Gå til innhold

Noen som har erfaring med bruk av advokat?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har kontaktet advokat i forbindelse med et litt ufint arveoppgjør. Hvor lang tid er det vanlig at en advokat bruker for å sette seg inn i en slik sak? Er over en uke siden jeg fikk beskjed om at han nå driver å setter seg inn i saken. Var vel snakk om ca.50 sider med dokumenter han hadde fått oversendt. Man må vel kanskje bare smøre seg med tålmodighet i slike saker? 

Anonymkode: e9c5d...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har kontaktet advokat i forbindelse med et litt ufint arveoppgjør. Hvor lang tid er det vanlig at en advokat bruker for å sette seg inn i en slik sak? Er over en uke siden jeg fikk beskjed om at han nå driver å setter seg inn i saken. Var vel snakk om ca.50 sider med dokumenter han hadde fått oversendt. Man må vel kanskje bare smøre seg med tålmodighet i slike saker? 

Anonymkode: e9c5d...688

Hva skal hans oppgave være da?

Anonymkode: 8d320...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg! Er oppi det samme selv, og har straks holdt på i 14 måneder, og en løsning er fremdeles langt unna. Dette handler mye om trenering hos motparten og dens advokat, samt at vår virker svært overarbeidet. Vi har allerede byttet advokat en gang, og vurderer nå og bytte igjen. Hadde vi visst hvor mye tid og penger dette ville sluke hadde vi begjært offentlig skifte med en gang! Ønsker deg lykke til, arveoppgjør er fæle greier!!

Anonymkode: fad8b...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Føler med deg! Er oppi det samme selv, og har straks holdt på i 14 måneder, og en løsning er fremdeles langt unna. Dette handler mye om trenering hos motparten og dens advokat, samt at vår virker svært overarbeidet. Vi har allerede byttet advokat en gang, og vurderer nå og bytte igjen. Hadde vi visst hvor mye tid og penger dette ville sluke hadde vi begjært offentlig skifte med en gang! Ønsker deg lykke til, arveoppgjør er fæle greier!!

Anonymkode: fad8b...651

Takk, vi får heldigvis dekket advokatutgiftene. Advokaten jeg har virker veldig travel. Usikker på om jeg burde bytte, men de bruker kanskje litt tid?

Anonymkode: e9c5d...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva skal hans oppgave være da?

Anonymkode: 8d320...f50

Vi skal gå til sak.

Anonymkode: e9c5d...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...