Gå til innhold

November 2018 ❤❤


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

 

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når tenker dere å bestille første svangerskapskontroll?

Anonymkode: b9241...4d4

Jeg skal til legen for tidlig UL 6+5 - skulle egentlig vært 7+0 , men han tar påskeferie uken etter..  dette pga MA i oktober og påfølgende rester og styr. Skal innrømme at jeg er redd for at det skal gå galt denne gangen også, så er betryggende at jeg skal dit da :) tipper vi kanskje tar en kontroll generelt da også!

Har også bestilt ultralyd privat 12+5:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Is med sjokoladesaus 🤣 Hver våre lyster 😂 

Ønsker dere en super søndag og håper formen er bra! 😀

20180311_141210.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Is med sjokoladesaus 🤣 Hver våre lyster 😂 

Ønsker dere en super søndag og håper formen er bra! 😀

20180311_141210.jpg

Nam! 🤤

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nam! 🤤

Anonymkode: b762f...a8b

Her ble det kanelboller! 😍 Ha en super søndag! 

EDCAE9F2-1339-4729-9696-8D3FF35023DA.png

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.3.2018 den 13.29, Snart_mammatil2 skrev:

Hadde en sånn liggende 😂😂 kjøpt på ebay.. gjenstår å se i november om det blir jente ❤😁

20180308_132735.jpg

Hvor kjøpte du denne og hvor tidlig kan man ta testen?

Anonymkode: 79195...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lister meg inn her :)

Førstegangsgravid og er 5+4 på vei. Har tunge ømme bryst, og mensenmurringer i magen, har hatt det nå i rundt to uker. Utover det så blir jeg fort trøtt, og svimmel i perioder - skal visstnok være veldig normalt.

 

Alt er så nytt, skummelt og spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor kjøpte du denne og hvor tidlig kan man ta testen?

Anonymkode: 79195...921

Det er selfølgelig bare på gøy, bør ikke ta den så seriøst tror jeg 😊 som skrevet, kjøpt på ebay, søk på "gender maker".. stod ingenting om når man kunne ta den.. jeg tok den ca 5uker 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Prettyprey skrev:

Lister meg inn her :)

Førstegangsgravid og er 5+4 på vei. Har tunge ømme bryst, og mensenmurringer i magen, har hatt det nå i rundt to uker. Utover det så blir jeg fort trøtt, og svimmel i perioder - skal visstnok være veldig normalt.

 

Alt er så nytt, skummelt og spennende!

Gratulerer 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Prettyprey skrev:

Lister meg inn her :)

Førstegangsgravid og er 5+4 på vei. Har tunge ømme bryst, og mensenmurringer i magen, har hatt det nå i rundt to uker. Utover det så blir jeg fort trøtt, og svimmel i perioder - skal visstnok være veldig normalt.

 

Alt er så nytt, skummelt og spennende!

Gratulere! Velkommen skal du være 🤗 håper spiren har klort seg fast hos deg også! Førstegangsgravid jeg også. Krysser fingrer og tær for at ting skal gå bra 🤞🏻❤️

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gratulere! Velkommen skal du være 🤗 håper spiren har klort seg fast hos deg også! Førstegangsgravid jeg også. Krysser fingrer og tær for at ting skal gå bra 🤞🏻❤️

Anonymkode: b762f...a8b

Gratulerer til deg og :hjerte:

Ja, jeg virkelig at spiren har klort seg fast hos meg og, er så skummelt når man er i første trimesteret. Og det sykeste er at man på denne korte tiden rekker å knytte seg til den lille i magen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Prettyprey skrev:

Gratulerer til deg og :hjerte:

Ja, jeg virkelig at spiren har klort seg fast hos meg og, er så skummelt når man er i første trimesteret. Og det sykeste er at man på denne korte tiden rekker å knytte seg til den lille i magen :hjerte:

