Gå til innhold

Er det lov


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvsagt. Om det er noe vits i er en annen sak. Men mange gamle gulltråder kan gjerne nytes regelmessig, og generelle tråder fra oldtida kan fortsatt gi noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, sug lut skrev:

Selvsagt. Om det er noe vits i er en annen sak. Men mange gamle gulltråder kan gjerne nytes regelmessig, og generelle tråder fra oldtida kan fortsatt gi noe.

Enig med deg. Jeg blir bare så forundra over brukeren som valgte å rapportere meg(?) da jeg svarte i en tråd som ble dyttet fra mange år tilbake (pga dytting? ikke jeg som dytta tråden forøvrig). 

Anonymkode: 45f37...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig med deg. Jeg blir bare så forundra over brukeren som valgte å rapportere meg(?) da jeg svarte i en tråd som ble dyttet fra mange år tilbake (pga dytting? ikke jeg som dytta tråden forøvrig). 

Anonymkode: 45f37...af7

Jeg rapporterte en spamdytter forrige dagen, mulig du ble slettet i dragsuget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg rapporterte en spamdytter forrige dagen, mulig du ble slettet i dragsuget?

Nei, det tror jeg ikke. Dette var i dag i en tråd om rottegift, av alle ting.

Anonymkode: 45f37...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ropportet en del .

Det er blitt dratt opp unormalt mange gammle tråder og jeg vil kalle det spamming.

Anonymkode: 15659...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen regel mot å dra opp gamle tråder nei. Vi sletter kun om det spammes i gamle tråder, som f.eks brukere som søker opp alle bryllupstråder og linker til en brudekjole butikk e.l. Ellers er det ingen regel mot det og det vil ikke bli slettet såfremt det er et vanlig innlegg.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Ann Christin skrev:

Det er ingen regel mot å dra opp gamle tråder nei. Vi sletter kun om det spammes i gamle tråder, som f.eks brukere som søker opp alle bryllupstråder og linker til en brudekjole butikk e.l. Ellers er det ingen regel mot det og det vil ikke bli slettet såfremt det er et vanlig innlegg.

Ann Christin, admin

Takk for svar, greit å vite. 

Anonymkode: 45f37...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig med deg. Jeg blir bare så forundra over brukeren som valgte å rapportere meg(?) da jeg svarte i en tråd som ble dyttet fra mange år tilbake (pga dytting? ikke jeg som dytta tråden forøvrig). 

Anonymkode: 45f37...af7

Men hvis det ble slettet på feil grunnlag, så er det jo moderatorene spm sletter, som feiler, ikke den som rapporterer deg. Jeg har rapportert endel spam når gamle tråder blir dratt opp igjen, og regner med at hvis moderator har god grunn til å mene at jeg tar feil, så får den stå.

Anonymkode: c80ca...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvis det ble slettet på feil grunnlag, så er det jo moderatorene spm sletter, som feiler, ikke den som rapporterer deg. Jeg har rapportert endel spam når gamle tråder blir dratt opp igjen, og regner med at hvis moderator har god grunn til å mene at jeg tar feil, så får den stå.

Anonymkode: c80ca...1b4

Nå var ikke spm om sletting. Jeg bare lurte på om det er lov å dytte tråder. 

I den tråden jeg visstnok ble rapportert, svarte jeg en som ikke likte at tråden ble dyttet. Greit å ikke like det, men hvorfor rapportere en som ikke har gjort annet enn å skrive noe sånt som: når du svarer blir innlegget liggende på førstesiden. Ingenting i den tråden ble slettet.

Anonymkode: 45f37...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå var ikke spm om sletting. Jeg bare lurte på om det er lov å dytte tråder. 

I den tråden jeg visstnok ble rapportert, svarte jeg en som ikke likte at tråden ble dyttet. Greit å ikke like det, men hvorfor rapportere en som ikke har gjort annet enn å skrive noe sånt som: når du svarer blir innlegget liggende på førstesiden. Ingenting i den tråden ble slettet.

Anonymkode: 45f37...af7

Det er lov å dytte gamle tråder, men det er ikke lov med spam. Jeg regner med at det blir rapportert fordi det er vært enormt mange gamle tråder som har blitt dyttet  opp i det siste, veldig mange av de er ren spam, og det blir folk lei av. Så da rapporterer man, og er det spam så blir det slettet, og er det ikke spam så får det stå og den som blir rapportert får ikke vite om det. Men hvis ditt innlegg ikke ble slettet, hvordan vet du at du ble rapportert?

Anonymkode: c80ca...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er lov å dytte gamle tråder, men det er ikke lov med spam. Jeg regner med at det blir rapportert fordi det er vært enormt mange gamle tråder som har blitt dyttet  opp i det siste, veldig mange av de er ren spam, og det blir folk lei av. Så da rapporterer man, og er det spam så blir det slettet, og er det ikke spam så får det stå og den som blir rapportert får ikke vite om det. Men hvis ditt innlegg ikke ble slettet, hvordan vet du at du ble rapportert?

Anonymkode: c80ca...1b4

Fordi vedkommende skrev det i et svar til meg. 

http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/143106795-katter-og-rottegift/?page=3&tab=comments#comment-148678368

 

Anonymkode: 45f37...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...