Gå til innhold

Vil kaste BH'en. Hvordan skjule brystvortene mine?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har problemhud og huden min takler ganske dårlig å ha BH på. Bøylene, låsene, stoffet. Alt irriterer og gir sår og arr. Bruker bare sånne korte bomullstopper som sitter løst eller helst ingenting under skjorta når jeg er hjemme. Men borte må jeg nesten ha BH og det er så irriterende... Er også lei av å få panikk hver gang det ringer på døra og å måtte løpe hysterisk rundt i huset for å lete etter BH'en før jeg kan åpne døra. 

Jeg har små pupper, men store og konstant stive brystvorter. Det er disse som gjør at jeg må ha BH blant andre mennesker. Finnes det andre måter å skjule brystvortene på? Som ikke trigger eksemen? 

Anonymkode: d7984...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg - som ikke får eksem av noe - får eksem og sår av change sine bh'er. Så om du har brukt disse så kan det være en grunn. Jeg kan også få ordentlig irritasjon hvis jeg bruker billigmerker av bh'er som ikke sitter godt nok.

Når jeg legger litt mer penger i bh'ene så slipper jeg dette, så kanskje du har noe av det samme?

Ellers er tipset til Himmel og hav du må gå for.

Anonymkode: df8c9...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har problemhud og huden min takler ganske dårlig å ha BH på. Bøylene, låsene, stoffet. Alt irriterer og gir sår og arr. Bruker bare sånne korte bomullstopper som sitter løst eller helst ingenting under skjorta når jeg er hjemme. Men borte må jeg nesten ha BH og det er så irriterende... Er også lei av å få panikk hver gang det ringer på døra og å måtte løpe hysterisk rundt i huset for å lete etter BH'en før jeg kan åpne døra. 

Jeg har små pupper, men store og konstant stive brystvorter. Det er disse som gjør at jeg må ha BH blant andre mennesker. Finnes det andre måter å skjule brystvortene på? Som ikke trigger eksemen? 

Anonymkode: d7984...70d

Hvis du ikke kan bruke en god bh så kan du vel ikke bruke truse eller sokker heller? Du må ha valgt feil bh....

Anonymkode: 953fb...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lurer også på om du har prøvd sånn bomullstopp . Her er en type: Eller gå for en uten så mye elastikk i ren bomull.

https://www.timarco.com/no/undertøy/bh/sloggi-double-comfort-top?ref=googleplano&campaignlogin=gno&gclid=EAIaIQobChMI-Mqcvr-02QIVQRMbCh1eyQdjEAQYASABEgKHDvD_BwE

Anonymkode: 838b8...722

Er noe lignende jeg bruker. Men siden det ikke er padding/fyll i de så vises brystvortene mine. De vises gjennom en singlet, genser og tynn anorakk for å si det sånn. Skikkelig oppmerksomhetssyke brystvorter.

Sett litt på disse nipple covers greiene som flere har anbefalt nå og skal gi de en sjangse. Håper jeg tåler limen 

Anonymkode: d7984...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nipple covers et vel typisk trigger for eksem pga limet. 

Jeg må bruke silikonteip på hud istedenfor plaster, sjekk om det finnes for ditt formål også 👍🏻 Evt. bare riv av en bit silikonteip, fåsnpå apoteket 

 

Anonymkode: adad2...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er noe lignende jeg bruker. Men siden det ikke er padding/fyll i de så vises brystvortene mine. De vises gjennom en singlet, genser og tynn anorakk for å si det sånn. Skikkelig oppmerksomhetssyke brystvorter.

Sett litt på disse nipple covers greiene som flere har anbefalt nå og skal gi de en sjangse. Håper jeg tåler limen 

Anonymkode: d7984...70d

Hva med å fortsette å bruke slike topper, men med sånne ammeinnlegg i ull. De er jo myke og gode, ikke noe ull og brystvortene vil ikke synes. 

Anonymkode: 4408b...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...