Gå til innhold

hva tenker dere om denne saken?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er mamma til en gutt på 5, jeg og far har vert fra hverandre lenge og han har hatt ny dame siden.

min sønn får ikke ha kontakt med henne pga Pyskisk sykdom, hun sliter alvorlig mye, men far truer med at han skal ha 50/50 og vi skal dele på ferier, tror farmor presser veldig på også i bakgrunnen, fordi hun ikke har kontakt med barnebarnet pga ting som har skjedd.

bør jeg la far få 50/50 eller er det noe som har erfaringer med at det ikke er bra for barn og vokse opp med en Psykisk syk så nært? jeg og far samarbeider ellers godt og jeg har kontakt med kun han og hans bror, ingen andre i familien ( hadde med faren også,men han gikk dessverre bort i 2016 )

Anonymkode: 0c790...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du ikke helt i vater selv?

Du lar jo ikke en far som har en psykisk syk kjærest få så mye samvær. Hvordan kan det være til barnetr beste?

Anonymkode: f7805...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg vil jo ikke, men han presser og slik, vinner jeg i retten tror du ? må jeg gå så langt?

 

Nei vil jo helst ikke at hu skal ha noe med han og gjøre i hele tatt

Anonymkode: 0c790...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei jeg vil jo ikke, men han presser og slik, vinner jeg i retten tror du ? må jeg gå så langt?

 

Nei vil jo helst ikke at hu skal ha noe med han og gjøre i hele tatt

Anonymkode: 0c790...437

Sørg for å la barnet besøke farmor, da. Så slipper du mer mas derfra.

Anonymkode: 6825d...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Sørg for å la barnet besøke farmor, da. Så slipper du mer mas derfra.

Anonymkode: 6825d...d95

Farmor skal ikke ha noe med han og gjøre, da hun oppførte seg svært dårlig ovenfor både meg og min familie... 

Anonymkode: 0c790...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tenker om saken er : Det fins tre sider av en sak. Din, hans og sannheten. 

Jeg vet jo ikke om stemor er så syk og gal som du sier. Ta kontakt med familievernkontoret eller noe. 

Anonymkode: 89da6...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo helt umulig å si noe om uten å vite hva det er med denne damen som gjør henne evt skadelig for barn. Psykisk sykdom er ikke nødvendigvis farlig.

I utgangspunktet har ikke du noe særlig med hvem barnet omgås når det er hos far, så fremt far er normalt oppegående.

Dialog på familievernkontoret er antagelig en god start.

 

Anonymkode: 50e82...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Farmor skal ikke ha noe med han og gjøre, da hun oppførte seg svært dårlig ovenfor både meg og min familie... 

Anonymkode: 0c790...437

Ikke bruk barnet som straffevåpen. 

Anonymkode: 6825d...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Farmor skal ikke ha noe med han og gjøre, da hun oppførte seg svært dårlig ovenfor både meg og min familie... 

Anonymkode: 0c790...437

Har det noe å si? Farmor her er en råtten fæl dame som jeg ikke kan fordra. Men hun er verdens beste farmor til datteren min og de har hatt jevnlig kontakt selvom jeg og far ikke er sammen. Har aldri vært et alternativ å nekte farmor å være sammen med barnebarnet selv om jeg ikke liker henne. Så lenge hun tilfører barnet noe godt så bør de få treffe hverandre. 

Anonymkode: 3255c...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har det noe å si? Farmor her er en råtten fæl dame som jeg ikke kan fordra. Men hun er verdens beste farmor til datteren min og de har hatt jevnlig kontakt selvom jeg og far ikke er sammen. Har aldri vært et alternativ å nekte farmor å være sammen med barnebarnet selv om jeg ikke liker henne. Så lenge hun tilfører barnet noe godt så bør de få treffe hverandre. 

Anonymkode: 3255c...8e4

har noe og si ja, når hun truet med og slå til min far, ta vekk sønnen min og sende han til fosterhjem, når jeg og far var uenig med henne ( da vi ennå var sammen ), så nei dette får hun skylde seg selv

Anonymkode: 0c790...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er jo helt umulig å si noe om uten å vite hva det er med denne damen som gjør henne evt skadelig for barn. Psykisk sykdom er ikke nødvendigvis farlig.

I utgangspunktet har ikke du noe særlig med hvem barnet omgås når det er hos far, så fremt far er normalt oppegående.

Dialog på familievernkontoret er antagelig en god start.

 

Anonymkode: 50e82...b5a

hun har prøvd og ta livet sitt flere ganger, og deres felles barn er i fosterhjem

Anonymkode: 0c790...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Farmor skal ikke ha noe med han og gjøre, da hun oppførte seg svært dårlig ovenfor både meg og min familie... 

Anonymkode: 0c790...437

Hva har det med barnet å gjøre? Du høres ut som en skikkelig drage.

Anonymkode: a96c8...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva har det med barnet å gjøre? Du høres ut som en skikkelig drage.

Anonymkode: a96c8...1f9

er mye jeg ikke er intressert i og skrive her. gjør det jeg synes er riktig for meg og mitt barn

Anonymkode: 0c790...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

er mye jeg ikke er intressert i og skrive her. gjør det jeg synes er riktig for meg og mitt barn

Anonymkode: 0c790...437

Hvorfor spør du her da?

Anonymkode: bcd24...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor spør du her da?

Anonymkode: bcd24...198

var ikke det som var spørsmålet heller...

Anonymkode: 0c790...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

var ikke det som var spørsmålet heller...

Anonymkode: 0c790...437

Nei. Du spør om du bør la barnet være 50/50 hos far og erfaringer med psykisk syke i nær krets, men du kommer uansett til å gjøre det du synes er best for deg og barnet. 

Anonymkode: bcd24...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Du spør om du bør la barnet være 50/50 hos far og erfaringer med psykisk syke i nær krets, men du kommer uansett til å gjøre det du synes er best for deg og barnet. 

Anonymkode: bcd24...198

ang farmor ja

Anonymkode: 0c790...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer vel aldri til å få gjennomslag på 50/50, når han har et annet barn som bor hos fosterforeldre. Hvorfor i alle dager tenker du på å tillate dette? Jeg er for 50/50, men det får da være grenser..

Anonymkode: adc73...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han kommer vel aldri til å få gjennomslag på 50/50, når han har et annet barn som bor hos fosterforeldre. Hvorfor i alle dager tenker du på å tillate dette? Jeg er for 50/50, men det får da være grenser..

Anonymkode: adc73...1db

har ikke sagt jeg tillater det,men orker ikke masse bråk, men har satt en advokat på saken, hvis han vil gå rettens vei

Anonymkode: 0c790...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...