Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere sengetøy?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skifter sengetøy på alle sengene i huset hver 14 dag.(så lenge det ikke det er sykdom, er møkkete, lukter svette osv)

Og etter sengetøyskift vasker jeg soverommene også🤩

Anonymkode: e2428...6b1

Vasker soverommet? Sånn med vann og klut? Hvor skittent kan det bli der inne?

Tror ikke jeg har vasket på soverommet på et år eller noe. Støvsugeren, derimot, den er ofte framme. 

Anonymkode: 65be5...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vasker soverommet? Sånn med vann og klut? Hvor skittent kan det bli der inne?

Tror ikke jeg har vasket på soverommet på et år eller noe. Støvsugeren, derimot, den er ofte framme. 

Anonymkode: 65be5...514

Er du seriøs? 

Anonymkode: 30680...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan det være skryt når folk sier de skifter på sengene hver uke, det er jo søren meg helt normal hygiene. De fleste normale folk vasker huset en gang i uken, og da er det helt naturlig å skifte på sengene også. De som sier de skifter på senga en gang i måneden eller vasker soverommet en gang i året er virkelig ikke mennesker jeg ønsker å omgås med. Normal hygiene er ikke skryt, det er normal hygiene.

Anonymkode: 6d879...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan det være skryt når folk sier de skifter på sengene hver uke, det er jo søren meg helt normal hygiene. De fleste normale folk vasker huset en gang i uken, og da er det helt naturlig å skifte på sengene også. De som sier de skifter på senga en gang i måneden eller vasker soverommet en gang i året er virkelig ikke mennesker jeg ønsker å omgås med. Normal hygiene er ikke skryt, det er normal hygiene.

Anonymkode: 6d879...20f

Å skifte sengetøy fast hver uke (når det ikke er snakk om sykdom eller andre spesielle ting) er hysteri. Det er ikke nødvendig helsemessig og det er direkte miljøskadelig.

 

Anonymkode: 8821b...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Å skifte sengetøy fast hver uke (når det ikke er snakk om sykdom eller andre spesielle ting) er hysteri. Det er ikke nødvendig helsemessig og det er direkte miljøskadelig.

 

Anonymkode: 8821b...518

Der tar du sørgelig feil...

Anonymkode: 6d879...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du seriøs? 

Anonymkode: 30680...5c0

Jeg er seriøs. Visste du at når du drar fram vaskebøtta og kluten, skyver du støv og hudceller rundtomkring, istedet for å faktisk fjerne dem? Ved hjelp av støvsugeren, derimot, får du fjernet det meste. 

Jeg kan forstå at du vasker hver uke/14. dag hvis du ofte trasker rundt med sølete sko, har en skitten hund, eller søler med mat og drikke.

Anonymkode: 65be5...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg støvsuger og vasker ja. Blir jo utrolig støvete på et soverom der det er hopping i køya og sengetøy som blir ristet og puffet på. Selv vinduene og gardinene trenger en vask men det tar jeg ikke hver 14 dag.

Anonymkode: e2428...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...