Gå til innhold

Hvorfor endres anonymkoden


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei
Det kan skje dersom man endrer hvor man er, eller hvilken enhet man er på, gjerne begge deler samtidig. (For eksempel at man skriver fra jobb-pc og senere flytter seg til nettbrettet hjemme). Systemet skal egentlig klare å skille det, men når hvor man skriver fra endrer seg veldig kan det skje.

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei
Det kan skje dersom man endrer hvor man er, eller hvilken enhet man er på, gjerne begge deler samtidig. (For eksempel at man skriver fra jobb-pc og senere flytter seg til nettbrettet hjemme). Systemet skal egentlig klare å skille det, men når hvor man skriver fra endrer seg veldig kan det skje.

Hanne Mari, forumansvarlig

Jeg bruker kun PC, allrid den samme PC og har opplevd at jeg får forskjellig anonymkode

Anonymkode: bba00...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker kun PC, allrid den samme PC og har opplevd at jeg får forskjellig anonymkode

Anonymkode: bba00...0d4

Det var veldig rart, og skal ikke egentlig skje. Hvis du vil kan jeg undersøke med teknisk om hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Det var veldig rart, og skal ikke egentlig skje. Hvis du vil kan jeg undersøke med teknisk om hvorfor?

Det er en stund siden sist, har skjedd meg tre ganger. Men jeg vet ikke om det er sånn lenger.
Jeg er ikke hi da

Anonymkode: bba00...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en stund siden kan det hende det har vært en bug som er blitt fiksa med sist oppdatering. Si gjerne ifra hvis det skjer igjen (Kan sende pm om du ikke ønsker å gå ut i forumet med hvor du har vært ab).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei
Det kan skje dersom man endrer hvor man er, eller hvilken enhet man er på, gjerne begge deler samtidig. (For eksempel at man skriver fra jobb-pc og senere flytter seg til nettbrettet hjemme). Systemet skal egentlig klare å skille det, men når hvor man skriver fra endrer seg veldig kan det skje.

Hanne Mari, forumansvarlig

Jeg husker ikke når det var, men dette spm har blitt stilt før. Da var svaret at ja, det kan skje og det er ikke noe feil med det. Det bare er sånn. 

Synes jo det er rart, det er jo en kode som skal identifisere deg i en tråd. 

Anonymkode: 5fb7d...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i at det er rart. Jeg håper det har blitt en bedring etter siste oppdatering, men send meg gjerne pm med info om når det skjer, teknisk trenger gjerne en del info for å kunne prøve å reprodusere feilen og finne ut hvor den ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...