Gå til innhold

på ord ul. ang kjønn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det viktigste er selvsagt at alt er ok, men er det frekt å spørre om å få vite kjønn? vil ikke føle at det liksom skal være viktig sånn sett. noen jordmødre er jo ganske sure, mens andre forstår det godt. huff så mye man skal tenke på! 

 

når er det liksom best å spørre?

Anonymkode: 28de8...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi ble spurt om vi ville vite helt på slutten. Først var det undersøkelse av vitale deler

Anonymkode: 39e9f...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg så spurte hun først med første, men ultralyden var problematisk og kunne ikke fullføres grunnet baby hadde gym-time og det gikk ikke Ann å se noe. Hehe.

Fikk ny time og da spørsmål om vi ville vite på vei inn til timen. 

 

Med nummer to var det ikke sjanse å IKKE se det. Så om vi ikke ville vite noe kunne vi ikke se på skjermen, for det første vi fikk se var midt i mellom beina på en gutt. 😂

 

Anonymkode: c19ca...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit å spørre. Min erfaring er at de fleste går utifra at du vil vite og sier det uoppfordret, eller evt spør om du vil vite før de sier det.

Vi ville ikke vite nå med andremann og sa ifra da vi kom inn på rommet, og hun som utførte UL sa ifra når vi måtte snu oss bort. Da mannen etterpå spurte henne om hun hadde sett kjønnet svart hun at det hadde hun. Så de kikker jo rundt i området der uansett, og da koster det dem ingenting å fortelle folk hva kjønnet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg spurte, fikk svar det var ei jente, men visste det var feil, følte siden jeg ble gravid at det var gutt,så var på 3d og det var en gutt :D

Anonymkode: 4072c...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar alle sammen :) hvis de ikke spør så skal jeg driste meg til å spørre selv :) 

Anonymkode: 28de8...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...