Gå til innhold

5 dager over ikm??


Misslisa

Anbefalte innlegg

Er i dag 5 dager over Ikm tok en test men negativ.. Har veldig mye vondt i hodet og en forkjølelse som aldri ser ut til å gi seg🤔 nesa er snufsete hele tiden! Har trodd mensen skal komme men det er bare ømt og murringer som kommer å går.. er også ekstremt trøtt sover hele tiden synes jeg... og matlysten er borte bortsett fra veldig lyst på brunost....haha føler ikke jeg har så mye symptomer utover dette men synes det er rart at jeg er så mye over ikm! Alltid presis og begynner gjerne å spotte flere dager før... noen som har opplevd lignende? Sent positivt noen? Hva tror dere er det lov å håpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Misslisa skrev:

Er i dag 5 dager over Ikm tok en test men negativ.. Har veldig mye vondt i hodet og en forkjølelse som aldri ser ut til å gi seg🤔 nesa er snufsete hele tiden! Har trodd mensen skal komme men det er bare ømt og murringer som kommer å går.. er også ekstremt trøtt sover hele tiden synes jeg... og matlysten er borte bortsett fra veldig lyst på brunost....haha føler ikke jeg har så mye symptomer utover dette men synes det er rart at jeg er så mye over ikm! Alltid presis og begynner gjerne å spotte flere dager før... noen som har opplevd lignende? Sent positivt noen? Hva tror dere er det lov å håpe?

Eggløsningen var ikke forsinket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sent positiv med min nr 2. Fikk positiv test ca 2 uker etter ikm.. er selv 4 dager over nå, med negative tester her også.. gir ikke opp håpet før tr kommer 😉🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...