Gå til innhold

Om typen får en ny venn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det følger jeg ikke med på. Vet virkelig ikke når han blir venn med noen og vennelista hans består i stor grad av folk jeg ikke kjenner.

Du er litt kontrollfrik når du har oversikt over hvem han blir venner med ov er venn med...

Anonymkode: 34537...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også noen ganger automatisk opp når mine venner får nye venner, tror ikke jeg får det hver gang, i så fall er det veldig mange som får veldig få nye venner, men det er nå en annen ting.

Min samboer har mange på sin liste jeg ikke kjenner, og det plager meg overhodet ikke. Jeg kunne nok ha funnet på å spurt hvem noen var hvis jeg hadde en ekstra grunn til å bli nysgjerrig, hvis det for eksempel kom opp at vi hadde felles venner, eller hvis vedkommende hadde et etternavn som var vanlig i slekta hans. Det mener jeg er helt innafor. Å spørre hvem enhver ny venn er derimot, ville jeg sett på som kontrollerende. Hvis samboer hadde gjort det hadde jeg tenkt at han enten ikke stolte på meg, eller at han hadde et unormalt høyt kontrollbehov. 

Anonymkode: 5dc91...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spør meg da. Liker ikke om jeg prater med menn. Jeg har ingen mannlige venner mens han har mange venninner.

Anonymkode: 1a64a...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han spør meg da. Liker ikke om jeg prater med menn. Jeg har ingen mannlige venner mens han har mange venninner.

Anonymkode: 1a64a...a96

Oi hjelpes . Han liker ikke at du prater med menn faktisk 

Anonymkode: 1e8bf...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...