Jaa, helt sant! ❤️

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med dere? ❤️ Jeg klarer ikke å ligge på magen lenger fordi puppene er så himla såre! Haha 😅 noen andre som også har det sånn? Hvordan er formen ellers? 🤗

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan går det med dere? ❤️ Jeg klarer ikke å ligge på magen lenger fordi puppene er så himla såre! Haha 😅 noen andre som også har det sånn? Hvordan er formen ellers? 🤗

Anonymkode: b762f...a8b

Jeg er mer og mer kvalm om dagen 🙈 Særlig om morgenen 🤔 med engang jeg står opp må jeg spise og det eneste jeg greier er honnikorn med melk 🙈🙈 så etter 1time eller 2 blir det knekkebrød 😂 og springer på do hver halvtime 🤔  puppene er vonde å ligge på ja, fikk massasje forrige uke, vondt å ligge på magen 🤣 ellers er det samme med trøtthet og ekstremt sliten.. imorgen skal jeg på UL, 🤞 for at spiren har festet seg inni livmora denne gangen ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg er mer og mer kvalm om dagen 🙈 Særlig om morgenen 🤔 med engang jeg står opp må jeg spise og det eneste jeg greier er honnikorn med melk 🙈🙈 så etter 1time eller 2 blir det knekkebrød 😂 og springer på do hver halvtime 🤔  puppene er vonde å ligge på ja, fikk massasje forrige uke, vondt å ligge på magen 🤣 ellers er det samme med trøtthet og ekstremt sliten.. imorgen skal jeg på UL, 🤞 for at spiren har festet seg inni livmora denne gangen ❤

Mye det samme det går i her også gitt 😋 hvor langt er du på vei nå? ❤️ Krysser fingrer med deg! 🤞🏻❤️

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mye det samme det går i her også gitt 😋 hvor langt er du på vei nå? ❤️ Krysser fingrer med deg! 🤞🏻❤️

Anonymkode: b762f...a8b

6+0 idag 😁 Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

6+0 idag 😁 Hva med deg?

6+3 ❤️🤗 termin ca 6.November. 🤞🏻

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL gikk kjempefint 😁 kunne ikke se foster så tidlig, så skal tilbake om 2 uker. Da sa gyn at vi forventer å se foster og et hjerte som slår. De sa klart ifra før undersøkelsen at jeg ikke må bli engstelig om de ikke ser noe særlig enda 😂 Str på livmoren tilsvarer 5+6, og ifølge mens er jeg 6+1. Så det stemmer bra 😁 Fikk se den "boblen" som sitter på foster, husker ikke hva det het for øyeblikket 😂 Viktigst av alt var at svangerskapet sitter innenfor livmoren denne gang ❤❤❤ Er så lykkelig ❤❤❤ All engstelse ble lagt igjen på sykehuset 😂😂 Nå kan jeg endelig glede meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

UL gikk kjempefint 😁 kunne ikke se foster så tidlig, så skal tilbake om 2 uker. Da sa gyn at vi forventer å se foster og et hjerte som slår. De sa klart ifra før undersøkelsen at jeg ikke må bli engstelig om de ikke ser noe særlig enda 😂 Str på livmoren tilsvarer 5+6, og ifølge mens er jeg 6+1. Så det stemmer bra 😁 Fikk se den "boblen" som sitter på foster, husker ikke hva det het for øyeblikket 😂 Viktigst av alt var at svangerskapet sitter innenfor livmoren denne gang ❤❤❤ Er så lykkelig ❤❤❤ All engstelse ble lagt igjen på sykehuset 😂😂 Nå kan jeg endelig glede meg!

