Gå til innhold

Babyplans LH test for sensitiv?


Emi81

Anbefalte innlegg

Planla å teste annenhver dag frem til stigning denne pp. Så kjøpte 28 babyplan LH tester da jeg har en syklus på ca 46 dager. CD6 i dag... og testen ser slik ut.. blir vanskelig å se stigning med disse eller...?

20180216_210141.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne er positiv! Mine ser slik ut rett før EL. Ellers i syklus er teststreken betydelig svakere. 🙂

Anonymkode: 81ad4...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Denne er positiv! Mine ser slik ut rett før EL. Ellers i syklus er teststreken betydelig svakere. 🙂

Anonymkode: 81ad4...72d

Merkelig, jeg har jo ikke el nå. Sluttet å blø i går og har el på dag 30 cirka, ikke dag 6.. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på det samme. Begynte å teste i går, da var streken svakere enn kontrollstreken. Men i dag var den som på bildet ditt. Rimelig sikkert på at jeg ikke har eggløsning, for det pleier jeg å kjenne veldig godt. I tillegg er det er det bare 10 dager siden jeg fikk mensen, og jeg har syklus på 28 dager ..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, wildberry skrev:

Lurer litt på det samme. Begynte å teste i går, da var streken svakere enn kontrollstreken. Men i dag var den som på bildet ditt. Rimelig sikkert på at jeg ikke har eggløsning, for det pleier jeg å kjenne veldig godt. I tillegg er det er det bare 10 dager siden jeg fikk mensen, og jeg har syklus på 28 dager ..

 

Babyplan sine du og bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Emi81 skrev:

CD7 på midtpådagenurin mener babyplan at jeg har eggløsning.. 😂

20180217_115851.jpg

Det kan jo være du har EL.. har du ikke akkurat begynt på et hormon for å forlenge noe? Når man tar medikamenter, kan syklusen bli klusset med 😔 Denne er tydeligere enn den første du la ut bilde av, så denne er ihvertfall positiv 🖒 man kan visst ha EL så tidlig.. om du får mange positive tester, så kan det være at egget bruker tid på å slippes 

Anonymkode: 60095...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten dårlige tester, eller du er gavid, eller du har forstyrrelser i lh-produksjon (alder, hormonendringer etc). 

 

Uansett - du virker svært stresset over prøvingen og jeg ville enten roet veldig ned eller kontaktet Gyn som kan utrede/berolige/hjelpe.

 

Ingen på dette forumet kan gi deg svar på spørsmålet ditt angående hvorfor din lh test ser slik ut dag 6 og 7, 

Anonymkode: 098fe...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Enten dårlige tester, eller du er gavid, eller du har forstyrrelser i lh-produksjon (alder, hormonendringer etc). 

 

Uansett - du virker svært stresset over prøvingen og jeg ville enten roet veldig ned eller kontaktet Gyn som kan utrede/berolige/hjelpe.

 

Ingen på dette forumet kan gi deg svar på spørsmålet ditt angående hvorfor din lh test ser slik ut dag 6 og 7, 

Anonymkode: 098fe...72c

Jeg spurte om andre har opplevd det samme. Det viser seg at det har de. Har også snakket med babyplan. Testene deres er for sensitive for de som produserer mye LH. Derfor er testene slik på dag 6 & 7. De funker bare for de som har lav produksjon.

Mulig du tolker mine innlegg feil.. jeg stresser aldri. 😊 Eneste jeg er ubekvem med er at det eneste gode forumet er glemt og ingen bruker det (snartgravid.com). Disse forumene en må bruke nå er så fryktelig upersonlige og fulle av nettroll.. 😕

Ble kontaktet privat av en bruker jeg trodde var en dame som ønsket å bli gravid. Viste seg å være en mann.. en skikkelig gris som lurte på sexlivet mitt.. 😡

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det kan jo være du har EL.. har du ikke akkurat begynt på et hormon for å forlenge noe? Når man tar medikamenter, kan syklusen bli klusset med 😔 Denne er tydeligere enn den første du la ut bilde av, så denne er ihvertfall positiv 🖒 man kan visst ha EL så tidlig.. om du får mange positive tester, så kan det være at egget bruker tid på å slippes 

Anonymkode: 60095...449

Har ikke begynt på noe ennå, da jeg må vente til cd24 med å starte slik at jeg får trpå cd28 og ikke cd56.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ta en G-EST da, emi. 

Anonymkode: 098fe...72c

Er ikke gravid. Nettopp hatt TR og negativ g-test..

20180217_212458.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, wildberry skrev:

Ja..

 

Jeg sende mail med bilder til babyplan. De fortalte at noen damer har LH på 30 når egget slipper mens andre har opp i 300. Vi som produserer mye kan ikke bruke LH tester på 25, da ser det ut som om vi har eggløsning hele tiden om vi tester på konsentrert urin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enten dårlige tester, eller du er gavid, eller du har forstyrrelser i lh-produksjon (alder, hormonendringer etc). 

 

Uansett - du virker svært stresset over prøvingen og jeg ville enten roet veldig ned eller kontaktet Gyn som kan utrede/berolige/hjelpe.

 

Ingen på dette forumet kan gi deg svar på spørsmålet ditt angående hvorfor din lh test ser slik ut dag 6 og 7, 

Anonymkode: 098fe...72c

Og hvorfor er du så negativ i mot meg? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...