Gå til innhold

Valg av privatklinikk


kunstig

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi prøver å komme i gang med IVF i det private og driver nå og sammenligner klinikker i Oslo. Jeg lurte derfor på om noen vet om IVF-klinikken har endret navn til Livio? Jeg finner bare Livio-nettsiden når jeg googler "IVF-klinikken Oslo". Jeg synes nettsiden er veldig rotete og lite informativ, og jeg synes også det er rart at det er en .se-adresse. Så til tross for at veldig mange anbefaler IVF-klinikken, har jeg så og si utelukket denne pga. nettsiden.

Egentlig tror jeg det står mellom Klinikk Hausken og Fertilitetssenteret. Jeg får best følelse av Klinikk Hausken når jeg leser om prosessen hos dem, og i tillegg tilbyr dem mikro-TESE (blir muligens aktuelt for oss, men vet vel ikke dette før vi har hatt en konsultasjon). Men klinikken er på Lysaker og vi jobber i Oslo sentrum. Er det noen som vet om det er greit å komme seg til og fra klinikken? Jeg vil helst ikke være så mye borte fra jobb, og reising til og fra klinikken må jo regnes med. Vet noen om Fertilitetssenteret tilbyr mikro-TESE?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Egentlig er fet positivt med Livioklinikken altså, de er en del av større konsern og har massevis med informasjonsutveksling, kursing osv. 

Vi har hatt ti forsøk der og er superfornøyde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivf klinikken ser ut til å ha byttet navn ja🙈. Jeg har vært veldig fornøyd med dem og har hatt i alt 8 forsøk der som endte i 3 graviditeter og 2 barn ❤️ Ser på ansatte der at de har byttet ut en del av folka som jobbet der når vi var til behandling, men vil tro at det fortsatt er veldig dyktige folk 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fertilitetsenteret er virkelig å anbefale. De er veldig flinke og tok godt vare på oss. Hørte mye positivt om de i forkant og angrer ikke på at vi gikk dit. 

Er du usikker kan du bestille en time. Det koster ikke mye i forhold til hva du må ut med under behandlingen. 

Masse lykke til :) 

Endret av Åse❣
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fertilitetssenteret helt klart. Supre mennesker. Følte oss godt ivaretatt.

Er i forsøk der nå med innsett førstkommende fredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...