Gå til innhold

Lekket ikke sæd etter sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg opplevde nylig å ha sex og han kom i meg. Likevel lekket jeg ikke sæd etterpå. Vanligvis kommer det ut noe. Alt bare forsvant inn. Han har alltid en viss mengde i leveransen...

Noen som kan og vet noe om dette? Er dette et tegn på at man er ekstra fruktbar? Betyr det at alt har kommet dit det skal? Noen erfaringer? Finner nesten ingenting på nettet om dette og det er litt flaut å spørre....

Anonymkode: 8f509...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei!

Jeg opplevde nylig å ha sex og han kom i meg. Likevel lekket jeg ikke sæd etterpå. Vanligvis kommer det ut noe. Alt bare forsvant inn. Han har alltid en viss mengde i leveransen...

Noen som kan og vet noe om dette? Er dette et tegn på at man er ekstra fruktbar? Betyr det at alt har kommet dit det skal? Noen erfaringer? Finner nesten ingenting på nettet om dette og det er litt flaut å spørre....

Anonymkode: 8f509...d48

Kan være at det kom så liten mengde..

Anonymkode: 11c4e...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette varierer mye. Når han har vært borte en uke får jeg en stor dose, og det renner ut av meg.  Men når han er hjemme elsker vi vanligvis til dagen og vel så det. Da pipler det bare ut.

Anonymkode: ec9d7...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han er vanvittig kåt, kommer det mye, og han spruter langt. Ser det når jeg onanerer han.

Anonymkode: ec9d7...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forsvinner ikke oppi deg, om det er det du tenker på. Enten så har han faket orgasme (jepp, sånt skjer med menn også), eller han har liten mengde sædvæske denne runden, eller han fikk orgasme uten utløsning.

Anonymkode: ee9e8...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...