skrev:

Dersom du hadde skrevet mindre tekst, hadde jeg tatt meg bryet are å lese mer. Lang tekst blir bare slitsomt aa lese 

Du, det var ikke jeg som skrev den lange teksten. Sjekk ANONYMKODENE. 

Og for øvrig, når det gjelder slitsom tekst: det gjelder også tekst med bisarr staving.

Anonymkode: a7a1c...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Mari Y skrev:

Det stemmer ikke, men du får tro hva du vil. Jeg har uansett bedt admin stenge denne tråden, fordi det har avsporet helt. 

Jo, det stemmer. Jeg leste tråden. Ingen fikk noen beklagelse før etter 50 benektelser fra deg, og selv da kunne de nærmest skylde seg selv.

Anonymkode: a7a1c...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du, det var ikke jeg som skrev den lange teksten. Sjekk ANONYMKODENE.

Nå må du gi deg, det har jo ikke dama tid til må du skjønne

Anonymkode: ce093...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 6. mars 2018 den 13.19, Anonym bruker skrev:

Med andre ord så mener du deg berettiget til å ikke forholde deg til anonymkoder fordi det er for krevende for deg å holde orden på. Hvis du er ufin mot en anonym som ikke har kritisert deg så mener du at det må den anonyme tåle fordi man kan ikke forvente at du skal klare å skille de forskjellige anonyme her inne. Hvis noen svarer for langt etter din mening så er det galt også, og det er selvfølgelig den som skriver et langt og utfyllende svar som må tilpasse seg deg fordi man kan jo ikke forvente at du tar deg bryet med å lese det andre har brukt både tankevirksomhet og tid og skrive. Du påstår at du sier unnskyld når du har trådd feil, men i alle unnskyldningene så kommer du med et men som klart viser at du mener andres adferd gjorde at du var ufin. Altså er det noen gang du tar selvkritikk, eller er det alltid alle andre sin skyld?

Anonymkode: 7e0e8...2c8

Blir litt som a' Sylvi dette! 

Anonymkode: a7a1c...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Mari Y
På 2.3.2018 den 20.34, Ann Christin skrev:

Om brukere klager eller rapporterer virker ikke inn på om en bruker får advarsel eller ikke. Påminnelser og advarsler kommer om regler brytes og alvorlighetsgraden på bruddene i forhold til reaksjon.

Ann Christin, admin

Kan dere stenge denne tråden? Jeg har spurt flere ganger allerede. Det er fullt av avsporinger her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gjest Mari Y skrev:

Kan dere stenge denne tråden? Jeg har spurt flere ganger allerede. Det er fullt av avsporinger her. 

De stenger ikke tråden bare fordi du ikke liker svarene du får

Anonymkode: ce093...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...