Gå til innhold

hva gjør jeg her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har sikkelig sterke følelser for en kollega som jeg er 80% sikker på liker menn, jeg prøver og glemme henne,men er helt umulig, jeg drømmer om henne, både seksuelt og vanlige drømmer, blitt så ille at jeg har begynt og unngå henne og hun har spurt meg om hun har gjort noe galt.. 

 

Så trenger virkelig råd : skal jeg være ærlig, bytte jobb eller forsette og unngå henne?? er så vanskelig. Hjertet mitt dunker fortere når hun er nær, jeg svetter inni hånden, og blir litt svimmel og kjenner sommerfuglene.

 

håper noen virkelig vil hjelpe meg her. blir både sliten, oppgitt og litt lei meg fordi jeg unngår henne, er jo ikke hennes feil i hele tatt

Anonymkode: 74f3e...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare være ærlig og si det rett ut? 😊❤ " Nei nei. Du har ikke gjort noe galt. ! Det er bare det at jeg liker deg så veldig godt." Kom igjen ! Bare si det 😊

Anonymkode: 64531...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde vært deg så ville jeg sagt det til henne. Om hun liker deg også, er det jo bare hyggelig og om hun ikke gjør det så kanskje det letter noe i deg og det du kan starte på veien til å komme over henne.

Anonymkode: c08bb...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så lurt når det er en kollega? Kan bli skikkelig kleint etterpå. Jeg hadde nok blitt smigret om noen hadde sagt det til meg, men det kan fort bli ganske kleint også... 

Jeg er bifil. Hadde en crush på en kollega. Det fikk over etter lang tid. Nå er vi veldig gode venner. Tror det er bedre sånn...

Anonymkode: 924b3...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke satt pris på om en kollega sa til meg at han/hun var forelska i meg. Spiller ingen rolle om det var mann eller dame,like kleint uansett. 

Ville aldri blandet jobb og kjærlighet. Går det galt blir det fort en ekkel stemning for alle. Snakker av erfaring 👍

Anonymkode: 87ecb...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ufrivillig forelsket i en kollega i flere år. Vi er begge gift. Heldigvis for meg sluttet han. Det var så jævla slitsomt. Hver gang han kom inn i rommet hamret hjertet og jeg sleit skikkelig. 

Jeg tror ikke du bør gjøre noe med det nå. Men se stemningen an neste gang dere har lønningspils eller noe sånt? Flørte litt uskyldig, og se hvilken respons du får?

jeg føler uansett med deg ❤️

Anonymkode: ef4c7...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, det høres litt slitsomt ut. 

Dumt om hun tror du er sint på henne da. Kan du si noe uten å fortelle det rett ut? At du synes hun er vakker, og har en flott personlighet, at du ser opp til henne? At du følte at du nesten ble litt fanklubb og at det ble rart for deg?

Evt: jeg liker jenter og synes du er så nydelig. Ville ikke bli helt hektet så jeg trakk meg litt tilbake?

Om noen fortalte meg at de var tiltrukket av meg på jobb ville jeg følt det som et svært kompliment - gitt at det ble sagt på en forsiktig måte uten forventninger om at jeg skulle føle det samme. 

Anonymkode: 6d4f6...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...