Gå til innhold

Tights på kvinner over 30


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva er problemet med det egentlig? De fleste over 30 er vel enda ung og fit?

Jeg refererer til debatten som har oppstått nylig.

Anonymkode: 6e459...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva andre gjør bryr jeg meg lite med, det er ikke slik at jeg sjekker fødselsdato til folk jeg møter med tights. Ei heller vuderer jeg tights opp mot fasong eller vekt.

Men personlig bruker jeg tights kun til trening, jeg er for gammel til å reke rundt med det utenom.

Jeg er i midten av tredveåra.

Anonymkode: e5b33...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er finere med tights og lang cardigan enn en "daffebukse", uansett alder.

Og på trening må man bruke det man liker å trene i. Hva er alternativet til tights egentlig?  

Anonymkode: 526b2...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er absolutt øvre aldersgrense, kroppsfasong har ingenting med saken å gjøre. Her om dagen så jeg en dame med musefletter og da måtte jeg sjekke legitimasjon. Viste seg at hun var 35, så da begynte jeg å de andre mammane i gaten å kaste tomater på henne. 

Anonymkode: 99ef1...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Treningstights er en ting, det er lov å trene i tights uansett alder.

Sånn bomullstights som noen går med er i mine øyne noe som hører småjenter til, max ut barneskolen. Noen kaller det tjukkasuniform, men det er ikke pent på hverken tjukk eller tynn.

Men smaken er som kjent som baken, jeg respekterer at andre er uenig og lar folk gå i akkurat hva de vil :) Hadde jo vært kjedelig om alle hadde lik smak som meg også.

 

Anonymkode: e91d3...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Under kjole ok. Ellers kun i barnehagen..

Anonymkode: ba452...c16

Hvorfor er det ok i barnehagen? Mente du ungene kanskje?

Anonymkode: 14305...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Under kjole ok. Ellers kun i barnehagen..

Anonymkode: ba452...c16

Det ser virkelig en million ganger bedre ut med en tykk strømpebukse enn en tights under kjole.

Anonymkode: e91d3...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ser virkelig en million ganger bedre ut med en tykk strømpebukse enn en tights under kjole.

Anonymkode: e91d3...420

Men tights har ikke den irriterende sømmen foran tærne..

Anonymkode: e5b33...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er verre å se småjenter løpe rundt i tights, særlig dyre treningstights med kompress. Små jenter trenger ikke kompresjonstights og de trenger heller ikke det fokuset på kroppen sin. Utover det så tenker jeg at det er hver sin lyst og ikke noe jeg har noe med.

Anonymkode: 424ad...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener nesten hver dag, ofte rett etter jobb, så jeg går gjerne i tights på jobb. Men det er kledelige, dyre treningstights i tykt stoff (alo yoga sine er favoritten) og ofte med lang strikkejakke over. Ser ikke problemet og driter kjempemasse i hva andre måtte mene.

Jeg er 35 forresten 😁

Anonymkode: bf3c8...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går med tights på jobb, men det er sånn type tights som har lommer og er tykkere så den ser ut som ei bukse. Jeg er litt sator rundt livet for tida og synes det er ubehagelig å gå med dongeri. Fått kommentarer at jeg har flott rumpe av damene jeg jobber med, er 34 :)

Anonymkode: 31c96...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...