Gå til innhold

Flere har sagt til meg at de tror datteren min har evner utenom det vanlige


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Javel? Hvordan beviser man at gjenferd finnes, og hvordan beviser man at engler finnes? Det er jo så enkelt, ifølge deg?

Anonymkode: e7046...a09

Er vi på spøkelser og engler nå? Vi gjør det hakket mer skrullete? Det var snakk om folk som viste om ting som ville skje før de gjorde det, og visste hvor folk var. Dette kan lett bevises ved å følge en såkalt klarsynt og dokumentere hva de "ser" for så å sjekke om det faktisk stemte. 

Spøkelser kan sikkert også bevises om den som ser dem kan gi tilstrekkelig med informasjon om dem de ikke kunne ha visst? Og hvis de i tillegg snakker med dem er det jo easy peasy😂

Anonymkode: 33806...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun kommer nok til å tro på den dagen hun ser gjenferd selv men kanskje det er slik at selv gjenferd ikke ønsker å oppsøke henne? Og når hun selv blir et så er hun ganske alene? Ikke vet jeg, dette var bare noen tanker som jeg ikke klarte å holde for meg selv. God forgive!

Anonymkode: 65224...9f3

Hehe😂

Anonymkode: 33806...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Siden få kan bestemme hvilken informasjon de får så er det tilnærmet umulig å gjøre gode nok vitenskapelige studier som la all tvil til side.

Ang. det å bevise det. Det er mange nok i min nærmeste som vet om disse evnene mine, og de har sett og hørt såpass mye at flere har kommet til meg for å spørre om utfallet når de har blitt svært alvorlig syke. Jeg har da til noen sagt at jeg får opp at de blir friske igjen - selv de som har fått motsatt beskjed av legene. Men hvordan forklares det blant andre da, tror du? Jo, da er det bare tilfeldig, for jeg kunne jo umulig vite, og legevitenskapen tar jo feil av og til.

Hadde vært enkelt å bevise det når jeg får beskjed om at noen kommer til å dø - men seriøst, hvordan hadde du taklet det hvis jeg fortalte deg at du innen en uke, eller en måned eller litt lengre tid kom til å være død? Hvordan tror du andre ville sett på meg hvis jeg gikk rundt og fortalte folk at de skal dø og hvor lenge de har igjen? Tror du jeg hadde fått et normalt liv? For alle de jeg har fått beskjed om skal dø i slekten (dvs. alle som har dødd siden jeg var 6 år, har jeg fått beskjed om, og det er en stor familie på begge sider), der har det ikke vært noe jeg kunne gjort for å forhindre det. Om jeg hadde fått opp en beskjed om at du kom til å dø i en trafikkulykke hvis du kjørte xxx-veien kl. xx.xx i morgen, så ville jeg selvfølgelig sagt fra. Hadde du tatt sjansen på å kjøre der akkurat på det tidspunktet bare for å bevise at det jeg ser stemmer? Eller hadde du heller kjørt en annen vei eller kjørt der litt før eller litt etter?

De som kjenner meg er ikke i tvil om at jeg har noen evner, men pga. slike som deg som begynner med et slikt språk som du gjør, så har jeg ingen intensjoner om å gå ut offentlig på noen måte.

Det er ikke så enkelt som du prøver å ha det til. Men du må gjerne fortsette å tro det ;)

Anonymkode: 0f625...f13

Du ville jo ikke sagt det til de det gjelder, men til noen som kunne dokumentert det og sammenliknet med hva som skjedde. Burde være enkelt da å se om det stemte over tid? 

Jeg skjønner jo her i denne tråden at dere klarsynte ikke ser så klart når det gjelder logikk... første trinn er jo ikke å gå til de det gjelder nødvendigvis, men fått litt aksept for dette ved å bevise at det er ekte. Det burde være lett for noen som fulgte dere å sjekke om det dere så var sant. 

Anonymkode: 33806...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er vi på spøkelser og engler nå? Vi gjør det hakket mer skrullete? Det var snakk om folk som viste om ting som ville skje før de gjorde det, og visste hvor folk var. Dette kan lett bevises ved å følge en såkalt klarsynt og dokumentere hva de "ser" for så å sjekke om det faktisk stemte. 

