Gå til innhold

Prøver på nr 2


Litapi

Anbefalte innlegg

Hei

Vi forsøker nå å få en lillebror eller lillesøster til jenta vår... første gangen vi prøvde på å bli gravid gikk det på første forsøk.. så trodde det ville gå greit å få neste.. men nå har jeg hatt to SA.. den siste i desember.. vi har ikke mistet motet av den grunn men blir veldig rastløs og utålmodig... hadde eggløsning rundt 26 januar... tok en test i dag som var 100 % negativ.. det var ikke bittelitt antydning til strek... det er rundt 11 dager da siden samleie.. noen sier jeg har testet for tidlig, noe som gjør at jeg fortsatt håper på at det har klaffet.. mens andre sier at jeg skulle ha fått en svak positiv allerede nå hvis jeg er gravid.. så da må jeg spørre her også da :) forventer mensen nå til helgen så det er jo bare å vente å se hva som skjer... men det har jo ikke jeg helt tålmodigheten til :/ så hva tror dere? Er 11 dager etter for tidlig å se resultat på en test? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er veldig individuelt fra person til person og fra test til test (merke) hvor tidlig man tester positivt. Mange får ikke positivt før IKM. 

Prøver forresten også å få et søsken til datteren vår på 3,5 år :) Er i PP5 og begynner å bli utålmodig selv. EL i går, så kommende uke(r) kommer til å snegle seg av gårde... jeg er nok litt for ivrig med testing og tester gjerne 8 dpo... (det kaaan jo hende man ser en svaaak strek 🤣). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2018 den 19.30, Litapi skrev:

Hei

Vi forsøker nå å få en lillebror eller lillesøster til jenta vår... første gangen vi prøvde på å bli gravid gikk det på første forsøk.. så trodde det ville gå greit å få neste.. men nå har jeg hatt to SA.. den siste i desember.. vi har ikke mistet motet av den grunn men blir veldig rastløs og utålmodig... hadde eggløsning rundt 26 januar... tok en test i dag som var 100 % negativ.. det var ikke bittelitt antydning til strek... det er rundt 11 dager da siden samleie.. noen sier jeg har testet for tidlig, noe som gjør at jeg fortsatt håper på at det har klaffet.. mens andre sier at jeg skulle ha fått en svak positiv allerede nå hvis jeg er gravid.. så da må jeg spørre her også da :) forventer mensen nå til helgen så det er jo bare å vente å se hva som skjer... men det har jo ikke jeg helt tålmodigheten til :/ så hva tror dere? Er 11 dager etter for tidlig å se resultat på en test? 

Hvordan går det? :-)

Anonymkode: 0c4e1...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...