Gå til innhold

Blødning !!


anettea1

Anbefalte innlegg

Fant ut i går at jeg var gravid! Og plutselig kom det svakt lyserosa farge på papiret etter jeg var på do! I natt våknet jeg til klar friskt blod! Har det enda! Har på meg bind! Blør mindre enn mensen! Men ja føler det er stor nok blødning til å være bekymra! 

Hadde en SA i uke 8 i 2014! Da hadde jeg smerter og besvimte på gulvet! 

Jeg har ingen smerter nå! Men kan det være fordi jeg er så tidlig på vei? 4+4  eller skal man kjenne smerter når jeg er så lite på vei også!? Jobber som hjelpepleier - og løfter på mennesker (heldigvis ikke veldig tungt) så det kan kanskje være grunnen?? 

Jeg er REDD! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff. Det er en forferdelig situasjon - det eneste du kan gjøre er å vente og se, også etter at du har fått ringt legen. Vil tro du må måle HCG-nivået der og det tar et par dager. Noen ganger er blødninger et dårlig tegn, mens det noen ganger ikke er noe farlig som skjer. Hadde du feks nylig sex? Da er det for noen vanlig å blø litt etterpå. 

Jeg vil samtidig si at jeg ikke har hørt om SA som ikke har gjort noe vondt. Men altså, her skal jeg ikke være så bombastisk, men tror de fleste kjenner det. 

Håper det går bra med deg!

Anonymkode: fc598...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde en tidlig SA i november. Kun blødning, ingen smerter. Hadde jeg ikke visst jeg var gravid hadde jeg bare trodd det var mensen.

Anonymkode: 6018e...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...