Spøkelser kan sikkert også bevises om den som ser dem kan gi tilstrekkelig med informasjon om dem de ikke kunne ha visst? Og hvis de i tillegg snakker med dem er det jo easy peasy😂

Anonymkode: 33806...982

Gidder ikke ta deg seriøst når du svarer på en måten.

Anonymkode: e7046...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du ville jo ikke sagt det til de det gjelder, men til noen som kunne dokumentert det og sammenliknet med hva som skjedde. Burde være enkelt da å se om det stemte over tid? 

Jeg skjønner jo her i denne tråden at dere klarsynte ikke ser så klart når det gjelder logikk... første trinn er jo ikke å gå til de det gjelder nødvendigvis, men fått litt aksept for dette ved å bevise at det er ekte. Det burde være lett for noen som fulgte dere å sjekke om det dere så var sant. 

Anonymkode: 33806...982

Du mener altså at det er etisk riktig å f.eks. vite at noen - f.eks. du - dør hvis de kjører den veien et bestemt klokkeslett i morgen... og så ikke si noe om det. For man må jo bevise det, vet du...?

Jeg har hatt flere episoder hvor jeg har beskrevet "spøkelser". Det ene var f.eks. et hus som hadde blitt brukt til en helt spesiell ting tidligere, så var det overtatt av en privatperson som hadde bodd der. Det var det eneste jeg visste. Jeg var innflytter til stedet, så jeg kjente heller ingen, visste ikke noe om forrige eier eller de som hadde brukt huset tidligere. Jeg måtte bo en periode der. Tok ikke mange dagene før jeg beskrev en mann for noen i bygda, at jeg hadde sett denne mannen i huset, og kunne også beskrive en helt bestemt lukt som kom. Da fikk jeg fortalt at det var en eksakt beskrivelse av forrige eier, og at den lukten jeg beskrev var en lukt som han luktet av. Litt senere dukket det også opp to damer. Jeg beskrev disse for en person, som så sa "åh, men det må jo være "Kari" og "Lise", de så akkurat slik ut, og Kari gikk alltid med xxx på seg slik du beskriver, og du har helt rett, hennes personlighet var akkurat slik, og Lise var sånn og hadde det kjennetegnet du sier du så, og ja de hang alltid sammen de to, det stemmer også, ingen av dem hadde barn heller, de var såkalte gamle jomfruer. De døde på 60-tallet en gang. Så koselig at de henger sammen fremdeles, de var så gode venninner. Og ja, de var enormt mye i huset da det ble brukt som xxx."

Jeg hadde aldri hørt om denne "Kari" og "Lise". Jeg kunne sikkert fått tak i bilder av dem, men de kjennetegnene jeg hadde sett var så spesifikke, og ble kjent igjen av personer som kjente dem den gangen de levde, og det var nok "beviser" for meg. Jeg har ikke behov for å bevise noe mer. Spesielt ikke overfor slike som deg, for du vil aldri tro selv om du fikk presentert bevis.

 

Anonymkode: 0f625...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke klarsynt, vet ikke om jeg tror på sånt egentlig. MEN, jeg har fra jeg var liten ALLTID hatt rett når noen jeg kjenner er gravide, hvilket kjønn de får, jeg kan «lukte» sykdom (nå er jo den biten «bevist» at er mulig med denne dama som lukter om folk har parkinson), og jeg er en racer på å «lese» mennesker. 

Men dette er ikke beskjeder jeg får. Jeg er bare veldig tuned inn på andre mennesker, og ganske tidlig i et svangerskap endrer kvinnen seg fysisk. Det er bittesmå forskjeller som for de fleste ikke er merkbare. Jeg irriterte meg grønn en periode da bestemor lukta annerledes enn tidligere, ba henne ta en sjekk hos lege med diverse blodprøver og det viste seg at hun hadde kreft. Var ellers helt fri for symptomer. Jeg kan lukte på barnet mitt et par dager i forveien før sykdommen bryter ut at NÅ blir han syk. Min svigerinne fikk beskjed på ultralyd to ganger at de kom til å få gutt, jeg var skråsikker på jente, og det ble det ;)

Som sagt, ikke beskjeder jeg får, men fysiologiske endringer jeg plukker opp. Kan det være det datteren din gjør også? 

