Gå til innhold

Dere som lar hunden sove i sengen deres


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, denne. Finnes i til flere typer, lang og kort pels
https://www.clasohlson.com/no/FURminator-til-hunder-med-kort-pels/31-9361-2?gclid=EAIaIQobChMIzKmtr5262QIVm8myCh0KAg3UEAQYAyABEgLqjPD_BwE

Min katt hårer noe helt sinnsykt, og denne her er helt suveren. I tillegg liker hun å bli børstet med den, i motsetning til andre børster jeg har hatt. Du skal se mengdene som børstes av når jeg bruker denne

Anonymkode: a84b5...6ff

Husker og for mange år siden når jeg hadde hund, så ble vi anbefalt å gi ølgjær mot røyting, Men jeg vet ikke om det er anbefalt lenger

Anonymkode: a84b5...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde hunden i sengen før. Det visste alle som spurte. Ser virkelig ikke problemet eller det flaue i det.

Anonymkode: 289c0...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hunden er et familiemedlem. Jeg hadde ikke hatt den i bur eller på kennel noe mer en barna mine. Selvfølgelig sover den i sengen. Kjenner kun jaktfolk med maaange (bruks)hunder som har dem i bur. Forstår at du ikke har 10 hunder i senga. 

Anonymkode: 8bd0c...7c7

De fleste foreldre nå til dags synes jo det er helt greit å ha barna på «kennel» både 7-8 og 9 timer om dagen. Jeg synes verken det er greit eller å sette hunden på kennel.

Anonymkode: df965...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser på mennesker som gjør det som skikkelig møkkete. De pisser og driter uten akkurat å tørke seg, de er supereksponert for flått og andre ekle dyr. Fysj og fyyyyyyy så kvalmt🤢

Anonymkode: 12fea...8ef

De fleste tørker vel hunden sin når den har vært på do?? Vi tørker alltid hunden og er det antydning til at det skulle være noe på papiret blir de dusjet. Tørker selvfølgelig også av potene. Ikke har de hatt flått selv om det er mye av det her. De går jo i bånd og er jo ikke mer utsatt for å få det enn den som lufter de.

Anonymkode: df965...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

De fleste tørker vel hunden sin når den har vært på do?? Vi tørker alltid hunden og er det antydning til at det skulle være noe på papiret blir de dusjet. Tørker selvfølgelig også av potene. Ikke har de hatt flått selv om det er mye av det her. De går jo i bånd og er jo ikke mer utsatt for å få det enn den som lufter de.

Anonymkode: df965...0e8

Tørker hunden når den har vært på do? Det har jeg aldri hørt om noen som gjør

Anonymkode: a84b5...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fleste tørker vel hunden sin når den har vært på do?? Vi tørker alltid hunden og er det antydning til at det skulle være noe på papiret blir de dusjet. Tørker selvfølgelig også av potene. Ikke har de hatt flått selv om det er mye av det her. De går jo i bånd og er jo ikke mer utsatt for å få det enn den som lufter de.

Anonymkode: df965...0e8

Hæ? Så  mye rare mennesker... 🙄

Anonymkode: 64a28...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tørker hunden når den har vært på do? Det har jeg aldri hørt om noen som gjør

Anonymkode: a84b5...6ff

Hva er rart med det? Jeg kjenner ingen som ikke gjør det. Er jo ekkelt hvis den skulle ha rester av tiss eller bæsj i pelsen😳 De fleste dusjer vel hunden også om de skulle se noe sånt..

Anonymkode: df965...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? Så  mye rare mennesker... 🙄

Anonymkode: 64a28...780

Synes vel det er mer rart med de som evt lufter hunden for kvelden og den tisser eller gjør fra seg og lar den gå inn og ligge i møbler eller senger uten å ha tørket eller dusjet de. Da snakker man om EKKELT!!

Anonymkode: df965...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes vel det er mer rart med de som evt lufter hunden for kvelden og den tisser eller gjør fra seg og lar den gå inn og ligge i møbler eller senger uten å ha tørket eller dusjet de. Da snakker man om EKKELT!!

Anonymkode: df965...0e8

Katten min gjør det, vasker ikke hun akkurat

Anonymkode: a84b5...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes vel det er mer rart med de som evt lufter hunden for kvelden og den tisser eller gjør fra seg og lar den gå inn og ligge i møbler eller senger uten å ha tørket eller dusjet de. Da snakker man om EKKELT!!

Anonymkode: df965...0e8

Som sagt, mange rare folk her inne!!

Anonymkode: 64a28...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten, allergivennlig og røytefri hund som elsker å sove i senga vår. Det er utrolig koselig, og vi sover alle best slik :)

Jeg synes ikke det er flaut. De som synes det er ekkelt er fisefine i mine øyne, og sannsynligvis ikke i min omgangskrets. Ingen har reagert når jeg har fortalt det. Vi blir ikke mer syke enn andre, snarere er vi friskere nå, enn før vi fikk hund. Han sover i sofaen vår også ;) Ellers dusjer vi hver dag, og er normalt renslige.

Anonymkode: 9bdc3...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

De fleste tørker vel hunden sin når den har vært på do?? Vi tørker alltid hunden og er det antydning til at det skulle være noe på papiret blir de dusjet. Tørker selvfølgelig også av potene. Ikke har de hatt flått selv om det er mye av det her. De går jo i bånd og er jo ikke mer utsatt for å få det enn den som lufter de.

Anonymkode: df965...0e8

Hææ?! Jeg tror kanskje jeg hadde dødd av latter hvis jeg så noen stå i grøfta og tørket hunden sin i rompa. Ingen gjør det. 🤣

Anonymkode: 44e5d...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...