Gå til innhold

Hvordan kan jeg få hjelp til å komme meg bort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar alle. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har ikke penger til å flytte, hadde jeg hatt det hadde jeg dratt på dagen. Bil er jeg avhengig av pga jeg er veldig dårlig til beins. 

Anonymkode: 18627...56e

Du er som å snakke til en vegg, alle tips og råd blir blankt avvist. All bekymring for barnet ditt blir ignorert og ikke besvart. Jeg gir opp

Anonymkode: 6e74f...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar alle. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har ikke penger til å flytte, hadde jeg hatt det hadde jeg dratt på dagen. Bil er jeg avhengig av pga jeg er veldig dårlig til beins. 

Anonymkode: 18627...56e

Men så bli der, da. Du vil jo ikke høre på råd og vil ikke benytte hjelpeapparatet. Det finnes ingen Wizard of Oz som kan trylle deg ut av huset, du må søke hjelpen selv.

Anonymkode: 7712a...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær så harde damer. Selvtillit og styrke kan være brutt ned hos HI etter tiden med en slik mann.

Likevel HI er det nå du må lete inni deg selv og finne den styrken som må til for å komme deg bort.

Om du så må skaffe deg en liten hybelleilighet til å begynne med, så gjør du det.

Ta grep nå! Du kan snakke med fvk alene for å få råd. Ta en prat med helsesøster for råd. Snakk med nav for råd. Snakk med bv for råd. Kontakt alle som kan hjelpe og råde deg, alle som kan dokumentere problemene og være en ressurs for dere. Kom deg bort så for du kan og ta bekymringene ifht økonomi å framtid etterhvert som de kommer. 

Det er nok kjempehardt å lete fram den styrken nå. Men se for deg hvor fælt livet til barnet ditt kan bli, virkelig se det for deg, hold så tak i den følelsen og bruk den til å kjempe deg ut av dette for å kunne gi barnet ditt en annen framtid.

Anonymkode: 25c52...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...