Gå til innhold

Dra på konsert alene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En artist jeg liker godt har konsert i Oslo, og jeg kjøpte billett for et halvt år siden.

Jeg kjenner ingen andre som liker den artisten, så jeg vet ikke helt hvem jeg kunne fått med meg.

Jeg har jo mest lyst til å ha med meg noen, da det er i Oslo, og jeg bor i Trondheim, så jeg må dermed fly nedover og ta en natt på hotell. 

Hvis ingen andre blir med, tenker jeg at en mulighet er å ta med meg sønnen min på 11 år.

Hva hadde dere gjort? Droppet hele turen? Dratt alene? Tatt med 11-åringen (da blir det jo plutselig dobbelt så dyrt for meg, og har jeg litt stram økonomi for tiden).

Anonymkode: 5d767...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dra alene! Det er stort sett mye morsommere uansett. Vi drar av og til sammen men uten å ha kontakt i det hele tatt fra vi går inn, om det er artister vi virkelig liker er det jo mellom deg og scenen det er viktig, ikke mellom deg og sidemannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dratt alene. Har gått på konserter alene flere ganger, og faktisk endt med å møte andre fans jeg har beholdt kontakten med i ettertid, sånn at jeg har noen å gå med neste gang artisten kommer! :) Det har riktignok vært i Oslo som jeg bor i, men jeg hadde ikke vært fremmed for å ta en flytur hvis det var noen jeg likte kjempegodt heller.

Anonymkode: 4e92d...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra alene, ta inn på hotell, spis potetgull i senga, drikk prosecco i badekaret, gå på konsert, sov godt og stå opp til ferdig frokost dagen etter. Høres ut som en drøm, spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...