GÃ¥ til innhold

Noe hysterisk 😅 kan man kjenne hodet, eller er det blæra mi?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 37 og tisser hele tiden (jada normalt) jeg tisser også på meg om jeg hoster/nyser selv om det ikke er mange minutter siden jeg gikk på do, dette er et problem fra tidligere. Når jeg går på badet om morran rekker jeg ikke do før det kommer en del dråper og/eller renner litt. Doen er da vegg i vegg med soverom. Jeg har måttet skifte til tykke tena lady og det går greit, men jeg må fortsatt passe på å gå på do ofte. Ikke alltid jeg kjenner jeg må på do, også problem fra tidligere.

I morrest kom det som vanlig noen dråper før jeg rakk på do, men det kom ikke mye urin kun normalt for en gangs skyld.. he-he.  Jeg spekulerte og trykket forsiktig en finger inn og opp mot skambeinet. Det var det en stoooor rundt kul innom veggen og kjøttet. Er dette blæra så det er noe jeg må nevne til lege/sykehus (ved fødsel) eller kan dette være hodet? 

Grunnen til at jeg spør er at jeg lurer også på om baby har sunket helt ned da jeg plutselig ble dobbelt så hoven i vagina som jeg har vært i svangerskapet, det ble litt numment og det er tydelige modninger som har vart nesten ei uke og dette hadde jeg ikke sist. :/

Anonymkode: dabb1...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, man kan kjenne hodet mot slutten av svangerskapet, spesielt hvis det har festet seg.

Skader ikke å nevne det for jordmor uansett da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...