Gå til innhold

Bli hjemme fra jobb og vente på rørlegger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det holder på å tette seg til i rørene våre. Dette har skjedd en gang før, og jeg endte da opp med å ringe rørlegger på kvelden, fordi det ble potte tett. Det kostet selvsagt det hvite ut av øyet. 

Spørsmålet mitt er om folk pleier å holde seg hjemme fra jobb og ringe rørlegger på dagtid, så man får dagtakst?

Anonymkode: c02dc...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det hadde jeg gjort. Men jeg har en kontorjobb med fleksitid som jeg også kan gjøre hjemmefra. Dersom jeg var feks sykepleier hadde jeg stilt til vakt og heller lagt ut et nøkkel til rørleggeren.

Anonymkode: fcd5c...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja det hadde jeg gjort. Men jeg har en kontorjobb med fleksitid som jeg også kan gjøre hjemmefra. Dersom jeg var feks sykepleier hadde jeg stilt til vakt og heller lagt ut et nøkkel til rørleggeren.

Anonymkode: fcd5c...7b7

Ja, det med nøkkelen er jo et alternativ. Takk for svar!

Anonymkode: c02dc...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da avtaler vi med arbeidsgiver på forhånd at vi tar en feriedag eller avspasering, hvis det ikke går med hjemmekontor.

Anonymkode: adbaf...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snillenille1 skrev:

Pleier å ringe og avtale tid, forsøker å få time så tidlig som mulig, gir rørlegger nøkler og går på jobb

Takk for svar! Det som er litt tricky er om jeg skal tørre å vente over helgen. Saken er at det ikke er potte tett ennå, men det kan det jo fort bli.. har prøvd med plumbo i flere dager, uten hell. Det stinker på badet og vannet renner ut fra sluket under dusjen, men ellers er det ikke tett. Det stinker mer og mer 🤢

Anonymkode: c02dc...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde blitt hjemme. Er sånn det er. Hadde jeg vært sykepleier hadde jeg tatt rørlwgger en dg det var seinvakt. 

Ring rørleggern du

Anonymkode: 0408d...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar! Det som er litt tricky er om jeg skal tørre å vente over helgen. Saken er at det ikke er potte tett ennå, men det kan det jo fort bli.. har prøvd med plumbo i flere dager, uten hell. Det stinker på badet og vannet renner ut fra sluket under dusjen, men ellers er det ikke tett. Det stinker mer og mer 🤢

Anonymkode: c02dc...a46

Plumbo i pulverform? Ikke bruk det, bruk mudin i stedet. Hvis du har brukt plumbo mange ganger kan det være årsaken, den pakker seg i rørene og blir etterhvert som stein...

Anonymkode: 90c53...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde blitt hjemme. Er sånn det er. Hadde jeg vært sykepleier hadde jeg tatt rørlwgger en dg det var seinvakt. 

Ring rørleggern du

Anonymkode: 0408d...a7c

Jeg er sykepleier å jobber kun dag ☺ 

Uansett vi løser slike ting ved at enten tar en av oss avspasering eller så legger vi ut nøkkel. 

Anonymkode: 93f4e...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...