Gå til innhold

Vondt i korsrygg/hoft? Uke 38


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er 2.gangs i uke 38. 

Har hatt masse kynnere siden uke 20, og hatt mye mensmurringer siden uke 30.

Våknet her ei natt og hadde så vondt (konstant, ikke tak) i korsryggen at jeg løp i dusjen for å prøve å dempe smerten. Det hjalp ikke. Gikk og la meg igjen, og sovnet etterhvert, så det gikk visst over.

I dag har jeg hatt så vondt i høyre side av korsrygg som stråler nedover hofta at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. 

Det kommer og går, men ikke som rier; det kan vare 10min, og så komme tilbake etter 30. Det øker/minker heller ikke i styrke, det er bare en sterk smerte når det står på.

Har slitt med kraftig bekkenløsning hele svangerskapet, så det er det ikke. Kjenner ikke igjen disse smertene 🤔 noen som har opplevd lignende?

Anonymkode: 1c11f...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være noe nerver i klem? Er det fødsel så hadde du vel funnet det ut innen nå, for å si det sånn. Snakk med Jm eller kiropraktor. Hadde også grusomt bekkenløsning på sistemann nå -ønsker deg god bedring!

Anonymkode: f1563...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være isjas? Mulig nerver i klem også, som anonym over meg skriver; ta det opp med jordmor og/eller kiropraktor. Dette er greit å få bukt med før fødsel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Er i uke 29 og våkner hver natt med samme. For med er det låsninger i bekkenet. Litt bevegelse gjør at det verste slipper (strålningene) men låsningen er der fortsatt. For meg hjelper osteopat, de er litt mildere mot en gravid kropp en kiropraktor og behandler også stive muskler i området. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...