Gå til innhold

Hvor stor tv har dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og syns du tven er stor eller liten?

Har kjøpt tv til stuen i de ag og kjøpte en på 49 tommer men redd for at den skal føles altfor stor. 

Anonymkode: f3c15...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har 58 tommer, måtte stoppe mannen for han ville helst ha 64, men den synes jeg både ble for dyr og for stor for vår stue. Jeg synes likevel det er bedre med stor tv, synes det er kjedelig med liten tv hvor man nesten ikke ser noen ting. Jeg liker å få litt kinofølelse. 49 synes ikke jeg er spesielt stort, men det kommer jo an på størrelsen på stuen og hvor langt fra sofaen den er.

Anonymkode: ce1b4...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en supergod TV. Den er vel 10 år snart (!) 37 1/2 tommer. Den føles større ut enn den er . 

Anonymkode: ad759...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV er det styggeste som finnes og at folk vil har storskjerm i stua fatter jeg ikke. Vi har en TV på størrelse med gammeldagse skjermer  - hvordan kan dere gå rundt og huske str på TV? Er den så viktig?

Anonymkode: f9539...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en 8 år gammel 42 tommer. Synes den er mer enn stort nok til stuen. Vi har i tillegg et stort lerret (og projektor) som vi kan trykke ned hvis det er noe spesielt. Eksempel OL eller en spennende fotballkamp.

Anonymkode: f8ca0...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 i loftstue og 46 i kjellerstue. Og så har vi hjemmekino med 120 lerret og prosjektor. Vi er begge filminteresserte, film ser vi ikke på tv.

Anonymkode: 2d3cc...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

65", stor avstand fra sofa til TV. Mannen som fikk viljen sin, jeg skal aldri innrømme at den er passelig😅

Anonymkode: f5290...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58". Synes ikke den er særlig stor, kunne godt ha hatt litt større uten at det hadde utgjort så mye. Vi har god plass, så tv'en ser absolutt ikke voldsom ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

65. For noen år siden kom mannen hjem med en 55 tommer, mens vi egentlig skulle ha 47, jeg klikka for tenkte at den blir alt for stor. Nå så synes jeg 65 tommeren godt kunne vært litt større. Så tenker at man venner seg til det. Sitter ca 2,5-3,5 meter fra tven. Ville fulgt de guidene på hvor langt unna man bør sitte som man finner om man googler

 

Anonymkode: d9919...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60" på kjellerstua, på stua ble 32" bytta ut med 55" mot min stemme. Til alt overmål er lilletv'en installert på soverommet..

Men stor tv er gull til film, altså. Jeg elsker hjemmekinoen i kjellerstua.

Anonymkode: 327fe...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55" i hovedstua- 47" i barnestua. Mannen vil ha en 65" etterhvert, men foreløpig passer det mer enn bra nok med en 55"

Anonymkode: 1a31c...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuttet ut tv for 4 år siden og har ikke savnet den. Vi hadde 32 tommer, mener jeg. Nå har vi platespiller der tven pleide stå. Mye koseligere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 42. Jeg syntes den var stor da vi kjøpte den for en evighet siden (byttet fra 28), men nå synes jeg den er litt i minste laget. :P

Anonymkode: 726b1...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

65 tommer curved.grei str men vi har veldig stor stua.har kino i kjelleren med lerret på en hel vegg.veldig intressert i film hele familien 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...