Gå til innhold

Dersom du var singel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ville ventet til jeg fikk meg kjæreste.  Sex handler først og fremst om nærhet for meg, og jeg må ha følelser for å nyte det

Anonymkode: 4a4b5...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ville ventet til jeg fikk meg kjæreste.  Sex handler først og fremst om nærhet for meg, og jeg må ha følelser for å nyte det

Anonymkode: 4a4b5...1ea

Men følelser er jo mer enn ja eller nei. Det går jo fint an å like en fyr, og føle noe for han, uten at han er kjærestemateriale. 

Anonymkode: 41547...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si uten å være der. Men hadde ikke hatt lyst å forhaste meg inn i et forhold fordi jeg savnet nærhet. Så om jeg hadde følt meg veldig ensom, så kanskje jeg vil valgt en elsker. 

Anonymkode: 33a4b...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle ikke hatt kjæreste på maaaange år, så hadde måttet ordne meg på andre måter ved behov. 

Anonymkode: 4d343...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæreste. Elsker er ikke noe for meg. Hvis sexen er bra får jeg følelser, og hvis sexen er dårlig kan det være det samme med hele greia 😂

Anonymkode: 55912...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker. Både en dame og en mann😋 liker begge deler og savner jente sex😐 er ikke singel

Anonymkode: c0d5f...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker! Hvis jeg hadde blitt singel etter så mange år i forhold, så hadde jeg takker ja til flere elskere, og null kjæreste. Iallefall ei lang stund 😂

Anonymkode: a9a72...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...