Gå til innhold

Noen som spiller hayday?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Begynte å spille i kveld og er kun på leven 6🙈 har ikke flere diamanter, hvordan få tak i det uten å bruke penger?

Anonymkode: ef01b...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etterhvert vil du få det i belønninger og oppgaver. Besøk også andre gårder, der dukker det opp «skattekister», de inneholder noen ganger diamanter. Ved å hjelpe andre kan du noen ganger tjene diamanter. Og ved å se på reklame. 

Anonymkode: 8f527...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Etterhvert vil du få det i belønninger og oppgaver. Besøk også andre gårder, der dukker det opp «skattekister», de inneholder noen ganger diamanter. Ved å hjelpe andre kan du noen ganger tjene diamanter. Og ved å se på reklame. 

Anonymkode: 8f527...a80

Takk.😊 Har kun ein besøksgård, får gå der å se👍 det kjem av og til noen for å kjøpe korn etc, har solgt og får  ein gullmynter. Hva brukes de til? Er det lurere å sei nei og heller spare kornet selv? HI

Anonymkode: ef01b...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Pengene» bruker du etterhvert til å oppgradere gården ved å kjøpe ting til driften og dyr. Du tjener mer på å selge i landhandelen din en til disse du nevner, samtidig vil salg til besøkene etterhvert gi poeng..,så Finn en balanse :) 

Anonymkode: 8f527...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterhvert får du diamanter i bøtter og spann! Har sikkert over 400 nå, er på level 103. 

Jeg selger aldri til de besøkende. De betaler dårlig. Selg i landhandelen om du trenger penger ( noe du kommer til å trenge lenge fremover). Eller send bestillinger med bilen om du trenger (litt mindre) penger og xp. 

Anonymkode: c1da6...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte diamanter kun til å utvide køene i produksjonen i begynnelsen, alt annet er bortkastet. 

Anonymkode: df52a...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får diamanter til slutt ved å selge til disse folkene som kommer da. Man får utmerkelse. For, i tillegg til disse andre tingene, så får du utmerkelser og se for du diamanter for. Trykk på hovedhuset ditt og se på de. Etterhvert får du gruve også og der kan du få diamanter. Og så får du fiskestedet og der får du diamanter for størrelse på fisk og nye fiskearter. Og i byen kan du få 8 diamanter i skattekiste. 

Jeg har level 101 og vet ikke helt hvor disse «diamanter i bøtter og spann» er?

Anonymkode: ad756...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på level 17 og skal reparere bryggen for å få sende over forsyninger. Treng 14000 peng for å reparere og har bare 4000. Hvordan klare å få nok penger? Har 2.5. dager på meg. Er det gode belønninger? Og eg som hadde tenkt å kjøpe ny slik til å male "foret" med. Kjempe hekta 🙈 HI

Anonymkode: ef01b...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er på level 17 og skal reparere bryggen for å få sende over forsyninger. Treng 14000 peng for å reparere og har bare 4000. Hvordan klare å få nok penger? Har 2.5. dager på meg. Er det gode belønninger? Og eg som hadde tenkt å kjøpe ny slik til å male "foret" med. Kjempe hekta 🙈 HI

Anonymkode: ef01b...de9

Det er lurt å ta noen økter hvor du kun jobber for å tjene penger. En av de mest populære måtene å tjene penger på er «wheating». Produser MASSE hvete hele tiden og selg i boden til Max pris. Forskjellig typer fôr selger også godt og ikke minst raskt. Det å kun dyrke/produsere og selge en hel «dag» generere en god del penger. 

Metter hvert, når man får prøve løpegutten, sendte jeg ham av gårde for å hente halsbånd og diamantringer til meg, som jeg solgte til Max pris i boden. Da tjener man penger raskt. 

Anonymkode: 0c1d4...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er lurt å ta noen økter hvor du kun jobber for å tjene penger. En av de mest populære måtene å tjene penger på er «wheating». Produser MASSE hvete hele tiden og selg i boden til Max pris. Forskjellig typer fôr selger også godt og ikke minst raskt. Det å kun dyrke/produsere og selge en hel «dag» generere en god del penger. 

Metter hvert, når man får prøve løpegutten, sendte jeg ham av gårde for å hente halsbånd og diamantringer til meg, som jeg solgte til Max pris i boden. Da tjener man penger raskt. 

Anonymkode: 0c1d4...6cc

Takk 😊 har løpegutten, men har ikke sett at han henter halsbånd og diamantringen? HI

Anonymkode: ef01b...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2018 den 7.25, Anonym bruker skrev:

Du får diamanter til slutt ved å selge til disse folkene som kommer da. Man får utmerkelse. For, i tillegg til disse andre tingene, så får du utmerkelser og se for du diamanter for. Trykk på hovedhuset ditt og se på de. Etterhvert får du gruve også og der kan du få diamanter. Og så får du fiskestedet og der får du diamanter for størrelse på fisk og nye fiskearter. Og i byen kan du få 8 diamanter i skattekiste. 

Jeg har level 101 og vet ikke helt hvor disse «diamanter i bøtter og spann» er?

