Gå til innhold

Henvist til assistert befruktning


Smule81

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg og samboeren min er blitt henvist til assistert befruktning da det etter 1 års prøving viste seg at han har dårlig sædkvalitet (både antall og svømmedyktighet).. Jeg har to barn fra før, har blitt lett gravid og alt hos meg så normalt ut på UL hos gynekolog. Vi venter på menstruasjon for å kunne ta blodprøver for å sjekke hormonnivåer, tror det vil bli på mandag.. Vi har tatt kontakt med Fertilitetsklinikken i Oslo (privat) siden vi ikke har lyst å måtte vente i flere måneder på offentlig sykehus. 

Er det noen som har erfaring med Fertilitetsklinikken i Oslo?

Og er det noen som kan forklare løpet videre? Kan jeg starte hormonbehandling i neste syklus dersom blodprøvene ser fine ut? Starter man på syklusdag 21 dersom legen mener man skal ha lang protokoll?

 

Hjelp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Du får en oppstartssamtale med klinikken der de går gjennom behandligsløp med deg. Er lurt p vente på den siden behandling kan variere fra kvinne til kvinne. 

Ofte har de kort ventetid sp du bare kan begynne. 

Jeg har startet både lang og kort protokoll på blødningsdag to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegvar på spiren fertilitetsklinikk i Trondheim. ( fantastisk plass) 😍

 

var på førstesamtale og startet med hormoner på første syklus etter sjekk. ( 15 dager etter) 

Gikk veldig fort alt. Kort protokoll. Første gikk ikke, men på andre satt spiren.👏😍

 

Jeg var der første gang slutten av  august, første forsøk startet i september, andre forsøk startet i november, og babyen kom juli året etter. Fantastisk😍

 

så det kan gå veldig fort😍😍😍

anbefaler privat👏👍😍

Anonymkode: c0984...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...