Anonymkode: 82d10...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI, jeg var et slikt barn som gikk rundt og sa ting og visste ting som de voksne mente jeg "umulig kunne vite". Men voksne er som regel ganske opptatte, ganske trøtte og egentlig litt for effektive. Derfor skjønner de ikke hvordan barn plutselig innehar informasjon som de voksne tror er hemmelig, skjult eller uforståelig for barn.

Sannheten er imidlertid at jeg aldri var synsk - bare langt over gjennomsnittlig intelligent. Altså, ikke "skoleflink" eller arbeidsom, men mer enn det. Blant dem som burde ha gått på spesialskole for særskilt evnerike barn. 

Så jeg kunne lese i treårsalderen (mamma er nøye med å si at det var like før fireårsdagen, men jeg vet jo at jeg kunne det lenge før hun oppdaget at jeg kunne det...) og snappet dermed opp enormt mye som de trodde jeg ikke forsto. Aviser og blader var spennende for meg, og mens de voksne trodde jeg så på bilder, leste jeg faktisk.

Samme med samtalene de hadde, som de trodde gikk over hodet på meg: jeg hørte og skjønte hva de sa. Men siden jeg på det emosjonelle og sosiale plan var en normal fireåring, så visste jeg ikke hvilke ting som var tabu å si høyt, eller som var hemmelige, litt pinlige, skumle el lign. Så jeg kunne plumpe ut med at folk var gravide o.l., ikke fordi jeg var synsk, men fordi jeg hadde fanget opp noe smått som ingen kunne vite at jeg både hadde hørt, prosessert og forstått. 

Og når foreldrene mine ojet seg over "hvordan ante hun dette?!" så tenkte jeg med med selv "så rart - dette kunne alle ha visst, bare de hadde fulgt med!" 

Jeg hadde ellers også noen skumle figurer i huset. Men de skyldtes ikke spøkelser (vi var de første som bodde i et nybygg), men at jeg rett og slett var husredd. Og den frykten ga jeg symbolske ansikter: ei heks, en slags nisse og en indianer. De var i mørke kriker og kroker, sa jeg til mamma; men de var helt og holdent et produkt av min fantasi. 

Anonymkode: 952ff...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke klarsynt, vet ikke om jeg tror på sånt egentlig. MEN, jeg har fra jeg var liten ALLTID hatt rett når noen jeg kjenner er gravide, hvilket kjønn de får, jeg kan «lukte» sykdom (nå er jo den biten «bevist» at er mulig med denne dama som lukter om folk har parkinson), og jeg er en racer på å «lese» mennesker. 

Men dette er ikke beskjeder jeg får. Jeg er bare veldig tuned inn på andre mennesker, og ganske tidlig i et svangerskap endrer kvinnen seg fysisk. Det er bittesmå forskjeller som for de fleste ikke er merkbare. Jeg irriterte meg grønn en periode da bestemor lukta annerledes enn tidligere, ba henne ta en sjekk hos lege med diverse blodprøver og det viste seg at hun hadde kreft. Var ellers helt fri for symptomer. Jeg kan lukte på barnet mitt et par dager i forveien før sykdommen bryter ut at NÅ blir han syk. Min svigerinne fikk beskjed på ultralyd to ganger at de kom til å få gutt, jeg var skråsikker på jente, og det ble det ;)

Som sagt, ikke beskjeder jeg får, men fysiologiske endringer jeg plukker opp. Kan det være det datteren din gjør også? 

Anonymkode: 82d10...088

Jeg ser det også i god tid før ungene blir syke. Irriterer meg grønn at eksmannen min må få alle hint avlevert med balltre. Han skjønner ikke at ungene brygger på noe før han har tatt tempen og den viser 39,9...

Anonymkode: 952ff...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du ville jo ikke sagt det til de det gjelder, men til noen som kunne dokumentert det og sammenliknet med hva som skjedde. Burde være enkelt da å se om det stemte over tid? 

