Gå til innhold

Ikm uke 12


Flutili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eggløsning og mannen har overhodet ikke vært interessert i sex på hele uken 😔 er på pp7 og ble overraskende lei meg av dette. Forstår og respekterer hans følelser, men det gjorde meg så innmari nedfor. Blir vel en pause-mnd for oss 😢

Anonymkode: aeaaf...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mnd har jeg ikke sett noe på appen med el og fruktbare dager, prøvd å bare slappe helt av i forhold til når el er. Og har sex når vi har lyst. Har prøvd så lenge nå, at vi må prøve litt anna 😜

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Flutili skrev:

Denne mnd har jeg ikke sett noe på appen med el og fruktbare dager, prøvd å bare slappe helt av i forhold til når el er. Og har sex når vi har lyst. Har prøvd så lenge nå, at vi må prøve litt anna 😜

 

Hvor lenge har dere vært prøvere nå, Flutili? Vi har også hatt en sånn måned der alt er basert på lyst, men jeg har så tydelig EL at jeg vet jo når den er uansett 😅. Har ikke de høyeste forventningene, men spennende allikevel. Vet jo at vi har vært innafor dagene rundt EL, så det er jo en liiiiten sjangs ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2018 den 21.08, liiamarsen skrev:

Hvor lenge har dere vært prøvere nå, Flutili? Vi har også hatt en sånn måned der alt er basert på lyst, men jeg har så tydelig EL at jeg vet jo når den er uansett 😅. Har ikke de høyeste forventningene, men spennende allikevel. Vet jo at vi har vært innafor dagene rundt EL, så det er jo en liiiiten sjangs ☺️

Ca 2 år har vi prøvd nå, med to SA inni denne perioden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2018 den 15.44, Smågodt1 skrev:

Har vist samme ikm uke igjen Flutili 🤞Ikm mandag 19.mars 🍀  

Hvordan går det? Testa noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El var et par dager senere enn antatt, så ikm i morgen. Har testet svakt positivt i går og i dag på billigstrimmel, men tør ikke helt tro på det enda🤞🙏  

Hvordan er det med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2018 den 19.56, Smågodt1 skrev:

El var et par dager senere enn antatt, så ikm i morgen. Har testet svakt positivt i går og i dag på billigstrimmel, men tør ikke helt tro på det enda🤞🙏  

Hvordan er det med deg? 

Jeg tusler over i neste pp. Krysser fingrene for deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...