Gå til innhold

Arbeidsbenk og hurpetroll


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

To nye brukere som åpenbart kun er opprettet av noen tenåringer for å spamme forumet. Kan dere få dem vekk? 

Anonymkode: 800eb...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne avsporinger er tydeligvis greit her på forumet. Og nå er det plutselig greit å dra opp gamle tråder bare for å slenge dritt i de. Jeg skjønner meg ikke på forumreglene, det er ikke mye konsekvent

Anonymkode: 91950...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge brukerne er merket som spammere, og trådene de har deltatt i vil automatisk slette svarene. 

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Mari Y skrev:

Uff, fokuser på noe annet. Rapporter det til admin og ferdig med det. 

Det er jo ikke overraskende at du mener dette :roll:

Anonymkode: 91950...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mari Y skrev:

Uff, fokuser på noe annet. Rapporter det til admin og ferdig med det. 

Du bestemmer ikke hva jeg skal skrive. Hvis det plager deg, så la være å lese det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er vel å rapportere det, da ser admin det raskere. Å opprette tråder om det her fører til diskusjon og oppmerksomhet de sikkert vil ha.

Anonymkode: 46063...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mari Y
10 minutter siden, Superdolly skrev:

Du bestemmer ikke hva jeg skal skrive. Hvis det plager deg, så la være å lese det.

Jeg tenkte ikke på deg, men at jeg synes ikke det er noe aa henge seg opp i. Mente vel heller ts og en del andre som hang seg på. Så jeg vet ikke hvorfor du får dette til å dreie seg om deg, men :klo:

Endret av Mari Y
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mari Y
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke overraskende at du mener dette :roll:

Anonymkode: 91950...796

Hvorfor det? Det er jo bare dumt. 

Rapporter det og bli ferdig med det. Trenger ikke lage en egen traad om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mari Y skrev:

Hvorfor det? Det er jo bare dumt. 

Rapporter det og bli ferdig med det. Trenger ikke lage en egen traad om det

Vet du hva, det har du faktisk ingenting med om folk vil lage tråd om eller ei

Anonymkode: 91950...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukerene ble fjernet av Hanne Mari og jeg har nå ryddet opp i trådene. Pga. omfanget er det ikke skrevet ryddeinnlegg i trådene.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Mari Y skrev:

Jeg tenkte ikke på deg, men at jeg synes ikke det er noe aa henge seg opp i. Mente vel heller ts og en del andre som hang seg på. Så jeg vet ikke hvorfor du får dette til å dreie seg om deg, men :klo:

Men det handler om deg da eller?

Du går inn i masse tråder og prøver å diktere hva folk skal eller ikke skal skrive. Da bør du tåle å få samme beskjed tilbake. Du kan ikke bestemme hva noen her inne skal skrive eller ikke skrive, med unntak av deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mari Y
2 minutter siden, Superdolly skrev:

Men det handler om deg da eller?

Du går inn i masse tråder og prøver å diktere hva folk skal eller ikke skal skrive. Da bør du tåle å få samme beskjed tilbake. Du kan ikke bestemme hva noen her inne skal skrive eller ikke skrive, med unntak av deg selv.

Nei, men om ts,og at folk i det hele tatt gjoer dette til et tema, uten å egentlig måtte gjoere det. 

Jeg proever ikke diktere at man skal eller ikke skal gjoere det. Jeg bare skjoenner ikke vitsen. Du ser vel at det er forskjell på det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mari Y skrev:

Nei, men om ts,og at folk i det hele tatt gjoer dette til et tema, uten å egentlig måtte gjoere det. 

Jeg proever ikke diktere at man skal eller ikke skal gjoere det. Jeg bare skjoenner ikke vitsen. Du ser vel at det er forskjell på det? 

Hva så om du ikke skjønner vitsen. Det spiller jo ingen rolle for deg. Du trenger ikke å lese tråden eller å svare i den. Og du burde virkelig legge av deg der med at du forteller andre hva de skal lage tråder om eller diskutere. Men jeg regner med at du føler deg litt truffet av det denne tråden handler

Anonymkode: 91950...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ille at tråder på ris og ros må ryddes. Personangrep og avsporing. Wow!

Anonymkode: 46063...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Ann Christin skrev:

Tråden er ryddet for avsporinger, personangrep og svar til dette.

Ann Christin, admin

Kan du samtidig fjerne avsporingene fra henne som hele tiden skal fortelle andre hva de ikke bør skrive tråder om?!?!

For dette ser jeg på som ren spamming!

Anonymkode: 800eb...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...