Gå til innhold

Hva skal dere i vinterferien?


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke skolebarn, så her er det den vanlige tralten. Men vi spinker og sparer og tenker å hive oss på en 3-ukers tur til Portugal med ungene i april/mai. Vår første ferietur sammen! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ingen store planer, men vi begynner å få litt ting vi skal gjøre som vi ikke rekker i hverdagen. Synstest for ett barn og innom banken for å godkjenne bankkort. Ikke alt er like praktisk med å ha banken i gamlebyen, men mormor er ikke lei seg over at det da betyr at vi kommer på besøk. Det kan nok hende vi blir der noen dager når vi først skal dit. Jeg har lyst til å ta en tur på kino og slike ting, men vi får se hva ender med. Ungene stikke en tur til onkel en av helgene også, onkel trengte å få besøk siden det var så mye han ville gjøre han ikke tørr å gjøre uten unger. Trampolinepark er hvertfall lovet ett besøk.... 

Anonymkode: f3b1b...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal bare være hjemme.

Jeg går på aap, og skal som vanlig til psykolog, fysioterapaut, bassengtrening og lege. Skal prøve å ta med ungene en tur i skogen, på skøyter og i svømmehallen. I tillegg kommer de til å være med venner. Far skal jobbe. 

Anonymkode: e2981...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og barna skal være hjemme halve vinterferien, da finner vi på noe fortløpende, da er mannen på jobb på dagtid. Og så skal jeg jobbe et par dager, da drar mannen og barna på hytta sammen med svigers. Begge helgene skal vi være sammen da. Mulig barna blir på hytta siste helga. 

 

Vi tar ting på sparket. 😎

 

Anonymkode: bab87...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier egentlig ikke å ha vinterferie, men i år skal vi langt av gårde for å besøke venner som jobber utenlands for en periode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har hele familien vinterferie, men skal kose oss hjemme. Ser flere som skal ha ferie uten barn, eller misforstår jeg? Tar dere ut ferie når barnet er hos far? 

Anonymkode: 2e89b...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her har hele familien vinterferie, men skal kose oss hjemme. Ser flere som skal ha ferie uten barn, eller misforstår jeg? Tar dere ut ferie når barnet er hos far? 

Anonymkode: 2e89b...429

Ja, vi gjør det. Noen dager i vinterferien , påsken og minst en uke i sommerferien 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal et par turer i dyreparken med vennefamilier. (Vi bor i området og har årskort). Ellers blir det nok en tur på biblioteket en dag, kombinert med lunsj ute, turer i nærområdet, kosedager hjemme og det barna selv har lyst til. 

Barna og jeg har vinterferie, mannen jobber vanlig uke. 

Anonymkode: 094dc...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobb og bhg her, men lille her er syk nå og vert det i 5 dager, og så begynner jeg og bli syk og, så blir 2 uker borte fra jobb, hater det, er jo litt fri det,men kjedelig at det er pga sykdom,men gleder meg veldig til påskeferien <3

Anonymkode: 681a4...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyre i peisen og stable meg godt opp i sofakroken med dyna og puta og se OL om natta og sove om dagen.  Eller noe annet helt unyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor i utlandet så skal hjem til Norge på ferie, ski, ake, snømann og full pakke :) Blir koselig å se familie igjen, så feirer vi bursdager som vi går litt glipp av siden vi bor langt unna. Norsk mat, norsk godis, varm saft og bål med pølser. Jeg og mine 3 barn reiser alene som vi alltid gjør. Gravid i midten av andre trimester så blir nok litt tungt men det går.

Anonymkode: 2be72...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minste på 5 år skal i bhg mandag og tirsdag, de to på 10 og 12 skal være hjemme mens vi er på jobb...Jeg har fri mandag-fredag, så da finner vi nok på noe..Torsdag skal eldste ta av gipsen + røntgen så da Blir det sykehustur, satse på litt shopping etter det..

Anonymkode: df95b...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...