Gå til innhold

Jeg har hanglet i to uker og blir ikke frisk!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler meg slapp og svimmel. Forrige uke hadde jeg feber som kom og gikk. Nå har jeg mistet stemmen også og hoster mer og mer. Jeg er så sliten! Ville dere ttt en tur til legen igjen? Var der forrige uke for crp, men den var under 5 så helt fin 

Anonymkode: 039f9...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her. Men i går brøt det skikkelig ut. Har nå feber, hoste, diaré og føler meg elendig. 

Er nok ikke i fluensa. Er vel flere virus som har overlappet hverandre. 

Anonymkode: f9a6a...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slapp. Har absolutt null energi. Å gå opp trappa er helt håpløst. Hodepine, sliten i kjeven, uggen. 🤒

Anonymkode: 54655...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kraftig forkjølelse kanskje? Jeg hadde en runde før jul. Varte i 4-5 uker før det slapp helt taket. Så hold ut. 

Anonymkode: 30aa0...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også rett etter jul. Var borte fra jobb i 1 uke, hadde feber og generelt uggen. Gikk på jobb etter dette da jeg ikke følte jeg kunne være borte mer da jeg ikke hadde feber, hadde bare 3 dager jobb også denne uka, ikke hadde jeg arbeidsoppgaver som krevde så mye av meg heller da. Var noe bedre uka etter, men gikk til sammen 3 uker eller mer før jeg følte meg i toppform igjen.

Anonymkode: 9aed7...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Toneelise skrev:

Det er hissige virus som går for tiden. Jeg har vært syk nå sammenhengende siden romjula.

Jeg har også vært syk siden romjula😔 SKIKKELIG kjipt.... Lå på sofaen og sov hele januar, litt bedre form nå. Men ikke bra ennå - og det både bekymrer meg og stresser meg!!!

😞

Anonymkode: 723a7...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøyaktig samme som meg! To-tre uker med null energi, forkjølelse som kommer og går, feber hver kveld og natt. Det må være flere virus som er kombinert, barna har også vært syk og frisk om hverandre lenge, vi er så lei. 

Anonymkode: 4ccba...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...