Gå til innhold

Menn og napping av bryn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Napper din mann øyenbryn? Eller hjelper du han å nappe?

Min mann er litt sånn "tømmermann" aktig. Kraftig, sterk, skjeggete og mannete (beklager måten å beskrive han, var mer i mangelen på et bedre ord), men han har noen heftig bryn som jeg bruker tid på. Stusser og former litt. Ellers er de ovegrodd og nærmer seg unobryn. Lurer på hvor vanlig det er at mannfolk napper 🤔

Anonymkode: fed12...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Jeg klipper de litt, men han er heldig og har fin form og ikke «unibrow» :) 

For mye napping er for feminint på menn. Men unibrow bør fikses, om man har.

Anonymkode: 6e995...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min fikser bryna sine selv. Han har også litt monobryn hvis han ikke ordner det. 

Anonymkode: d887d...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min fikser de hos frisøren/hjemme selv eller med hjelp av meg. Men kun til å nappe bort slik at han ikke får unibrow

Anonymkode: dd4e9...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke helt uvanlig 😊 når jeg skrev former så mener jeg ikke at jeg ska få frem en feminin fasong, men for å unngå at det ser helt vilt ut 😂 vet bare ikke om noen flere av mine venner som gjør det, men mulig det er en godt bevart hemmelighet i så fall 🤔😊

Anonymkode: fed12...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han napper vekk 2-3 strå som er helt hinsides tjukke. De ser ut som tynne kvister og er beinharde. 

Anonymkode: ed2ae...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset gjør de det selv. Kjører gjerne skjeggtrimmeren over og barberer eller napper de stråa som står i midten. Mannens bestefar hadde urskogbryn og han er veldig klar på at det skal han ikke ha, selv om han har hårveksten til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg napper i midten, men ikke noe mer enn det. Får alltid lyst til å nappe brynene til menn som har (nesten) monobryn. 

Anonymkode: 86514...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann har kraftige sorte øyenbryn, men ikke monobryn. Jeg klipper noen av de lengste hårene, så det ikke ser helt uregjerlig ut, ellers vokser de som de vil. Napping, da tror jeg mannen jadde dåna 😂

Datteren vår har samme øyenbryn, veldig, veldig kraftige og helt sorte. Håper de ikke blir like kraftige når hun blir voksen (som mannen har nå)...  😏

Anonymkode: b412b...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser de lange hårene (ja, enkelte kan vokse seg 2-3 cm lange). Og vokser midten, har mono hvis ikke. 

Anonymkode: 28371...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gjør det selv. Han har en liten maskin som har hode til nesehår og til trimming av bryn. Ser ut som en bitteliten barbermaskin. 

Men han napper ikke, holder bare kontroll på lengden, så brynene ikke ser «buskete» ut. 

Anonymkode: 1c686...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...