Jeg skjønner jo her i denne tråden at dere klarsynte ikke ser så klart når det gjelder logikk... første trinn er jo ikke å gå til de det gjelder nødvendigvis, men fått litt aksept for dette ved å bevise at det er ekte. Det burde være lett for noen som fulgte dere å sjekke om det dere så var sant. 

Anonymkode: 33806...982

Lage en kalender som viser hvilken dato noe er skrevet inn, f eks en epostkalender, og skrive inn navn og dødsdato på dem man får info om, ikke etterpå, men før. Hvis det kan dokumenteres at man skrev inn infoen 6 måneder før, så er jeg med...

Anonymkode: 952ff...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min er svært intuitiv. Hun vet ting hun ikke har forutsetning til å vite. Slike ting som din datter. 

Jeg tenker at alle mennesker er i større eller mindre grad er født med dette. Barn sier ofte det de tenker og etterhvert så lærer de seg å ikke si alt. 

Jeg er selv svært intuitiv, men vil ikke si jeg har evner. Likevel så vet jeg når venner er gravide, noen ganger bare vet jeg datoen de vil føde på. Jeg vet hvilke mennesker jeg bør passe meg for. Mennesker med skjulte motiver gjør meg uvel i nærheten av de. Jeg har skjønt at folk er alvorlig syke før de har visst det selv. Listen er lang. Men det er bare en følelse jeg får. 

Min datter er altså helt lik som meg. 

Anonymkode: 24e3e...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... Vi er i 2018. Menneskeheten burde ha kommet lenger. 

Det hadde selvsagt vært mulig å bevise klarsynthet, hvis de «klarsynte» ønsket det. Men det er absolutt ingen av de «klarsynte» som ønsker å bli avslørt og så er de fulle av tusen bortforklaringer på hvorfor det er umulig. 

Sukk sier jeg bare...

Anonymkode: 993ce...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig lange ører, var smart og nysgjerrig. Det førte til at jeg viste enorme mengder hemmelighetersom jeg hadde snappet opp fra folk.

Jeg var nok ganske ekstrem, snek meg opp etter at jeg hadde lakt meg, lyttet på biaparatet til telefonen, luktet på klærne til folk osv.

Anonymkode: 29121...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok du som ikke kan nok om det. Det er ikke noe man nødvendigvis bare kan "skru på" når man vil. Noen kan det, andre får informasjon uten å kunne kontrollere når og om hva de får informasjon.

I tillegg - hvordan kan du mene at det er forsvarlig å legge et så stort ansvar på et lite barn? Først når barnet blir langt eldre og helst voksen kan det selv velge hvor mye det vil bruke evnene det har. Det ville vært uansvarlig å pålegge barnet å jobbe med dette allerede nå!

Jeg får selv beskjeder før noen skal dø. Det er ikke noe jeg kan gjøre for å endre det, det har i hvert fall ikke vært det foreløpig, og det er et par og førti år siden jeg fikk det første varselet. Men jeg får også beskjed om det motsatte, at personer som har fått beskjed fra legene om at de ikke kommer til å overleve faktisk kommer til å bli frisk igjen - det kan jeg bruke positivt, jeg kan motivere personen til å ikke gi opp, kjempe videre, ha troen på at det kan gå bra osv.

Men det er gode grunner til at man er forsiktig med å snakke høyt om at man har slike evner - bl.a. fordi det er så mange som kaller det tull, som du gjør, eller vet for lite, slik du også gjør... og som dermed ofte både stigmatiserer og latterliggjør de som har disse evnene.

 

 

Anonymkode: 0f625...f13

Om ikke annet kunne du sørget for at noen fikk utbetalt godt med forsikkringspenger.

