Gå til innhold

Dere som akkurat har blitt/vært gravide


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir vanligvis ganske premenstuell når jeg venter mens, godtersugen, lettere rørt/gråting av ubetydelige småting og lignende.

Har vært gravid flere ganger, og er prøver, men husker ikke hvordan det var dagene før ikm om jeg fikk de samme premenstruelle symptomene da, husker bare at i siste graviditet, så hadde jeg ikke lyst på godteri, men husker ikke hvor tidlig dette begynte.

Hva med dere? Har dere hatt premenstruelle symptomer når det har vist seg at dere har vært gravid?

Anonymkode: 0fde9...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ganske umulig å vite. Alle er forskjellig. Jeg er i uke 9+2 og denne graviditeten merket jeg nok en gang at noe var på gang ganske tidlig. VELDIG følsom, alt lukter veldig osv.

Anonymkode: bd7f9...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk menssmerter en uke før ikm. Har aldri hatt menssmerter før jeg får mensen, så mistenkte noe da ja. Testet tre dager før ikm og testen lyste kraftig positivt etter få sekunder :) 

Anonymkode: 61a57...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marge Simpson

Jeg har hatt ulike symptomer i starten av svangerskapene mine. Den første sykt trøtt, mensenlignende smerter og ømme brystvorter (kunne ikke være nær de engang). Med nr 2: kvalm og oppblåst, men i det siste merket jeg ikke noe i starten. Tok bare en test for sikkerhetsskyld. Det var dette svangerskapet som var verst. Plagene startet i uke 7-8 og varte hele svangerskapet. Verre og verre for hver dag.

Det er veldig forskjellig. Lykke til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første hadde jeg ingen symptomer før positiv test. Med andre så kom kvalmen for fullt uke 3+3 og jeg var helt sikker på at jeg var gravid. Tok en test på kvelden som var tydelig positiv. Dessverre har jeg nå fått kvalmen ved hver mensen og tror hver gang at jeg er gravid på nytt... slitsomt! 

Anonymkode: 11a0f...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får kjempeømme pupper dagen etter el, som varer til mensdagen! mensmurringer og sulten som bare juling! 

 

Da jeg ble gravid var det annerledes! Jeg fikk ikke ømme pupper etter el som vanlig, og hadde ikke lyst på noe! Jeg fikk mye sterke mensmurringer, veldig overfølsom! I tillegg var jeg sååå sinna, at det var en risikosport å være i nærheten av meg🤣 tok derfor en test og den var knall positiv 12 dpo😅

Anonymkode: e9b1b...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk barn nr 4 for 6 mnd siden😊 Alle gangene har jeg i forkant hatt veldig mensen smerter. Eneste forskjellen er at jeg mister all lyst på snop, som jeg vanligvis tømmer i meg rundt mensen tidene 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...