Gå til innhold

Har akkurat oppdaget denne Wish appen🙈


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Litt treg, jeg vet...

Jeg skal selge huset mitt, og ser at det er en billig måte å freshe opp interiøret på. Hvis jeg kjøper inn masse interiør, så vet jeg ikke om det passer inn i nytt hus, så billig er greit sånn i tilfelle det blir stilkræsj.

To spørsmål:

Ser man lett at det er billigvarer fra Kina? 

Noen som har noen gode kjøp å anbefale?

☺☺☺

Anonymkode: 006b8...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye er drit, og du ser lett at det er billige varer fra Kina, noe er helt greit.

Men, vil du virke støtte slavearbeid og barnearbeid for å få solgt ditt hus? 

Anonymkode: 321b0...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde appen selv før jeg slettet den..satt da å så på store fine malerier til en veldig billig penge. Var på tur å bestille men så leste jeg litt mer på produktbeskrivelse..var jo bare ark som var printet uten selveste ramma den måtte man kjøpe selv å det er jo den som koster! Så også på classy walk til en rimelig penge..viste seg å bare være slike plastdeksler slik at man kunne endre farge/design på classy walken sin..ikke selveste classy walk som ble solgt altså. Så mitt råd er: les nøye produktbeskrivelsen før du handler :P

Anonymkode: a51e0...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet mye der.noe ser helt greit ut og noe er verdt det du har betalt.men jeg har gjort mange greie handler der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vet du ikke før du får det, noen ting er skikkelig jalla men plutselig kommer du over noe som er skikkelig bra også.... Du må rett og slett ta noen sjanser.

Anonymkode: df182...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med hettegensere som vi har kjøpt der. Størrelse S passer til jenta på 9. Der kan man få alle mulige slags trykk, de er varme og gode. 

Opplevde en gang å få noe som jeg ikke var fornøyd med. Jeg tok et bilde, skrev en rapport til Wish om at det ikke samsvarte med forventningene og fikk umiddelbart slettet fakturaen. 

Anonymkode: 1e5ff...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med wish er at du ser om andre kjøpere er fornøyde, og mange legger ved bilde av produkte dei har fått. 

Jeg kjøper mye hår ting til jenta der, kjoler, strømper, caps, pepa gris osv. 

Gubben kjøper inn bilder og stash til spillebula si. Guttene kjøper jeg inn gensere med minecraft, roblox logo på. 

Inteiør messig er ikke det så bra 🤪 

 

Anonymkode: e6792...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stort sett vært veldig fornøyd, men det er klart at kvaliteten på det meste er så som så, så greit å finne ting der kvalitet ikke har alt å si. F.eks sminke har jeg stort sett vært misfornøyd med. Øyebrynspenner som legger seg som et tjukt leirelag osv :P Har kjøpt en del klær, og har stort sett vært fornøyd, men husk at du må bestille gjerne 3-4 størrelser større enn du bruker. Jeg kjøpte 2 kjoler engang i strl xl, de ville gått som str 36 i norske butikker. Men om du skal bestille interiør/pynteting tror jeg neppe du blir så skuffa. Dette er jo ting som ikke skal brukes i den forstand, så kvalitet spiller liten rolle. Men husk å sjekke størrelsen på ting!! Bilder lyver VELDIG ofte der inne. Bestilte noen turtlesfigurer til nevøen min som jeg tenkte å gi han i julegave. Jeg trodde de var normal størrelse typ 15-20 cm. Da de kom lå de i en mikropakke i postkassa og det var 3 figurer på 2 cm hver :P Mye gratis der og. Men farlig app, var en periode jeg fikk pakker i posten typ hver dag, for jeg shoppa så mye tull :P Heldigvis grisebillig 

Anonymkode: 13f74...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har stort sett vært veldig fornøyd, men det er klart at kvaliteten på det meste er så som så, så greit å finne ting der kvalitet ikke har alt å si. F.eks sminke har jeg stort sett vært misfornøyd med. Øyebrynspenner som legger seg som et tjukt leirelag osv :P Har kjøpt en del klær, og har stort sett vært fornøyd, men husk at du må bestille gjerne 3-4 størrelser større enn du bruker. Jeg kjøpte 2 kjoler engang i strl xl, de ville gått som str 36 i norske butikker. Men om du skal bestille interiør/pynteting tror jeg neppe du blir så skuffa. Dette er jo ting som ikke skal brukes i den forstand, så kvalitet spiller liten rolle. Men husk å sjekke størrelsen på ting!! Bilder lyver VELDIG ofte der inne. Bestilte noen turtlesfigurer til nevøen min som jeg tenkte å gi han i julegave. Jeg trodde de var normal størrelse typ 15-20 cm. Da de kom lå de i en mikropakke i postkassa og det var 3 figurer på 2 cm hver :P Mye gratis der og. Men farlig app, var en periode jeg fikk pakker i posten typ hver dag, for jeg shoppa så mye tull :P Heldigvis grisebillig 

Anonymkode: 13f74...a53

bra for miljøet...😳

Anonymkode: 773b9...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig for mennesker og miljø, og kvaliteten er elendig. Men om det ikke betyr noe, er det jo greit.

Anonymkode: 224b3...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan heller bruke pengene på en interiørstylist ( Megleren har kontakter ) De kommer med møbler og fresher opp alt.

 

Anonymkode: 7507a...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...