Anonymkode: 29121...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 million dollar har blitt tilbudt i mange år til hvem som helst som bestod testene for å bevise at de kunne noe som helst overnaturlig. Kun 1000 har prøvd seg, så det var aldri kø for å si det sånn. Alle strøk. Alt er filmet og det er laget flere dokumentarer om dette. MIT var også med i bildet. Stort sett de smarteste på kloden. Så av over 300 millioner mennesker i USA og dere kunne gjerne reist også. Avsluttet i 2015, startet i 1964, reklame om det på radio etc. De rettskafne hadde bevist det og gitt pengene til et veldedig formål. Ingen. Hva mennesker tror om sine egen eller barnas evner, ser ut til å være irrelevant. 

https://en.wikipedia.org/wiki/One_Million_Dollar_Paranormal_Challenge

Det er fremdeles mange land som tilbyr penger til de som kan. Les nederst. Flybilletten blir lommerusk i forhold til premien. Noen som føler kallet?

http://skepdic.com/randi.html

 

Anonymkode: 475c8...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv store evner, som jeg helt undertrykker og ikke bruker. I redsel for å bli kalt skrullete. Men folk oppsøker meg for å få hjelp, folk blir rett og slett tiltrukket av min energi. Min niese er klarsynt og har ikke greid å finne ut hvordan hun skal få de som oppsøker henne til å gå videre på den andre siden - fryktelig vanskelig for henne stakkars, og hun er for liten til å lære noe.

Min egen datter er kun 2 år, og varslet meg om mitt nåværende svangerskap før jeg selv viste det. Og hun kan si til fremmede, syk her - peke på hodet eller magen. Og siden hun er et sjarmtroll løper hun bort for å gi de sin hånd og snakker i vei. Hun vet ikke selv hun healer i samme slengen, men de menneskene hun rører ved åpner seg med en gang og forteller at de er plaget her eller der. De sier de kjenner hennes energi jobber. 

Hun snakker 3 språk så godt som flytende og er veldig forut for sin alder, men jeg presser ikke på hennes evner, og nevner det aldri for noen. Om hennes familie på hennes fars side fikk nyss i dette ville det blitt kaos, da dette i demmes kultur er styggedom og demoner. Så heldigvis hos dem er hun helt passiv. Som om hun merker det selv.

La barna utvikle det eller lukke det i sitt eget tempo. Ikke press på er mitt tips.

Anonymkode: 0b810...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har selv store evner, som jeg helt undertrykker og ikke bruker. I redsel for å bli kalt skrullete. Men folk oppsøker meg for å få hjelp, folk blir rett og slett tiltrukket av min energi. Min niese er klarsynt og har ikke greid å finne ut hvordan hun skal få de som oppsøker henne til å gå videre på den andre siden - fryktelig vanskelig for henne stakkars, og hun er for liten til å lære noe.

Min egen datter er kun 2 år, og varslet meg om mitt nåværende svangerskap før jeg selv viste det. Og hun kan si til fremmede, syk her - peke på hodet eller magen. Og siden hun er et sjarmtroll løper hun bort for å gi de sin hånd og snakker i vei. Hun vet ikke selv hun healer i samme slengen, men de menneskene hun rører ved åpner seg med en gang og forteller at de er plaget her eller der. De sier de kjenner hennes energi jobber. 

Hun snakker 3 språk så godt som flytende og er veldig forut for sin alder, men jeg presser ikke på hennes evner, og nevner det aldri for noen. Om hennes familie på hennes fars side fikk nyss i dette ville det blitt kaos, da dette i demmes kultur er styggedom og demoner. Så heldigvis hos dem er hun helt passiv. Som om hun merker det selv.

La barna utvikle det eller lukke det i sitt eget tempo. Ikke press på er mitt tips.

Anonymkode: 0b810...4e8

Jadda😂😂

Anonymkode: ba2ca...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jadda😂😂

Anonymkode: ba2ca...f62

2 år og tre språk altså? Ungen min kunne ikke norsk en gang på den alderen. 

Og ja du bør virkelig holde kjeft om det. For du ER skrullete. 

Anonymkode: 1d616...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da har du ikke skjønt hva det dreier seg om. Å treffe Innimellom er pur tilfeldighet. Å treffe hver gang er ikke tilfeldig.  Har selv en klarsynt datter og er det selv også. Datteren min vet når noen er gravid før de vet det selv og hun vet hvem som kommer til å miste. Hun ser også gjenferd og ser/finner mistede ting. Så også hvor et barn var som hadde vært borte fra foreldrene sine ett døgn. Barnet var akkurat der hvor hun hadde sett det. Slik har hun vært siden hun var bitteliten. Vi gjør aldri noe nummer ut av det og snakker heller ikke om det. Hun ei helt vanlig jente, med mange venner, svært god i sin idrett og flink på skolen.