Gratulerer så mye!! ❤️❤️ Jeg kom akkurat fra Ul selv, og fikk klar beskjed med en gang at det lille frøet mitt sitter inni livmoren! Så letta! 😭❤️ Kunne heller ikke se så mye denne gangen, så skal selv tilbake om 2 uker. Kunne se fostersekk i dag, og fikk beskjed om at man kom til å se mye mer om bare 2 uker! Gleder meg, og krysser fortsatt fingrene for at ting går vår vei! 🤞🏻❤️❤️👶🏼

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer så mye!! ❤️❤️ Jeg kom akkurat fra Ul selv, og fikk klar beskjed med en gang at det lille frøet mitt sitter inni livmoren! Så letta! 😭❤️ Kunne heller ikke se så mye denne gangen, så skal selv tilbake om 2 uker. Kunne se fostersekk i dag, og fikk beskjed om at man kom til å se mye mer om bare 2 uker! Gleder meg, og krysser fortsatt fingrene for at ting går vår vei! 🤞🏻❤️❤️👶🏼

Anonymkode: b762f...a8b

Har du hatt exu? Eller noe annet som tilsier at den skulle ha festa seg uttafor? 😮 neste UL skal jeg be om å få med meg bilde hjem 😂 Selv om det bare er et bittelite knøtt 😂 Er mannen med på innvendig UL? Min mann er ikke intr i å bli med 😂 siden man ikke kan se noe særlig uansett 😂 Fikk brev om OUL idag, 13.juni 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Har du hatt exu? Eller noe annet som tilsier at den skulle ha festa seg uttafor? 😮 neste UL skal jeg be om å få med meg bilde hjem 😂 Selv om det bare er et bittelite knøtt 😂 Er mannen med på innvendig UL? Min mann er ikke intr i å bli med 😂 siden man ikke kan se noe særlig uansett 😂 Fikk brev om OUL idag, 13.juni 😁😁

Neii, har aldri vært gravid før og aldri hatt det. Men legen trodde muligens at jeg kanskje kunne ha det siden jeg hadde så magesmerter.. men det ble endelig påvist i dag at spiren sitter der den skal ❤️ Mannen var med på sykehuset, men han sier han ikke har noe behov for å være med inn for innvendig ultralyd. Han kan heller bli med når det er noe å se sier han 😋 jeg har ikke bestilt time til ordinær ultralyd enda .. tenkte jeg skulle gjøre det når jeg skal på første svangerskapskontroll neste uke 🤗 jeg ønsker også bilde neste gang, selv om det da fortsatt bare er pittelite 👶🏼

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neii, har aldri vært gravid før og aldri hatt det. Men legen trodde muligens at jeg kanskje kunne ha det siden jeg hadde så magesmerter.. men det ble endelig påvist i dag at spiren sitter der den skal ❤️ Mannen var med på sykehuset, men han sier han ikke har noe behov for å være med inn for innvendig ultralyd. Han kan heller bli med når det er noe å se sier han 😋 jeg har ikke bestilt time til ordinær ultralyd enda .. tenkte jeg skulle gjøre det når jeg skal på første svangerskapskontroll neste uke 🤗 jeg ønsker også bilde neste gang, selv om det da fortsatt bare er pittelite 👶🏼

Anonymkode: b762f...a8b

Åååh, slik ja 🤔 Ja da skjønner jeg. Mannen min låg å sov da jeg dro, for han hadde fri idag 🙈 tror ikke det går opp for han enda, dette blir hans første barn, og mitt andre barn. 

Med første tok jeg UL i uke 10, da såg det ut som en teddybamse 😂 bare klumper til armer og bein 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Åååh, slik ja 🤔 Ja da skjønner jeg. Mannen min låg å sov da jeg dro, for han hadde fri idag 🙈 tror ikke det går opp for han enda, dette blir hans første barn, og mitt andre barn. 

Med første tok jeg UL i uke 10, da såg det ut som en teddybamse 😂 bare klumper til armer og bein 😂

Det er motsatt hos oss. Blir mannen sitt andre barn og mitt første <3 har nok ikke gått helt opp for han enda heller tror jeg :-P

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/10/2018 den 21.42, Mejlis skrev:

Såå spent, tidlig ultralyd på tirsdag (for å fastslå termin)! Håper der er liv!

Hvordan gikk det på ultralyden?

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...