Gå til innhold

"Daddy-shower"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikke noe kleinere  enn å ha  babyshower i allefall. Det er jo ikke akkurat noe bragd å bli gravid/få barn. Det har vi gjort siden tidenes morgen 

Anonymkode: 9290d...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Daddy-shower hørtes mer ut som en fetisj enn noe annet, syns jeg 😂

Anonymkode: 766a2...b07

Det trodde jeg det var haha

Anonymkode: 43fe8...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er så mange mannehatere her inne at jeg blir svett...

Anonymkode: 47f73...176

Mannehatere?? Hvor har du det fra? Er jeg mannehater hvis jeg ikke lager daddyshower -kake til mannen min og kler ham i glitter? Han hadde nok tvert om følt seg ganske mannehatet om jeg hadde daddyshower-et ham.  Uansett hvor velment den glitrende showeren var.

Beklager,  det med glitteret var min fantasi.  Jeg får sånne fine bilder i hodet av dette temaet

Endret av amandine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er så mange mannehatere her inne at jeg blir svett...

Anonymkode: 47f73...176

Mannehatere?? Pga negativiteten til dette?!? 

Anonymkode: 13ee6...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, slutt å feminisere menna deres så fælt. La mannen gå ut og drikke øl med gutta, det liker han garantert bedre enn lyserosa/lyseblå kake, glitter og fjollete kvinnfolk.

Anonymkode: 4a3d6...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke noe kleinere  enn å ha  babyshower i allefall. Det er jo ikke akkurat noe bragd å bli gravid/få barn. Det har vi gjort siden tidenes morgen 

Anonymkode: 9290d...393

Altså, jeg er ikke vant med babyshower, men nå er det ikke slik at det bare er bragder det er kultur for å feire.

Vi bor i et fredelig land med godt helsevesen, så det er for de fleste ikke noe særlig til bragd verken å fylle mer eller mindre runde år, overvære 24. desember eller signere ektepakt, men en liten sammenkomst med et snev av gaver er vel stort sett akseptert likevel.  

TS, en sammenkomst med gode venner er aldri feil. Den trenger ikke ha noe tema ut over at dere vil benytte anledningen til å samle venner før babybobla setter inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben drikker ikke noe særlig, så han er nok mer av den typen som liker at vi har besøk av mennesker vi setter pris på :) 

Jeg nevnte til han i dag hva jeg hadde hatt i tankene, men at alt var lagt på is.. Også at jeg var blitt frarådet fra kvinner landet over, da vi kunne ende opp med samlivsbrudd og terapi 😂 Han syns faktisk det var veldig synd at jeg lot meg påvirke av slike «nett-troll», for han syns besøk ville vært koselig uansett! Fillern.. Så jeg tar den på min kappe, dumt at jeg forhørte meg på et slikt forum hvor de fleste er ute etter å tømme galle på fremmede :) (de fleste med anonym-maske) 

Jeg får heller si meg heldig som har en takknemlig samboer, som setter pris på det meste! Og at det skal litt mer til før han pakker sakene sine og drar fra meg. Godt folk er forskjellige.. Og det får vi bare respektere :)) Ikke alle setter øl og byen foran venner, kaffe og kanskje et kakestykke ;) 

HI

Anonymkode: c3046...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får heller si meg heldig som har en takknemlig samboer, som setter pris på det meste! Og at det skal litt mer til før han pakker sakene sine og drar fra meg. Godt folk er forskjellige.. Og det får vi bare respektere :)) Ikke alle setter øl og byen foran venner, kaffe og kanskje et kakestykke ;) 

HI

Anonymkode: c3046...3c5

Hvis du kjenner mannen din så godt, hvorfor måtte du spørre her inne og attpåtil la svarene her avgjøre for deg? Er du veldig usikker og uselvstendig som person? Merkelig å be om meninger for så å kritisere de som har svart deg.

Og ja, hvis mannen din er en som heller sitter inne og spiser kake med konemor og venner fremfor å dra ut for å drikke øl med kompiser, da er han nok en som synes det er kjempestas med "daddy-shower" også. Dette burde du ha skjønt selv. Kjør på, så orger sikkert han en supersøt munny-shower til deg også 💕

Anonymkode: 4a3d6...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er så mange mannehatere her inne at jeg blir svett...

Anonymkode: 47f73...176

Er man mannehater fordi man synes at daddy-shower er rart altså?

Anonymkode: 43fe8...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er så mange mannehatere her inne at jeg blir svett...

Anonymkode: 47f73...176

Mannehatere?

Jeg liker menn jeg, men vil gjerne de skal være litt mer mandige enn at de sitter og kosemoser på en babyshower og leker med rosa/lyseblå sløyfebånd og gjetter størrelsen på magen til konelille, gjetter fødselsvekt og oier seg over søte sparkebukser ;)

Det får være måte på hvor femi vi skal gjøre mennene våre altså, la nå noen arenaer være adskilt.

