Gå til innhold

Hva er det verste du har spist kun for å være hyggelig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har spist mer enn nok av mat som har vært tvilsom i form av utløpsdato hos både min og mannens bestemor. Gamle folk kaster ikke mat..

Anonymkode: f1113...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanlig høflighet å spise det man blir servert, med mindre man får beskjed om at det inneholder noe man er allergisk mot.

Anonymkode: d90e9...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vanlig høflighet å spise det man blir servert, med mindre man får beskjed om at det inneholder noe man er allergisk mot.

Anonymkode: d90e9...986

Det er vel også noe av det som er poenget med tråden..

Man spiser det man får servert, spørsmålet er hva er det verste du har fått servert og spist.

For min del er det laks, er virkelig ikke glad i det

Anonymkode: 669c3...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vanlig høflighet å spise det man blir servert, med mindre man får beskjed om at det inneholder noe man er allergisk mot.

Anonymkode: d90e9...986

Vanlig høflighet er også å la være å servere kokte fuckings snegler til uskyldige gjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Vanlig høflighet er også å la være å servere kokte fuckings snegler til uskyldige gjester.

Dette var i utlandet på en plass hvor verten stolt viste frem de lokale mattradisjoner. Selv spiste de det med stor glede og syntes det var godt. 

Anonymkode: 45ee4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har dere spist noe dere absolutt ikke liker, kun for å ikke skuffe verten? 

Anonymkode: d1fb7...906

Jeg får ned det meste, men en gang fikk vi hjemmelaget jordbærsaft som dessverre var laget på litt mugne jordbær. Da holdt det hardt...

Anonymkode: 8183f...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Vanlig høflighet er også å la være å servere kokte fuckings snegler til uskyldige gjester.

Delikatesse for deg kan være motbydelig for mottakeren, uansett hvor basic du syns det er. Så det der er bare tull. (Kjenner f eks en kinesisk dame som syns brød, vanlig norsk brød er helt utrolig ekkelt. Det inneholder jo gjær! Hun har kokt ris og grønnsaker i matboksen.)

Anonymkode: 8183f...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Marriet skrev:

Pinnekjøtt. Men høflig som jeg er spiste jeg porsjonen som en ku. 

Ku? Som spiser pinnekjøtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sei, jeg sliter forferdelig med det, brekker meg,hver eneste gang :(,men klarer og la være når jeg er borte,men jeg merker at det vokser i munnen min

Anonymkode: 9eb4c...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sug lut skrev:

Ku? Som spiser pinnekjøtt?

Haha, neh, men brukte samme spisemetode. Drøvtyggingsmetoden. Ned og opp. Gulp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spagetti med brun saus og noe ymse grytekjøtt. Greit hver for seg, men det var skikkelig gyselig sammen.

Kjøttsuppe med varmt vann rett fra springen.....i et gammelt gammelt hus med de originale vannrørene. (Tok bare biter, droppet selve suppa)

 

Anonymkode: 658fb...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig altetende, men sliter skikkelig med tomatsuppe fra pose. Har aldri kunnet fordra det, men spiser det selvfølgelig hvis jeg får det servert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...