Anonymkode: e7046...a09

For noe sprøyt! Alle disse klarsynte, testet vitenskaplig gang på gang under kontrollerte forhold. INGEN har da vist evner utenom det vanlige. Stå fram og vis dette for allmennheten!

Anonymkode: fa716...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

2 år og tre språk altså? Ungen min kunne ikke norsk en gang på den alderen. 

Og ja du bør virkelig holde kjeft om det. For du ER skrullete. 

Anonymkode: 1d616...203

Ikke jeg vel??

Anonymkode: ba2ca...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For noe sprøyt! Alle disse klarsynte, testet vitenskaplig gang på gang under kontrollerte forhold. INGEN har da vist evner utenom det vanlige. Stå fram og vis dette for allmennheten!

Anonymkode: fa716...4e8

Hvorfor det? Hun er et barn, ikke en sirkusape. Det er ikke hennes ansvar å overbevise verden. De fleste av oss jobber i det stille, får best arbeidsro slik. Hva skeptikere tror bryr meg en viss plass.

Anonymkode: e7046...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke jeg vel??

Anonymkode: ba2ca...f62

Nei, siterte feil. Beklager :)

Anonymkode: 1d616...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor det? Hun er et barn, ikke en sirkusape. Det er ikke hennes ansvar å overbevise verden. De fleste av oss jobber i det stille, får best arbeidsro slik. Hva skeptikere tror bryr meg en viss plass.

Anonymkode: e7046...a09

Dersom det hadde vært sant, så hadde ditt barn banet vei for alle med overnaturlige evner dersom det hadde blitt bevist. Det er en god ting å gjøre, men du lar være. Du er en bløffmaker.

http://www.iighq.org/index.php/challenge Her kan dere bare hente 800.000 NOK om det er sant. Gi det til trengende. Eller er det så viktig at barnet ditt ikke er sirkusape når det kan hjelpe alle de stigmatiserte som har evner? Hva med å hjelpe ved å mette tusenvis av sultende barn med 800.000 KR? Du kan hjelpe så mange, men lar være fordi evnene blir sjekket og de er ikke der. 

Anonymkode: 475c8...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da har du ikke skjønt hva det dreier seg om. Å treffe Innimellom er pur tilfeldighet. Å treffe hver gang er ikke tilfeldig.  Har selv en klarsynt datter og er det selv også. Datteren min vet når noen er gravid før de vet det selv og hun vet hvem som kommer til å miste. Hun ser også gjenferd og ser/finner mistede ting. Så også hvor et barn var som hadde vært borte fra foreldrene sine ett døgn. Barnet var akkurat der hvor hun hadde sett det. Slik har hun vært siden hun var bitteliten. Vi gjør aldri noe nummer ut av det og snakker heller ikke om det. Hun ei helt vanlig jente, med mange venner, svært god i sin idrett og flink på skolen.

Anonymkode: e7046...a09

Det hjelper ikkje og si eller og skrive det til folk som er blokkerte for slik

Skal dei tro det så må dei komme i ein opplevelse der ingen ting kan finnes svar på.  Der blokker bli målbunden.

Anonymkode: 37117...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må slutte å tro at ting de underbevisst har fått med seg har noe med klarsyn å gjøre. Det er forsøkt bevist flere hundre ganger at noen er klarsynte, men det failer hver eneste gang. Hadde det vært mulig å bevise, så hadde det vært bevist og ingen hadde hatt behov for å skjule det. Lisa williams er avslørt, colin fry er avslørt, Gro Helen tørum er avslørt, Lilly bendriss er avslørt, snåsamannen er avslørt osv osv.  Det er bare bullshit hele greia. 

http://m.side3.no/her-blir-de-klarsynte-avslrt/5179878.html

+ sjekk YouTube og se om du finner han som forteller hvor lett det er å lure folk sp lenge de tror på det

Anonymkode: c9a15...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det fantes klarsynte mennesker, ville vi visst hvor Madeleine McCann er. Hvorfor er det ikke en eneste klarsynt som ser henne?

Anonymkode: caee5...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...