Gå til innhold

Outlander


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er syk og barna er hos besteforeldre i helga. Nå har jeg i min ensomhet begynt å se på Outlander... En venninne anbefalte den for lenge siden, men siden det er så mange episoder har jeg ikke orket å begynne før. Nå har jeg selvfølgelig blitt helt hekta, og har tidenes crush på Jamie.. (sukk)... Har sett de 7 første episodene i sesong 1 til nå, og lurer på om resten er like fengslende som det jeg har sett til nå? Er liksom litt redd for at "magien" skal bli brutt, om enn så idiotisk det høres ut... 

Anonymkode: 91e16...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En av de beste seriene jeg vet❤️ Den taper seg absolutt ikke😃 Jeg er på sesong 3 nå. Heldige deg som er i starten, du har masse og glede deg til💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er FANTASTISK. Har sett at det er mange bøker, så lurer på kor mange sesonger det blir?

Anonymkode: bb7bf...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Serien er kjempebra. Filming av sesong 4 er igang. Det er til nå 8 bøker pluss flere tilleggsbøker som er litt på siden av hovedhistorien. Anbefaler å lese de. Det er så mye som er utelatt i serien. 

Anonymkode: 792ba...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå ble jeg glad 😍 Elsker det så langt hvertfall! Utrolig fascinerende, rørende, hjerteskjærende og spennende på samme tid! Gleder meg til fortsettelsen😀

Anonymkode: 91e16...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å bli hekta på den serien ja. Den er noe helt for seg selv. Og Jamie....har ikke ord.

Jeg synes sesong 3 ikke nådde helt opp til de to foregående sesongene, som var ekstremt bra. Men det skyldes nok at boka som sesongen bygger på ikke er så bra som de to første.

Anonymkode: a50a4...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har greid å holde ut to episoder, tror jeg. Synes det er kjedelig. Blir man hekta fra begynnelsen, eller må man se en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ skrev:

Jeg har greid å holde ut to episoder, tror jeg. Synes det er kjedelig. Blir man hekta fra begynnelsen, eller må man se en stund?

Eg blei hekta med engang. Men eg liker å se korleis folk levde i forskjellige tider. Men er jo ekstra gøy når vi får den gode kjemien mellom Jamie og Claire. Og de skotske "krigerne" blir jo stadig meir sjarmerende. Liker humoren eg.

Anonymkode: bb7bf...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iler til for å advare om at de siste to episodene kan bli vel tøffe for noen.... inneholder sterke overgrepsscener. 

Anonymkode: a50a4...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...