Gå til innhold

Tom livmor, positive tester. Hjelp meg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde siste mens 20 januar. Positiv test 20 februar. Vet det er tidlig i graviditeten enda. Cb digital viser 1-2 uker. Har ingen symptomer. Var hos gyn igår pga oppfølging og fortalte om den positive testene. Han syntes det var rart, for livmoren min er helt tom. Ingen cyster på eggstokkene, ikke plommesekl, ingentkng. Han sa det nok var tidlig, men at slimhinnen var tykk, så han mente jeg 100% sikkert ikke er gravid... 

ble fortumlet og tok en ny test i dag, som var sterkere enn de andre. Men er det ikke rart at jeg ikke får mensen og at testene blir sterkere? Er fortvilet

Anonymkode: 93c9c...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke stol på leger som sier de er "100% sikre" på noe de ikke kan vite. 

Hvis du ventet mensen for bare noen dager siden vil embryoet knapt ha festet seg, og med mindre legen gransket livmoren din veldig nøye og har helt ny maskin, kan det godt hende han ikke kunne se noe bare fordi det er for lite.

En lege jeg gikk til hadde så gammel UL-maskin at selv i uke 10 så embryoet ut som en kornete klump uten hjerteslag eller form. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pobie skrev:

Ikke stol på leger som sier de er "100% sikre" på noe de ikke kan vite. 

Hvis du ventet mensen for bare noen dager siden vil embryoet knapt ha festet seg, og med mindre legen gransket livmoren din veldig nøye og har helt ny maskin, kan det godt hende han ikke kunne se noe bare fordi det er for lite.

En lege jeg gikk til hadde så gammel UL-maskin at selv i uke 10 så embryoet ut som en kornete klump uten hjerteslag eller form. 

 

Ja, jeg syns også det var rart. Men jeg blir vekymret over at det ikke var anlegg der, bare et tykk endometri? Han sjekket etter blæremola osv også. Det eneste jeg så var som sagt endometriet, 11mm. 

Vi har prøvd lenge(er nr3), men nå føler jeg bare alt går galt :(

Anonymkode: 93c9c...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var like langt på vei som deg når jeg var hos gyn..heeelt normalt at han bare så de på 11, det va akkurat samme tykkelse som jeg hadde😊 e over halvveis nå😊

Anonymkode: 260fe...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg er gravid @Pobie :) så 100% sikker så tok han jammen meg 100% feil også. Er 9 uker på vei nå, aldri mer tidlig ul!

Anonymkode: 93c9c...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er gravid @Pobie :) så 100% sikker så tok han jammen meg 100% feil også. Er 9 uker på vei nå, aldri mer tidlig ul!

Anonymkode: 93c9c...75e

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...