Anonymkode: ad756...976

Vel, jeg har ca 450 diamanter jeg igrunnen ikke har særlig brukt for lenger, da jeg har utvidet alt som er mulig med dem. 

Anonymkode: c1da6...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk 😊 har løpegutten, men har ikke sett at han henter halsbånd og diamantringen? HI

Anonymkode: ef01b...de9

Nei. Du er for lavt i nivå til det enda. Han henter kun ting opp til ditt nivå. 

Anonymkode: 0c1d4...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er på level 17 og skal reparere bryggen for å få sende over forsyninger. Treng 14000 peng for å reparere og har bare 4000. Hvordan klare å få nok penger? Har 2.5. dager på meg. Er det gode belønninger? Og eg som hadde tenkt å kjøpe ny slik til å male "foret" med. Kjempe hekta 🙈 HI

Anonymkode: ef01b...de9

Hvorfor har du bare 2,5 dag på deg til å reparere brygga? 

Anonymkode: 57539...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor har du bare 2,5 dag på deg til å reparere brygga? 

Anonymkode: 57539...456

Kom opp ein plakat med elvebåtsesong, fullfør så mange forsyninger som mulig innen den og den tid.  Må står det 2 dager og 9 timer. Og for å gjøre det må vel brygga byggast. Har snart 12 000 peng nå ved å selge hvete og diverse andre ting i landhandelen 😊

Anonymkode: ef01b...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på level 47  (bare), tatt en pause en goood stund nå, men denne tråden fikk meg til å "logge på" igjen! Supert!! 

Ser jeg har en del å fikse opp i på gården, så dette blir nok en lang natt :nigo:

Anonymkode: 98cfd...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg er på level 47  (bare), tatt en pause en goood stund nå, men denne tråden fikk meg til å "logge på" igjen! Supert!! 

Ser jeg har en del å fikse opp i på gården, så dette blir nok en lang natt :nigo:

Anonymkode: 98cfd...cf8

👍😊

Anonymkode: ef01b...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kom opp ein plakat med elvebåtsesong, fullfør så mange forsyninger som mulig innen den og den tid.  Må står det 2 dager og 9 timer. Og for å gjøre det må vel brygga byggast. Har snart 12 000 peng nå ved å selge hvete og diverse andre ting i landhandelen 😊

Anonymkode: ef01b...de9

Det er bare sånne eventer som kommer med jevne mellomrom. Det kommer med andre ord nye elvebåtsesonger senere. Ingen vits i å stresse med å rekke denne eventen. 😊👍

Anonymkode: 0c1d4...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er bare sånne eventer som kommer med jevne mellomrom. Det kommer med andre ord nye elvebåtsesonger senere. Ingen vits i å stresse med å rekke denne eventen. 😊👍

Anonymkode: 0c1d4...6cc

Det var jo greit å vite 😊 nå klarte jeg å samle 14000, men så tar det jo over en dag å bygge brygga 😂 HI

Anonymkode: ef01b...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2018 den 0.05, Anonym bruker skrev:

Takk.😊 Har kun ein besøksgård, får gå der å se👍 det kjem av og til noen for å kjøpe korn etc, har solgt og får  ein gullmynter. Hva brukes de til? Er det lurere å sei nei og heller spare kornet selv? HI

Anonymkode: ef01b...de9

Du trenger ikke vare gå til besøksgårdene, gå til de gårdene som selger saker i avisen, der er det ofte kister, og du kan hjelpe dem å opplive trær eller fylle kistene på båten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er level 137 og har spilt i 3 år. Diamanter har jeg brukt på utvide produksjonsplasser til maks. Er ferdig med det, diamanter bruker jeg på dekorasjon (som gjerne er veldig dyr).

Hayday har ingen mål. Jeg spiller fordi jeg har et greit nabolag og fordi jeg vil utvide låven til maks størrelse.

Anonymkode: 9877a...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør på denne tråden, da det gjelder hayday: 
 

For en stund siden ble telefonen min ødelagt (den er nå i funk og jeg spiller hayday på denne), og jeg brukte derfor ipaden min til å logge inn på gården. Nå skal moren min spille hayday, på min ipad, problemet er bare det at jeg får ikke til å logge av gården min!! 

Jeg har prøvd å slette spille på ipaden, men gården min kom bare tilbake når jeg lastet det ned igjen. 

Er kjempe redd for å miste gården min dersom jeg gjør noe feil, i og med at jeg har kommet et gooodt stykke på vei 

Noen som kan hjelpe en hayday'er i nød? 

Anonymkode: 98cfd...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg finner ikke bomull. 🙈Når begynner jeg å produsere det selv? 🙈 HI

Anonymkode: ef01b...de9

Når du kommet i riktig level og det åpnes for bomull kan du produsere det selv i åkeren din. Som med alt annet får du noen utdelt og så må du produsere selv eller kjøpe. 

Anonymkode: df52a...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er på en åkerrute, så må du forresten trykke på pilene rett under gulroten, da kommer du til neste side og da finner du bomull. 

Anonymkode: df52a...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...