Gå til innhold

Epilere eller vokse overleppa?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva er best? Kom gjerne med erfaringer. Jeg blir lett nuppete også, dessverre. Så har du noen tips mot det også, blir jeg glad!

Anonymkode: 8c967...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Voksing funker ikke på meg, har prøvd både hjemme og på salong og jeg er like hårete når de er ferdig... Dessuten blir huden min kjemperød i mange timer etterpå. Epilator har jeg aldri prøvd. Har endt opp med å bare barbere med en sånn øyenbrynskniv. Ikke ideelt siden det er umulig å ta alt, men bedre enn skikkelig bart. Noen ganger skulle jeg ønske jeg var blondine altså, det forbanna brune håret er irriterende noen ganger 😂

Anonymkode: 34a24...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Voksing funker ikke på meg, har prøvd både hjemme og på salong og jeg er like hårete når de er ferdig... Dessuten blir huden min kjemperød i mange timer etterpå. Epilator har jeg aldri prøvd. Har endt opp med å bare barbere med en sånn øyenbrynskniv. Ikke ideelt siden det er umulig å ta alt, men bedre enn skikkelig bart. Noen ganger skulle jeg ønske jeg var blondine altså, det forbanna brune håret er irriterende noen ganger 😂

Anonymkode: 34a24...9f1

jeg er blondine med hvite, små dun på overleppen.
sto og pratet med en kollega, og brått sier han; du har bart!
så... vet ikke om det er bedre å være blond.

vokser dunene her (efter den kommentaren), men voks fester så dårlig på sånne små dun - så napper det meste med pinsett.

tenk at en idiots kommentar får meg til å gjøre dette :-/  det er jeg flau over.

Anonymkode: 71ce5...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...