Gå til innhold

KÅT og fantasier


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er ei dame på 46 som i perioder er veldig kåt. Ikke opplevd dette tidligere, da jeg var gift. Vært singel nå i fire år. Har datet en del og det har vært deilig og oppleve at man fremdeles har draget. I perioder når jeg ikke dater er jeg spesielt kåt. Hender seg jeg masserer brystene på jobb, sitter alene så ingen ser meg. Men fantaserer om at jeg skal møte en rå kjekk kar som ser jeg går uten bh og komme bort og beføle dem og fiske de frem og slikke dem. Har også fantasier om å kle meg i skjørt uten truse og bli befølt av noen på et offentlig sted. Flere som har det slik ?

Anonymkode: 40f0f...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Jeg onanerte på kontoret i går. Jeg bare måtte!! Rett før et møte, slik at jeg skulle klare å konsentrere meg litt om det de andre snakket om. Fantaserte om at elskeren min skulle komme og bøye meg over pulten, løfte opp skjørtet mitt, dra trusen til siden og presse den store harde kuken sin rett i meg, råknulle meg til han sprutet i meg, deretter gå og etterlate meg overkåt og dryppende våt. 

 

Anonymkode: faaa9...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har det sånn, har ganske heftige sexdrømmer og fatasier om en kollega som jeg har blitt så forelsket i, ( begge er damer )

Anonymkode: 46f86...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt et veldig skifte i sexlyst, er i første delen av 30-årene. Hadde ikke lite før, men har enda mer nå :o Dessverre har ikke mannen like mye.. Og det blir sjeldent noe på meg :P Så skulle hatt en liten elsker ;) Men det vil selvsagt ikke mannen (ikke at jeg har spurt, men det ser jeg virkelig ikke for meg :o ) så da blir det bare å gå her å fantasere... sukk!

 

 

Anonymkode: c2969...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...