Anonymkode: b4800...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gubben drikker ikke noe særlig, så han er nok mer av den typen som liker at vi har besøk av mennesker vi setter pris på :) 

Jeg nevnte til han i dag hva jeg hadde hatt i tankene, men at alt var lagt på is.. Også at jeg var blitt frarådet fra kvinner landet over, da vi kunne ende opp med samlivsbrudd og terapi 😂 Han syns faktisk det var veldig synd at jeg lot meg påvirke av slike «nett-troll», for han syns besøk ville vært koselig uansett! Fillern.. Så jeg tar den på min kappe, dumt at jeg forhørte meg på et slikt forum hvor de fleste er ute etter å tømme galle på fremmede :) (de fleste med anonym-maske) 

Jeg får heller si meg heldig som har en takknemlig samboer, som setter pris på det meste! Og at det skal litt mer til før han pakker sakene sine og drar fra meg. Godt folk er forskjellige.. Og det får vi bare respektere :)) Ikke alle setter øl og byen foran venner, kaffe og kanskje et kakestykke ;) 

HI

Anonymkode: c3046...3c5

Jøss! Jeg har ikke svart, men kost meg og humret over diverse fantasifulle svar, men eder og galle, det har jeg da ikke sett? Det er nok heller ingen som for alvor mener at mannen pakker kofferten pga bleiekake og babybodyer, det var nok ment som en spøk  

Det er da ikke de som svarer her som er skyld i din usikkerhet? 

 

Anonymkode: b7c31...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gubben drikker ikke noe særlig, så han er nok mer av den typen som liker at vi har besøk av mennesker vi setter pris på :) 

Jeg nevnte til han i dag hva jeg hadde hatt i tankene, men at alt var lagt på is.. Også at jeg var blitt frarådet fra kvinner landet over, da vi kunne ende opp med samlivsbrudd og terapi 😂 Han syns faktisk det var veldig synd at jeg lot meg påvirke av slike «nett-troll», for han syns besøk ville vært koselig uansett! Fillern.. Så jeg tar den på min kappe, dumt at jeg forhørte meg på et slikt forum hvor de fleste er ute etter å tømme galle på fremmede :) (de fleste med anonym-maske) 

Jeg får heller si meg heldig som har en takknemlig samboer, som setter pris på det meste! Og at det skal litt mer til før han pakker sakene sine og drar fra meg. Godt folk er forskjellige.. Og det får vi bare respektere :)) Ikke alle setter øl og byen foran venner, kaffe og kanskje et kakestykke ;) 

HI

Anonymkode: c3046...3c5

Haha, nettroll?😂Min mann er heller ikke glad i øl og festing, han er i såfall mer glad i kake, men aldri i verden om han hadde sittet pris på daddy-shower! Det hadde vært kleint og merkelig om jeg hadde arrangert noe slikt til han, og de ev gjestene som hadde blitt invitert til noe slikt hadde nok hevet øyenbrynet og takket pent nei.

Anonymkode: 13ee6...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det vanlig med å 'krømp barnfot'. Far, bestefedre, fars kompiser osv. vasker og rydder huset mens mor og baby er på barsel, baker gjerne noe godt og ordner til hjemkomsten. Og så drikker de en øl eller to etterpå. 

Anonymkode: c0d06...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daddy-showet er som et krympelag, bare før fødsel. Så rett og slett en ekstra grunn for en fest. Har svart tidligere, og sier det igjen: babyshower er like kleint. Jeg har gjort det helt klart i mine svangerskap at jeg ikke vil ha det. Så nei til både daddy - og babyshower.

Anonymkode: cfd0c...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte søke på daddy shower på Pinterest, og herreguuuuud så kleint 🙈

Men jeg trodde da barselpilsen også var helt avleggs? Skikkelige menn er på barsel og blir kjent med babyene sine, spør du meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Uff så kleint, mannen min hadde blitt dødsflau

Finnes det virkelig menn som liker sånt? 

Anonymkode: b4800...7b3

Dette.

Anonymkode: 9aa06...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er så mange mannehatere her inne at jeg blir svett...

Anonymkode: 47f73...176

Hater man menn hvis man syns latterlige påhitt fra handelsstanden er overflødige, altså? 

Anonymkode: 9aa06...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Daddy-showet er som et krympelag, bare før fødsel. Så rett og slett en ekstra grunn for en fest. Har svart tidligere, og sier det igjen: babyshower er like kleint. Jeg har gjort det helt klart i mine svangerskap at jeg ikke vil ha det. Så nei til både daddy - og babyshower.

Anonymkode: cfd0c...206

Helt enig. Kunne heller ikke hatt babyshower. Trengte ikke å si ifra, venninnene mine kjenner meg 🤗

Anonymkode: cf725...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gubben drikker ikke noe særlig, så han er nok mer av den typen som liker at vi har besøk av mennesker vi setter pris på :) 

Jeg nevnte til han i dag hva jeg hadde hatt i tankene, men at alt var lagt på is.. Også at jeg var blitt frarådet fra kvinner landet over, da vi kunne ende opp med samlivsbrudd og terapi 😂 Han syns faktisk det var veldig synd at jeg lot meg påvirke av slike «nett-troll», for han syns besøk ville vært koselig uansett! Fillern.. Så jeg tar den på min kappe, dumt at jeg forhørte meg på et slikt forum hvor de fleste er ute etter å tømme galle på fremmede :) (de fleste med anonym-maske) 

Jeg får heller si meg heldig som har en takknemlig samboer, som setter pris på det meste! Og at det skal litt mer til før han pakker sakene sine og drar fra meg. Godt folk er forskjellige.. Og det får vi bare respektere :)) Ikke alle setter øl og byen foran venner, kaffe og kanskje et kakestykke ;) 

HI

Anonymkode: c3046...3c5

Da er det bare å kjøre på med Daddy-shower da 🎂🎂☕️☕️💅🏼🎀🛍

Anonymkode: cf725...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...