Gå til innhold

November 2018 ❤❤


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, Solsikke93 skrev:

Foreløpig 03. November her ❤️

Hvordan er formen? 😊 har du barn fra før? Jeg har ei på snart 9 år 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Håp❤️ skrev:

6 her 😊 bli gjerne med i Facebook gruppa vår for november, den er hemmelig :) 

Vil gjerne være "anonym" foreløpig 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir UL om ca 2 uker da jeg nettopp har vært gjennom exu. Håoer spira sitter på riktig sted ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hvordan er formen? 😊 har du barn fra før? Jeg har ei på snart 9 år 😊

Litt opp og ned, murringer og ømme bryster og trøtt nå og da. Småkvalm til tider men ikke noe voldsomt. Førstegangs jeg! Så alt er veldig nytt og spennende 🌸🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Solsikke93 skrev:

Litt opp og ned, murringer og ømme bryster og trøtt nå og da. Småkvalm til tider men ikke noe voldsomt. Førstegangs jeg! Så alt er veldig nytt og spennende 🌸🌸

Blir nesten som førstegangs her også 😂 lenge siden sist. Var ung da jeg fikk første, var 21år bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snart_mammatil2 skrev:

Blir nesten som førstegangs her også 😂 lenge siden sist. Var ung da jeg fikk første, var 21år bare

Jeg er selv 24! Bestilt tidlig ul til 14. Mars. Klarer ikke vente helt til uke 12 (5+0 idag) med å se om det er liv. Nervøs for alt og ingenting men prøver å ikke stresse for mye 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Solsikke93 skrev:

Jeg er selv 24! Bestilt tidlig ul til 14. Mars. Klarer ikke vente helt til uke 12 (5+0 idag) med å se om det er liv. Nervøs for alt og ingenting men prøver å ikke stresse for mye 😊😊

Viktig og ikke stresse 😊 så om man føler man trenger en tidlig UL, så er det vært å betale litt 😊 Man blir like stresset av å ikke vite 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg forsiktig inn her. Positiv test 1.Mars - ❤️ Sliter litt med magesmerter så ble sendt til en innvendig ultralyd og blodprøver. HCG nivået var normalt ifht til lengden på svangerskapet (4+6). Blir fulgt godt opp. Krysser alt som kan krysses for at ting går bra! 

Første barn 👶🏼 Foreløpig termin 6.November.

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg melder meg forsiktig inn her. Positiv test 1.Mars - ❤️ Sliter litt med magesmerter så ble sendt til en innvendig ultralyd og blodprøver. HCG nivået var normalt ifht til lengden på svangerskapet (4+6). Blir fulgt godt opp. Krysser alt som kan krysses for at ting går bra! 

Første barn 👶🏼 Foreløpig termin 6.November.

Anonymkode: b762f...a8b

Gratulerer med spiren og masse lykke til 🌸 krysses fingrene for at alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer alle sammen ❤ hvordan er formen? 😀

 

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Gratulerer alle sammen ❤ hvordan er formen? 😀

 

Jeg er ganske ok i formen. Har en del ligamentsmerter som kommer i intervaller ila dagen. Mest på kvelden og nattestid.. er så sykt vondt! Herregud altså! Håper de ikke bare er jeg som har så vondt? Ellers er jeg litt kvalm bare. Men ingen oppkast.

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med her jeg :) Skal på tidlig UL den 13.mars for å fastslå hvor langt jeg er påvei pga tull med sykus.. Det jeg selv tror er at jeg er 5+3 med termin 2.november. Sluttet på ppiller rett før julaften, første dag siste mens 26/12. Skulle hatt ikm 23/1 som aldri kom. Men tok negative tester helt frem til forrige helg, da fikk jeg positiv med ukesindikator som sa at jeg er 3-4 uker påvei. Kan stemme bra med at kroppen bare har "hoppet over" en mnd. Ble bare 1pp på oss da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever dere at dere får ubehag/vondt i blæra når den er full? Og like etter at man har vært på do å fått tømt den?

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Så kjekt å se at det er så mange som dukker opp her ❤

Takk i like måte! Håper jeg blir værende her og ..❤️😇

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test i dag morges når jeg våknet :surprised: Sluttet på pillen i januar og fikk siste bortfallsblødning 13. januar (7 uker siden i dag). Testet en gang i uken etter 10. februar når mensen "skulle" kommet, og fikk senest negativ forrige søndag. Så var den jammen meg positiv i dag :D Så er ganske usikker på hvor langt jeg er på vei på grunn av ustabil syklus etter pilleslutt, men kan vel kanskje regne med at det ikke er ekstremt lenge siden befruktning med tanke på negativ test for en uke siden. Gått på pillen i rett over 7 år, er snart 22 år og dette blir min første. Hihi, spennende!!

IMG_4161.jpg

Endret av Blåveis96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Blåveis96 skrev:

Positiv test i dag morges når jeg våknet :surprised: Sluttet på pillen i januar og fikk siste bortfallsblødning 13. januar (7 uker siden i dag). Testet en gang i uken etter 10. februar når mensen "skulle" kommet, og fikk senest negativ forrige søndag. Så var den jammen meg positiv i dag :D Så er ganske usikker på hvor langt jeg er på vei på grunn av ustabil syklus etter pilleslutt, men kan vel kanskje regne med at det ikke er ekstremt lenge siden befruktning med tanke på negativ test for en uke siden. Gått på pillen i rett over 7 år, er snart 22 år og dette blir min første. Hihi, spennende!!

IMG_4161.jpg

Gratulerer! Det er også min første (forhåpentligvis) ..❤️ Håper alt går fint for deg! 

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer! Det er også min første (forhåpentligvis) ..❤️ Håper alt går fint for deg! 

Anonymkode: b762f...a8b

Tusen takk! Gratulerer selv :)  Ja, hadde lyst å skrive forhåpentligvis.. Men vi må bare ha troen så går det nok bra, og om det ikke skulle gå bra så er det en mening med det også <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...