Gå til innhold

Hyenetråder


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva er politikken deres mht tråder som omhandler pågående etterforskningen, straffesaker, nyhetssaker av typen store ulykker osv?

Sånne hendelser ser ut til å avdøde en del sensasjonslyst og fråtsing her på forumet, under dekke av "mitt hjerte blør for de pårørende". 

Jeg mener at motivasjonen for å starte denne type tråder kun er å få et sted å sladre om blod og gørr. De burde systematisk slettes. Men vil dere ta opp hansken her? 

Anonymkode: 6ce57...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Det kommer litt an på hvordan tråden utvikler seg. Det er lov å diskutere saker som omtales i media, men det må være en saklig debatt, og det er ikke tillatt med spekulsjoner av typen "dette kunne vært unngått  hvis" eller "det var sikkert sånn at...". Man kan heller ikke henge ut enkeltpersoner ved navn, skrive ting som man selv vet er sant, men ikke kan dokumentere, eller spekulere i årsakssammenhenger man ikke kjenner til.

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mari Y skrev:

Litt avsporing, men hva er hyenetraader? 

Sånne som du har starta med spekulasjoner om Viggo Kristiansen.

Anonymkode: 6ce57...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånne som du har starta med spekulasjoner om Viggo Kristiansen.

Anonymkode: 6ce57...a7f

Det forklarer meg fortsatt ikke saa mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Mari Y skrev:

Det forklarer meg fortsatt ikke saa mye

Sensasjonslystne gribber som ønsker å være de første med grimme nyheter. Hyener som river i åtsler og pirres av å lese blod og gørr. Spekulasjoner om hvem som drepte Janne Jemtland og andre navngitte personer. Bilulykker, "familietragedier" osv der politiet fortsatt ikke har frigitt detaljer, men hvor dibbegribbene søker etter navn og hendingsforløp, i fall noen her var vitner til det. 

Anonymkode: 6ce57...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sensasjonslystne gribber som ønsker å være de første med grimme nyheter. Hyener som river i åtsler og pirres av å lese blod og gørr. Spekulasjoner om hvem som drepte Janne Jemtland og andre navngitte personer. Bilulykker, "familietragedier" osv der politiet fortsatt ikke har frigitt detaljer, men hvor dibbegribbene søker etter navn og hendingsforløp, i fall noen her var vitner til det. 

Anonymkode: 6ce57...a7f

For meg var det naa bare et spoersmaal. Intet mer, Intet mindre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Mari Y skrev:

For meg var det naa bare et spoersmaal. Intet mer, Intet mindre 

Og den ble slettet pga at den brøyt med forumreglene

Anonymkode: 60b1d...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og den ble slettet pga at den brøyt med forumreglene

Anonymkode: 60b1d...50b

Jeg vet det, men det faar admin  avgjoere

Endret av Mari Y
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26. februar 2018 den 21.22, Mari Y skrev:

Jeg vet det, men det faar admin  avgjoere

Det var vel akkurat det de gjorde. Og for framtiden: forumreglene er noe man forholder seg til også FØR man poster. Man lager ikke bevisst innlegg som bryter reglene og setter seg for å vente på å bli rapportert! 

Anonymkode: 6ce57...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...